Ik vind ze allebei oké.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef SunChaser het volgende:
De Police heb ik nooit iets aangevonden. Sting wel.
Ik heb ze nog horen spelen in de Vliegermolen in Voorburgquote:Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef SunChaser het volgende:
Bij mij is het eigenlijk net andersom, hoewel ik Sting ook wel een paar mooie nummer vind hebbenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef SunChaser het volgende:
miereneukerquote:Op donderdag 29 december 2005 01:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Fout, elk dingetje dat ZIJ doet
Van the manquote:Op donderdag 29 december 2005 01:14 schreef Jane het volgende:
Nu weer die zanger van The Rolling Stones.
Reagae?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:14 schreef Drugshond het volgende:
Vooral het onbekende werk van de Police is wel owke.
Ze hadden iets....
Ga even een hard gekookt ei makenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:15 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kijk nu al uit naar Vader Abraham!
Dat is slechts een fase geweest in hun muziek.quote:
Je moet blijvenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:16 schreef Jane het volgende:
Hoe kan ik nou naar bed gaan mensen?
Bright Side Of The Road
En wat te denken van het volgende uur?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:16 schreef Jane het volgende:
Hoe kan ik nou naar bed gaan mensen?
Bright Side Of The Road
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:16 schreef SunChaser het volgende:
Straks Heart. Die hebben toch ook dat nummer over die slet die mannen neukt in hotels omdat haar eigen vent dr niet zwanger kan maken?
Dat worden ENORME wallen morgen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef Gatalin het volgende:
[..]
En wat te denken van het volgende uur?
893 Beatles - A hard day's night
892 John Lennon - Woman
Jij kan nog lang niet naar bed toe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |