Pak er even een Pinball lijstje bijquote:Op donderdag 29 december 2005 00:57 schreef melke het volgende:
[..]
Zet er nog wat meer namen tussen!
Ja, ik heb het id om dan aan m'n studie te gaan beginnen of verder te gaanquote:Op donderdag 29 december 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
aan je werk zoals het hoort!
Slaap lekker Lukequote:Op donderdag 29 december 2005 00:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben er vandoor.........te veel emoties en zo...![]()
Je moet gewoon naar bed van je paquote:Op donderdag 29 december 2005 00:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
** Protestformulier **
Ik vind dat het forum Big Brother open moet blijven tot na Hotel Big Brother. Het heeft altijd zijn dienst en nut bewezen en bovenal een schare trouwe fokkers bij elkaar gebracht. Deze fokkers dreigen door sluiting verdeeld te worden en uit elkaar worden gedreven.
Als je het hier mee eens bent, zeg dan ja, door je naam toe te voegen!
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
lovebear
doka
SuperMOM
Demins
M-en-A
A-en-M
henk.jansen
mamapan
Bartoli
regenworm
White_Pearl
PC eend
yolande
Rens_Wilders
Dizzy-lizzy
Arliator
Melke
Wickedangel
Manu
** Protestformulier **
Zo moet ie kloppen
Ik heb wel weer wat ontketend merk ikquote:
Die zag ik niet aankomen...quote:Op donderdag 29 december 2005 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar bed van je pa![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is Media Watchers nog open? moeten we dan daar de boel met zijn allen op gaan leuken?? Die site meer hits geven dan hij verdient??? Had Scan dan toch een vooruitziende blik??quote:Op donderdag 29 december 2005 00:55 schreef melke het volgende:
Maar wat als ze het toch sluiten? Waar moeten we dan heen?
Ja, of nog beter, pak ff het namenboekje erbij!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pak er even een Pinball lijstje bij
Ok ok, ff zwaaien danmaar, omdat het binnekort niet meer kanquote:
Dan open ik liever nog zelf een forum voor ons... vraag ik CW en F wel als mod's... old times will continuequote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is Media Watchers nog open? moeten we dan daar de boel met zijn allen op gaan leuken?? Die site meer hits geven dan hij verdient??? Had Scan dan toch een vooruitziende blik??![]()
Ja, is nog open. Laten we dat doen ja!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is Media Watchers nog open? moeten we dan daar de boel met zijn allen op gaan leuken?? Die site meer hits geven dan hij verdient??? Had Scan dan toch een vooruitziende blik??![]()
Alsof Pinball niet van alle namen een lijstje heeftquote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, of nog beter, pak ff het namenboekje erbij!
Hmmm passen wij daar wel tussen?? Het heet niet voor niets MediaWatjesquote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan open ik liever nog zelf een forum voor ons... vraag ik CW en F wel als mod's... old times will continue![]()
Ik ga onder geen beding naar MWquote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nee, we moeten wel hier op Fok blijven. Waarom geen realitysoap forum?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan open ik liever nog zelf een forum voor ons... vraag ik CW en F wel als mod's... old times will continue![]()
Dan ga ik nog liever naar OuwehoerHierEenEindDeRuimteIn.nlquote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, is nog open. Laten we dat doen ja!
Ach zolang het ons doodvonnis maar niet isquote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb wel weer wat ontketend merk ik
Is ook een heel leuk forum hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga onder geen beding naar MW![]()
Het woordje 'weer' begrijp ik nietquote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb wel weer wat ontketend merk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |