Dat is wel een heel gedateerde versie... SuperMOM where are you?quote:
Ja, eeeeeeeeeerst dacht ik dat dit subforum aangepast zou worden. Na het berichtje van Dagonet dacht ik dat het een topic zou worden in een ander bestaand subforum. Toen dacht ik even dat er een heel ander subforum zou komen voor HHB (of BHHquote:Op donderdag 29 december 2005 00:43 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat dachten wij ookHelaas beslissen de Hummies van Fok! anders
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef demins het volgende:
** Protestformulier **
Ik vind dat het forum Big Brother open moet blijven tot na Hotel Big Brother. Het heeft altijd zijn dienst en nut bewezen en bovenal een schare trouwe fokkers bij elkaar gebracht. Deze fokkers dreigen door sluiting verdeeld te worden en uit elkaar worden gedreven.
Als je het hier mee eens bent, zeg dan ja, door je naam toe te voegen!
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Demins
White_Pearl
** Protestformulier **
Ik raak nu al overal m'n ritmes kwijt, eerst de exit, daarna de streams en dan nu ook nog het forumquote:Op donderdag 29 december 2005 00:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Manu![]()
We gaan elkaar straks allemaal kwijtraken op het wereldwijde web![]()
Alle kleine beetjes helpen.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:54 schreef White_Pearl het volgende:
Nou maar hopen dat alle protesten helpen![]()
Ik hoop het ook...quote:Op donderdag 29 december 2005 00:54 schreef White_Pearl het volgende:
aan je werk zoals het hoort!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:55 schreef melke het volgende:
Maar wat als ze het toch sluiten? Waar moeten we dan heen?
Vast welquote:Op donderdag 29 december 2005 00:54 schreef White_Pearl het volgende:
quote:
Thx Angel... ik was ook al bezig... maar zo moet die kloppen jaquote:Op donderdag 29 december 2005 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
** Protestformulier **
Ik vind dat het forum Big Brother open moet blijven tot na Hotel Big Brother. Het heeft altijd zijn dienst en nut bewezen en bovenal een schare trouwe fokkers bij elkaar gebracht. Deze fokkers dreigen door sluiting verdeeld te worden en uit elkaar worden gedreven.
Als je het hier mee eens bent, zeg dan ja, door je naam toe te voegen!
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
lovebear
doka
SuperMOM
Demins
M-en-A
A-en-M
henk.jansen
mamapan
Bartoli
regenworm
white_pearl
PC eend
yolande
Rens_Wilders
Dizzy-lizzy
Arliator
Melke
Wickedangel
Manu
** Protestformulier **
Zo moet ie kloppen.
Zet er nog wat meer namen tussen!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx Angel... ik was ook al bezig... maar zo moet die kloppen ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |