Ik kan niet over anderen spreken, maar ik heb dat probleem niet. Denk dat een groot deel van de uitvoerenden wel redelijk bekend bij mij is. En dan nog, door zoeken leert men ook, wees blij dat er jongeren zijn die die nummers willen luisteren en intresse tonen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonder verder een fuck van en uitvoerende te weten of herinnering te hebben eraan?
Gewoon stomweg een songtekst zoeken op google en het snelste te zijn om die te posten?
golfer, ga slapen man! Jij bent de enige ongezellige hier nu. De rest is BLIJ dat iemand het doet!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonder verder een fuck van en uitvoerende te weten of herinnering te hebben eraan?
Gewoon stomweg een songtekst zoeken op google en het snelste te zijn om die te posten?
Het gaat helemaal er niet om wie het snelst een songtext kan vinden, het is iets wat eentje op zich neemt voor een tijdje, en nu ben ik het toevallig.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
golfer, je klinkt nu als een vent die een excuus zoekt om het uit te maken, en daarom maar ruzie trapt om iets onbenulligsquote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn jongste tante heeft heel lang bij ons gewoond en die vond het wel leuk om die pakken te kopen voor mequote:
Ik geloof dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om voor die tijd naar bed te gaan.quote:
Oke.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:58 schreef SunChaser het volgende:
Hij doet er veel mensen een plezier mee anders. Laat hem
Ach, en daarna je bedje in met een Steely Danquote:Op donderdag 29 december 2005 02:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om voor die tijd naar bed te gaan.
Man, zuip eens wat minder als je er niet tegen kan. Het is echt gezellig hier, en je leest genoeg over muziek en uitvoerenden. Slaap je roes uit en tot morgen.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Oke.
Laatste post van mij in dit jaar in top-2000 van mij.
Ik had gehoopt hier mensen tegen te komen die de musici of uitvoerenden/badndjes kenden en er wat commentaar over konden leveren.
Blijkbaar is dit niet anders dan een ordinaire post-opkrikreeks.
golfer, als hier alleen mensen hadden mogen posten die alle platen nog meegemaakt hadden, dan was het hier erg stil geworden. Wees blij dat mensen ook geÏnteresseerd zijn in muziek van voor hun tijd. Of ze het nu wel of niet al kennen.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
Ik had gehoopt hier mensen tegen te komen die de musici of uitvoerenden/badndjes kenden en er wat commentaar over konden leveren.
Ja, ik moet er wat voor over hebben om Lennon nog te horen.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
OMG, krijsende celine dalijk ook weer
Tot ik mijn pinguin heb.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ach, en daarna je bedje in met een Steely Dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |