abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:48:21 #76
56019 ne0c0rt3xx
Nu ook met muffins derbij..
pi_41098471
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Fidel is al jaren half om half ziek. Om te stellen dat ie er dit jaar nou es echt mee ophoudt is best een boute voorspelling
Dat kun je net zo goed ieder jaar voorspellen en dan zal het wel een keer uitkomen..... dat heb je met die mannen bioven de 80, he!
kijk dat wist ik dus niet Dan is het idd een boute voorspelling als ie al jaren elke keer ziek is
Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
pi_41124554
quote:
Er zullen een tweetal grote treinrampen gebeuren in Duitsland en ook in Nederland. Met name in Nederland gaat het om ontsporing van passagierstrein.
Veel slachtoffers.
hoorde net op het nieuws dat er een aanslag is voorkomen op 2 duitse treinen omdat het ontstekingsmechanisme weigerde? komt toch aardig in de buurt allemaal
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 november 2006 @ 18:58:57 #78
22592 crew  Ole
pi_43859106
Nog steeds erg weinig van uitgekomen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_43875509
quote:
Geert Wilders haakt af in de politiek en schrijft bestseller over de tijd dat hij ondergedoken zat.
Dat hebben we gezien
quote:
Noord -Korea krijgt het serieus aan de stok met Amerika, er worden verdragen geschonden. Het wordt nog spannend, maar het loopt hoogwaarschijnlijk toch met een sisser af. Hoewel ook Zuid-Korea minder vertrouwen heeft in zijn buurman, kan er opnieuw grote spanning komen tussen beide Korea's.
Klopt
pi_43931534
zo gaat het echt heel de tijd door, sommige punten waarvan je echt hebt van: "wow.. creepy dat hij dat weet /dat het klopt" maar dan zie je weer een puntje wat totaal niet is uitgekomen en misschien zelfs juist tegengesteld is als de werkelijkheid...
quote:
14) Gasaanval in metro New York. De airconditioning van grote gebouwen worden een doelwit. Evenals vliegtuigen die ‘vanaf de schouder’ op de korrel worden genomen.
Op 1 of andere manier moet ik hierbij denken aan het vliegtuigje van die honkballer (vanaf de schouder?) die tegen dat flatgebouw aan vloog door de mist....
quote:
15) In een grimmig veranderende wereld kan je beter over bepaalde zaken niet praten. Net zoals de meeste nationale en Europese politici die hun woorden over bepaalde kwesties op een goudschaaltje leggen. En liever zwijgen. De politiek zal steeds meer ondergronds gaan. De geheime diensten gaan de handen en voeten worden van de politiek. Verschuiving van macht zal er plaatsvinden. De geheime diensten krijgen steeds meer in de melk te brokkelen. Alles onder de dekmantel ‘bestrijding terroristen’. In feite wordt de gehele burgerij onder de loep genomen, in een glazen huisje geplaatst. Het jaar 2006 zal het tijdperk inluiden van ‘een doorzichtige wereld’. De Wet op de Privacy zal een wassen neus blijken te zijn... Het individu wordt op schrijnende wijze ondergeschikt gemaakt aan de Staatsveiligheid.
En dit vind ik ook wel enigsinds kloppen...

[ Bericht 75% gewijzigd door Thrilled op 27-11-2006 16:12:32 ]
pi_45102985
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Vooral die voorspellingen over klimaatverandering zijn om te gillen.

Maar serieus, hoeveel van die voorspellingen zullen er uitkomen? Ze zijn toh minder algemeen dan ik had gedacht...
weinig dus
pi_45127328
Zo, grootste deel is onzin blijkt maar weer
pi_45131846
En zelfs Fidel steekt weer een sigaartje op.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')