Die moet je luisteren als Michael Madsen dat oor eraf snijdt in Reservoir Dogsquote:Op donderdag 29 december 2005 01:50 schreef milagro het volgende:
Stuck in the Middle with You, die wil ik horen
Owkee.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:47 schreef Jane het volgende:
[..]
golfer, het is hartstikke veel werk om steeds te doen (ik weet het, want ik heb de taak gisteren een tijdje op me genomen) en de rest vind het over het algemeen leuk. Bovendien is het hartstikke ontopic, dus niet zeuren.
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Das voor een vrouw niet zo'n fijne uitdrukking toch ?
Nee, niet wie als snelste de tekst kan vinden, tis geen fucking a go go spel. Er is er telkens een die die taak op zich neemt.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Owkee.
Dus dit top-2000-topic gaat niet meer over muziek, maar over wie het beste en het snelste de tekst of de plaatjes van de platenhoezen kan opzoeken via google?
Niet meer over wetenswaardigeheden of herinneringen aan bepaalde nummers ?
In dat geval haak ik af.
Nee, en zijn duet met Jules Deelder ook niet ben ik bangquote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef SunChaser het volgende:
Staat Herman er ook in met Maak Van Uw Scheet een Donderslag?
Het is een SLOW Chat topic, wat maken die 20 teksten nu uit op de 300 posts? Heel veel vinden ze leuk even mee te lezen tijdens het lujisteren. Tussendoor hoor je toch genoeg dingen over artiesten en muziekquote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Owkee.
Dus dit top-2000-topic gaat niet meer over muziek, maar over wie het beste en het snelste de tekst of de plaatjes van de platenhoezen kan opzoeken via google?
In dat geval haak ik af.
Dat moet jij weten, golfer...quote:
Sorry, maar ik zie hier nog steeds gewoon mensen over de nummers praten.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Owkee.
In dat geval haak ik af.
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Door hen ben ik een hele tijd in tuinbroeken gehezen
Zonder verder een fuck van en uitvoerende te weten of herinnering te hebben eraan?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, niet wie als snelste de tekst kan vinden, tis geen fucking a go go spel. Er is er telkens een die die taak op zich neemt.
Hij doet er veel mensen een plezier mee anders. Laat hemquote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonder verder een fuck van en uitvoerende te weten of herinnering te hebben eraan?
Gewoon stomweg een songtekst zoeken op google en het snelste te zijn om die te posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |