weltrustenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:03 schreef aswin het volgende:
het is idd goedgekomen! Ik heb nu op elke pc 5 jobs in de wacht staan, das ruim voldoende... Kan ik morgen nog wel een keertje ergens op de update knop rammen. met het network suspended, of netwerkverbinding opgeschort..
bedankt, nu kan ik gerust gaan slapen.. :-)
g'nightquote:Op maandag 9 januari 2006 00:03 schreef aswin het volgende:
het is idd goedgekomen! Ik heb nu op elke pc 5 jobs in de wacht staan, das ruim voldoende... Kan ik morgen nog wel een keertje ergens op de update knop rammen. met het network suspended, of netwerkverbinding opgeschort..
bedankt, nu kan ik gerust gaan slapen.. :-)
Die join van aswin moet er volgens mij gewoon helemaal bijgeteld worden, hij is op de 7e gejoind, dus die punten heeft ie gewoon in 1 dag gedaan... of zie ik dat nu verkeerd?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:12 schreef Eronymus het volgende:
En nog snel de nieuwe stats voordat ik naar bedje ga.....
Welkom aswin je staat nu echt in de stats.FOKschaap heeft een mooie 9k daily, teminste als je join van aswin eraf haalt. We blijven ook nog steeds boven Grutte Pier [Wa Oars] in de daily dus we komen steeds dichter bij die derde plek in overall stats...
When do you get them is nu nog 63 dagen maar we zullen zien...
Op beide pc's:quote:
hmmzz... damn wrom kan iedereen alle pc laden in BAM en ik niet?? zitten mijn pc's en routers dan zo potdicht met firewalls??quote:Op maandag 9 januari 2006 11:42 schreef aswin het volgende:
[..]
Op beide pc's:
BOINC Manager 5.2.13
BOINC client van Guntec, voor BOINC 5.2.13 Windows SSE2
En alleen op mijn eigen pc:
BAM 0.3.1
Het gegraas totnutoe.. zo maar weer eens kijken of ik nog nieuwe jobs kan binnenhalen..
[afbeelding]
'op' zegt uquote:Op maandag 9 januari 2006 14:53 schreef aswin het volgende:
Ok ik heb nu al mijn jobs van gisteravond weggewerkt, en zou dus nu graag nieuwe jobs willen binnenhalen. Ik krijg nu echter op beide pc's de volgende melding wanneer ik op bijwerken druk:
'request_reschedule_cpus: project op'
houdt dat in dat de jobs 'op' zijn?! (deze meldingen kreeg ik vanochtend ook, toen had ik echter nog jobs in de ques staan, dus maakte ik me daar niet zo druk om)
of doe ik weer wat verkeerd?![]()
Yep, maar nu heb ik nog 2 dagen extra om te sparen. Ik moest flushen omdat er jobs bij waren die verliepen, helaas.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:12 schreef mcintosh het volgende:
Enneh Fjolle, zou jij niet pas woensdag flushen?
Ah zo ja, je kan het natuurlijk ook rekken tot de 24stequote:Op maandag 9 januari 2006 16:21 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Yep, maar nu heb ik nog 2 dagen extra om te sparen. Ik moest flushen omdat er jobs bij waren die verliepen, helaas.
welkom in ons midden, graaszequote:Op maandag 9 januari 2006 16:51 schreef DjDev het volgende:
Zo...R@H geinstalleerd!
Ik ben er dus weer bij
Mooi en nu die 1of6billion er weer even bij en we zijn alweer bijna met 25quote:Op maandag 9 januari 2006 16:51 schreef DjDev het volgende:
Zo...R@H geinstalleerd!
Ik ben er dus weer bij
Naar instellingen gaan.... http://boinc.bakerlab.org/rosetta/home.phpquote:Op maandag 9 januari 2006 20:09 schreef DjDev het volgende:
Ik dacht dat ik de vraag hier al had gesteld maar ok..
hoe zorg ik ervoor dat R@H maar 1 proces draait en 50% van CPU gebruikt?
Ok..bedanktquote:Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Naar instellingen gaan.... http://boinc.bakerlab.org/rosetta/home.php
bij general processes kun je 1 processor opgeven...
En grazen maar...![]()
maar dus niet de 64 bits versie?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:42 schreef aswin het volgende:
BOINC client van Guntec, voor BOINC 5.2.13 Windows SSE2
huh? wha? hè? huu? *Wakker schrikt.....quote:Op maandag 9 januari 2006 19:56 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mooi en nu die 1of6billion er weer even bij en we zijn alweer bijna met 25
hoop voor je dat je geen maxtor harde schijf hebt , want die geven troubles , voor de rest is het een super bordje heb hem ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:00 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
huh? wha? hè? huu? *Wakker schrikt.....![]()
Ik zit te wachten op mijn nieuwe moederbord (Asus A8N-E). Gekocht op de veiling van Mycom. Gelukkig zag ik dat de chipsetkoeler ontbrak. Terug laten sturen en nu maar wachten tot ik 'm op kan komen halen......![]()
Daarna.......![]()
![]()
![]()
Hey 1-of-6Billion als je straks boinc hebt draaien kun je dan even kijken bij je instellingen ofquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:00 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Jah, wel dus. Een Diamondmax10 S-ATA zelfs.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoop voor je dat je geen maxtor harde schijf hebt , want die geven troubles , voor de rest is het een super bordje heb hem ook
ps. 50 Grutte Pier [Wa Oars] komt in zicht , we maken sprongen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:36 schreef Eronymus het volgende:
We hebben best wat kunstzinnige schaapjes hiero:
De Mcintosh Z glijbaan of de brainster op-en-neer maar ook de Eron skischans of 't soortelijke van gateway maar dan
schans met afstap. Bij Fjolle is het lekker hobbelen en Valing heeft een gele trap en soms is er een ongeduldige
herstart. Terwijl de meeste schaapjes er in het begin uitzien als de-begin-knik. Verder is er ook de normale no flush actie zoals die van Azaroth of de niet moeilijk doen maar niet moeilijk doen maar flushen.
Er zijn ook wat minder positieve figuurtjes voor fokschaap te vinden : V model dan is deze stukken beter.
Zegges, ik zie u nog helemaal niet in de statsquote:Op maandag 9 januari 2006 16:51 schreef DjDev het volgende:
Zo...R@H geinstalleerd!
Ik ben er dus weer bij
Ik zit al sinds het begin erbij?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:39 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zegges, ik zie u nog helemaal niet in de stats
ah, en ik zie al hoe dat komt, enerzijds nog geen resultaten ingeleverd, anderzijds zit je nog niet bij het team DPC ...
eum beidequote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:39 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zegges, ik zie u nog helemaal niet in de stats
ah, en ik zie al hoe dat komt, enerzijds nog geen resultaten ingeleverd, anderzijds zit je nog niet bij het team DPC ...
Volgens mij niet, inderdaad staat bij je nicj dat je al sinds 11 november lid bent, maar je hebt nog geen punten ingeleverd, en je staat nog niet in team DPC...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:53 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik zit al sinds het begin erbij?
Is er dan iets veranderd aan de namen ofzo?![]()
nope maar bij je account instellingen moet je even wat checken:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:53 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik zit al sinds het begin erbij?
Is er dan iets veranderd aan de namen ofzo?![]()
precies, vandaar 'enerzijds, anderzijds'quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:01 schreef valing het volgende:
[..]
eum beide
http://boinc.bakerlab.org/rosetta/show_user.php?userid=11228
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Volgens mij niet, inderdaad staat bij je nicj dat je al sinds 11 november lid bent, maar je hebt nog geen punten ingeleverd, en je staat nog niet in team DPC...
Is beiden makkelijk op te lossen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:02 schreef Eronymus het volgende:
[..]
nope maar bij je account instellingen moet je even wat checken:
of je team is ingesteld op DPC... bij http://boinc.bakerlab.org/rosetta/
(bij Your account, Account statistics)
quote:You have joined Dutch Power Cows.
Klasse, binnenkort zul je er dan wel bij staanquote:
Hmm, die gebruik ik ook. Ik zie dat het ook amper verschil uitmaakt. amd 3000 en amd 3200quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:42 schreef aswin het volgende:
[..]
Jawel, ik heb deze versie geinstalleerd:
[afbeelding]
je was al eerder opgevallen inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:31 schreef Croga het volgende:
Hey Luitjes,
Sinds van de week heb ik me ook maar bij dit subteam aangesloten. Ik dacht; jullie willen vast allemaal wel een plaatsje naar beneden in de daileys
Ben nog bezig de geoptimaliseerde clients te installeren. Ik kan jullie allen aanraden dat ook te doen, want het scheelt behoorlijk (mijn Opteron 146 ging van 160 naar 210 door de SSE2 client)....
En noem je daar nu benchmark cijfers? Aangezien de mijne bij elkaar op ongeveer 12000 punten uitkomt...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:23 schreef mcintosh het volgende:
Welkom Croga, leuk dat je met ons meedoet, en ons vandaag meteen een flinke score geeft
1 2 3 | 11-1-2006 8:53:32|| 1715 double precision MIPS (Whetstone) per CPU 11-1-2006 8:53:32|| 1993 integer MIPS (Dhrystone) per CPU |
Das vreemd, aangezien dezelfde CPU bij iemand op GOT deze waardes geeft :quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:55 schreef Jumparound het volgende:
hoe is dit? op een p4 2.8 ghz HT?
[ code verwijderd ]
Jouw score moet wel maal 2, aangezien je HT hebt, dan zit je wel boven die score...quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:03 schreef Jumparound het volgende:
hmm, raar, ik run de 5.2.13 client...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |