Ik heb ook nog veel vintage T-shirts (oa Led Zeppelin,Ramones,Sex Pistols,AC/DC,Thin Lizzy,etc)maar die van MC5 is vrij moeilijk aan te komen.Ik kan wel aan 'n T-shirt van The Clash komen,niet van China Rocks,maar ook met 'n draak.Laat maar weten.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:02 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Vandaag in Eindhoven gehaald,in een of ander 2de hands-winkeltje.Samen voor maar 25 euro (èn nog belangrijker;de juiste maat!) :
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zoek trouwens nog 2 vintage T-shirts:
The Clash - China Rocks
MC5 - concert T-shirt
Dus mocht iemand tips hebben.....![]()
Zou je er 'n foto van kunnen posten.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:10 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Ik kan wel aan 'n T-shirt van The Clash komen,niet van China Rocks,maar ook met 'n draak.Laat maar weten.....![]()
Ja en ook meteen je nieuwe vest/trui als je hem aan hebtquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Zou je er 'n foto van kunnen posten.....![]()
Deze bedoel ik:quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Zou je er 'n foto van kunnen posten.....![]()
Die wil ik ook! Waar??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:43 schreef Jajong het volgende:
[afbeelding]
in t zwart.
normaal doe ik niet aan zulke shirts, maar ik moest erom grinniken dus heb ik em maar gekocht
Dat Led Zeppelin shirt zeer coolquote:
Heb je die ook echt vanaf die website? staan wel een paar leuke shirts tussen..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:43 schreef Jajong het volgende:
[afbeelding]
in t zwart.
normaal doe ik niet aan zulke shirts, maar ik moest erom grinniken dus heb ik em maar gekocht
Hij bedoelt dat we zelf wel kunnen zien dat dat ding niet duur wasquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:27 schreef manou het volgende:
wat boeit dat nou?
Als je nou dat vogel shirtje aan doet als je naar silly gaat herken ik je zekerquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:10 schreef Seauphie het volgende:
Basic blousje:
[afbeelding]
Shirtje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Riemen:
[afbeelding]
En dan doe ik m'n horloge er meteen ook maar even bij:
[afbeelding]
Is het iemand anders met hetzelfde shirtjequote:Op donderdag 5 januari 2006 18:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je nou dat vogel shirtje aan doet als je naar silly gaat herken ik je zeker![]()
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:36 schreef taart het volgende:
G-star blouse en broek
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een apart shirtje, waar vind je zoiets?quote:
Denimbirds is de vrouwenlijn van Nudie Jeans...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat een apart shirtje, waar vind je zoiets?
Ah okequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
Denimbirds is de vrouwenlijn van Nudie Jeans...
http://www.denimbirds.com/storefinder/storefinder.php
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef Setambre het volgende:
[..]
Is het iemand anders met hetzelfde shirtje![]()
Leuk!Vooral 't blousje en de horloge vind ik mooi.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:10 schreef Seauphie het volgende:
Basic blousje:
[afbeelding]
Shirtje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Riemen:
[afbeelding]
En dan doe ik m'n horloge er meteen ook maar even bij:
[afbeelding]
Chill Out! Bijenkorf Groningenquote:
Hé bedankt voor de link, ik was al een tijd op zoek naar mooie shirts van Pink Floyd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:11 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Deze bedoel ik:
[afbeelding]
Trouwens,ik denk dat dit wel 'n link is voor jou:
http://www.shirthunt.com/typesst.html
Alleen maar vintage rock shirts.....![]()
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je die broek!! mooi vindt!?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:54 schreef Zjenitha het volgende:
[..]
Wow!Echt een super gave outfit it dat.
Die broek is zó ongelooflijk lelijk!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:48 schreef The_Mich het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je die broek!! mooi vindt!?![]()
![]()
Je weet dat dit allemaal zomer 2005 is he?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Erg puik
Mijn drie nieuwste aanwinsten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Netjes, maar niet een beetje te lange mouwen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:38 schreef innov het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe colbert en blauwe trui :-)
Eerste wat ik ook dacht idd. Mouwen horen tot de helft van je hand te komen, als ik goed heb opgelet. Correct me if I'm wrong.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Netjes, maar niet een beetje te lange mouwen?
Misschien gekocht op de groei?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Netjes, maar niet een beetje te lange mouwen?
Ja dat wou ik ook al zeggen, maar dacht is een beetje lullig. Het is inderdaad oude collectie, dus ik hoop niet dat je de volle mep hebt betaald.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je weet dat dit allemaal zomer 2005 is he?
Ik heb ze namelijk de eerste 2. ( 2de in het roze )
Heb je de aankoopbon nog van dat colbertje? Zoja, dan zou ik hem gaan ruilen voor een maatje kleiner.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:38 schreef innov het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe colbert en blauwe trui :-)
Niet lullig bedoeld opzich, als je idd niet de volle mep betaald heb blijven het leuke shirts. Ben ook wel tevreden over de kwaliteit van shirts van Cavalli. In tegen stelling tot de shirts van Dolce.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:21 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja dat wou ik ook al zeggen, maar dacht is een beetje lullig. Het is inderdaad oude collectie, dus ik hoop niet dat je de volle mep hebt betaald.
Gant is een erg leuk merk inderdaad. Ik vind het ook iets exclusiever dan de standaard Ralph en Tommy kleren.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:42 schreef SatanicWarrior het volgende:
Dit vest van Gant heb ik laatst nog gekocht:
[afbeelding]
Eindhoven juwelier. ¤ 499quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:31 schreef Aenarion het volgende:
Dat horloge kun je bijna bij elke Juwelier wle alen hoor.,...
En ik dacht dta ie iets in de richting van de 500 ¤ kwam, maar pin me er nie op vast![]()
Gant en exclusief...quote:Op zondag 8 januari 2006 11:01 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Gant is een erg leuk merk inderdaad. Ik vind het ook iets exclusiever dan de standaard Ralph en Tommy kleren.![]()
quote:
Wow, staat erg leuk.quote:
Dat vest zocht ik ook, waar heb je hem gekocht?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:42 schreef SatanicWarrior het volgende:
Dit vest van Gant heb ik laatst nog gekocht:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |