Die hebben 40 a 50 jaar de tijd gehad om een huis bij elkaar te verdienen. Dat zou toch best een keer moeten lukkenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laat nou net een hele groep mensen niet gezond zijn, neem bijvoorbeeld een ontzettend grote groep aow'ers.
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:34 schreef eikelraper het volgende:
Dat is inderdaad geen gek idee met die 2 woningen maar is het probleem echter dat er op dit moment in Amsterdam geen huis meer te krijgen is ( in de huursecotor dan) en staan er 64.000 jongeren ( ja, je leest het goed !!!) te wachten op woonruimte in Amsterdams/Diemen/Amstelveen en die komen uiteraard van zijn lang zal ze leven niet aan een woning toe op deze manier omdat de huren zo gigantisch hoog beginnen te worden dat het niet is op te brengen voor ik noem maar wat gewoon een "normale" werknemer met een "gewoon"salaris
Hoog tijd dat je ergens anders gaat kijken dan als je geen koophuis kunt betalen
Bovendien worden de koophuizen momenteel gekocht veel door de mensen die het best kunnen betalen voor hun zoon of dochter die in Amsterdam gaat studeren en worden er en passant
nog enkele kamers aan "medestudenten" verhuurd en aan "het eind van de rit" heeft het afgestuurde kind gelijk mooi een woning en hebben die medestudenten meebetaald in de aanschaf van die woning. Slim toch ???
Inderdaad heb je dan een slimme pa, die moet je koesteren
Wie kan me iets aanreiken over eventuele huurbescherming straks als inderdaad Dekker de huren
boven 195.000 euro gaat vrijgeven. ???
NU kan men immers nog de "plannen" van Dekker doorkruisen toch ?
Hopelijk niet
Tja, als je geld hebt kan je ALLE kanten op en als je wiegje toevallig heeft gestaan in een arbeidersgezin kun je het schudden. Tenminste...... zo zie ik het.
Kijk eens rond in Nederland
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:44 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Die hebben 40 a 50 jaar de tijd gehad om een huis bij elkaar te verdienen. Dat zou toch best een keer moeten lukken
waoquote:Op donderdag 29 december 2005 20:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laat nou net een hele groep mensen niet gezond zijn, neem bijvoorbeeld een ontzettend grote groep aow'ers.
Schrijf het van je afquote:Op donderdag 29 december 2005 21:06 schreef raptorix het volgende:
Met jou ga ik niet meer in discussie, vuile looser dat je bent, weet niet of je het weet, maar de welvaart die nederland nu heeft is grotendeels te danken aan de generatie die zich voor jou luie reet heeft kapotgewerkt. Ga lekker dood ofzo.
Die zijn niet gezond(als het goed is)quote:
Er zijn mensen die zich vanaf hun 14e krom hebben gewerkt, nog maar niet te spreken over mensen die bijvoorbeeld een arbeidsongeval hebben gehad, maar goed ik gun jou heel erg graag een hoge dwarslasie dat je de rest van je leven door een rietje kan eten en dat deze post door je hoofd blijft spoken.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:09 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Die zijn niet gezond(als het goed is)![]()
![]()
![]()
whahaahaaquote:Op donderdag 29 december 2005 21:34 schreef fernando_redondo het volgende:
Die kunnen ook best een huis betalen als ze zich goed verzekerd hebben
Met AOW-ers hoeven we echt geen medelijden te hebben. Die hebben kansen genoeg gehad op de huizenmarkt.quote:
Tegen arbeidsongeschiktheid kan je je prima verzekeren hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:59 schreef MissMenita het volgende:
[..]
whahaahaa![]()
Je verzekeren tegen arbeidsongeschiktheid
om met het opgestreken geld na de dwarslaesie een huis te kopen?
Van welke planeet kom jij?
Je laat je wel makkelijk stangen zeg.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zich vanaf hun 14e krom hebben gewerkt, nog maar niet te spreken over mensen die bijvoorbeeld een arbeidsongeval hebben gehad, maar goed ik gun jou heel erg graag een hoge dwarslasie dat je de rest van je leven door een rietje kan eten en dat deze post door je hoofd blijft spoken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |