quote:
Uit dit forumquote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
Waaruit????????????????
Jawel helemaal onderaan, schrok ook even toen ik net binnenkwam. Maar staat er nog wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef teamlead het volgende:
Op de index staat BB5 al niet meer vermeld
IKKEquote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
Dat kunnen ze niet maken vind ik
* Foreverblue gaat een protestactie beginnen, wie doet er mee?
IKKE!!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
Lieve Snaptnix... we gaan sluiten hier.....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
Waaruit????????????????
edit: NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben potdome weer klaarwakker, stijf van de zenuwe, droge bek...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
ik doe mee als er geen goed alternatief komt.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
Wat nuquote:Op woensdag 28 december 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Lieve Snaptnix... we gaan sluiten hier.....![]()
![]()
[me= Aansluitquote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
* Foreverblue] gaat een protestactie beginnen, wie doet er mee?[/me]
JA (plus wat maakt het uit dat het langer openblijft? Bedoel, het neemt geen extra ruimte in, doen niemand kwaad ermee, vervuilen het forum niet etc etc)quote:Op woensdag 28 december 2005 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
** Protestformulier **
Ik vind dat het forum Big Brother open moet blijven tot na Hotel Big Brother. Het heeft altijd zijn dienst en nut bewezen en bovenal een schare trouwe fokkers bij elkaar gebracht. Deze fokkers dreigen door sluiting verdeeld te worden en uit elkaar worden gedreven.
Als je het hier mee eens bent, zeg dan ja.
** Protestformulier **
quote:
Ik heb al drie keer "ja" gezegd, maar er gebeurt niks??quote:Op woensdag 28 december 2005 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
** Protestformulier **
Ik vind dat het forum Big Brother open moet blijven tot na Hotel Big Brother. Het heeft altijd zijn dienst en nut bewezen en bovenal een schare trouwe fokkers bij elkaar gebracht. Deze fokkers dreigen door sluiting verdeeld te worden en uit elkaar worden gedreven.
** Protestformulier **
Whahahahaquote:Op woensdag 28 december 2005 23:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb al drie keer "ja" gezegd, maar er gebeurt niks??Klopt het formulier wel?
Ik weiger deze club gedag te zeggen.....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
* Aansluit
Anarchy!!!
maarja..als ze het dichtgooien zijn we wel uitgeluld vrees ik
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef cuall het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
** Protestformulier **
JA, JA, DRIEWERF VERDULLEME JA!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
** Protestformulier **
** Protestformulier **
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |