Vraag me af hoe dat zal gaan lopen..quote:Op donderdag 29 december 2005 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vooral als er binnen 2 weken weer een nieuw BB-achtig iets begint![]()
Ik denk dat die zin een beetje verkeerd begrepen is, maar ik kan niet voor een ander sprekenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
Het ps'je kwam een beetje vreemd over... heel veel newbies hier
Ik ken hem ook niet, dus voor mij is het ook gokken, maar ik denk idd dat dit niet negatief bedoeld was...quote:Op donderdag 29 december 2005 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk dat die zin een beetje verkeerd begrepen is, maar ik kan niet voor een ander sprekenNogmaals, ik denk dat er de vaste bezoekers mee bedoelt worden met -natuurlijk - een zeer open deur naar nieuwe users dadelijk bij BBH
![]()
Correct me if I'm wrong...........
Okee, maar voor Ons Verenigd Newbie Front kwam het niet erg aardig over, moet jou ook opvallen toch??quote:Op donderdag 29 december 2005 02:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik durf er vanuit te gaan dat dat niet negatief bedoeld was naar newbies
Je moest eens weten wat ik me allemaal afvraagquote:Op donderdag 29 december 2005 02:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat zal gaan lopen..
Weet dat er eerder een Bnn-ers BB is geweest.. maar ineens was dat over enzo,...
Beetje vreemd gegaan toen.
I think your wrong, heb je de hele zin gelezen??quote:Op donderdag 29 december 2005 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk dat die zin een beetje verkeerd begrepen is, maar ik kan niet voor een ander sprekenNogmaals, ik denk dat er de vaste bezoekers mee bedoelt worden met -natuurlijk - een zeer open deur naar nieuwe users dadelijk bij BBH
![]()
Correct me if I'm wrong...........
Ja, heb ik, je bedoelt de zin over de oldbies? Ik denk dat hij bedoelde - indirect - dat er nog wat zat te broeien en dat de vaste bezoekers niet massaal weg moesten gaan hollenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
I think your wrong, heb je de hele zin gelezen??
Je bent al een oldbiequote:Op donderdag 29 december 2005 02:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hee we blijven gewoon tot we allemaal oldbie zijn, leuke club toch![]()
Uhmmm. Hallo... Wake-up Callquote:Op donderdag 29 december 2005 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vrijdag al?
Jammer dat ie niet gewoon open blijft, Hotel BB zou een reden kunnen zijn om 'm open te laten blijven maar dat zal wel teveel werk zijn
Het was gezellig, nog ff wat tvp'tjes plaatsen...
Joehoe....lees even bij johquote:Op donderdag 29 december 2005 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vrijdag al?
Jammer dat ie niet gewoon open blijft, Hotel BB zou een reden kunnen zijn om 'm open te laten blijven maar dat zal wel teveel werk zijn
Het was gezellig, nog ff wat tvp'tjes plaatsen...
sommige kuikens hadden nooit uit hun ei moeten kruipenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:45 schreef sannydude het volgende:
[inkoppertje]dit subfora had nooit geopend moeten worden[/inkoppertje]
Dat is echt een inkopper idd...quote:Op donderdag 29 december 2005 02:45 schreef sannydude het volgende:
Hoi Gordon. Jij hier?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:45 schreef sannydude het volgende:
70.000.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:37 schreef SuperMOM het volgende:
Hoeveel post moet je eigenlijk hebben voor je een echte ouwe olbie bent?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |