Ik ookquote:
Ik weet niet hoe ze dat berekenen, maar ik heb via sms meegedaan en hoefde geen leeftijd of geslacht op te geven dus misschien tel ik niet mee bij de mannen en de 40-minners maar wel bij het landelijk gemiddelde?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:59 schreef DonRaja het volgende:
klopt geen hol van...
check het volgende:
gemiddelde alle mannen 5,1 alle vrouwen 5,1 --> dus gemiddelde iedereen 5,1?
nope want gemiddelde onder de 40 jaar 5,2 boven de 40 jaar 5,6 --> totaal gemiddeld 5,4...
het totale gemiddelde van alle nl-ers volgens het programma: 5,3... misschien volgend jaar toch maar weer een nationale wiskunde test?
Je hebt expres die test gefaald, geef het nou maar toe! Dan heb je er een excuus bij om Friesland onafhankelijk van NL te makenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:05 schreef Dinamiet het volgende:
Hahahha een 4,6.
Ach ja kom uit Friesland, daar hebben we wat achterstanden enzo.
De test is ook niet bedacht door de publieke omroepen maar door de afgezanten van mevrouw Verdonk zelf.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:58 schreef AtraBilis het volgende:
Kaartjes sturen, je niet aan homo's ergen, oh ja, ook nog weten dat Willem van Oranje de opstand tegen de Spanjaarden initieerde, maar enfin. En dat is zo'n onderdeel van de publieke omroepen die zich beroepen op culturele programma's? Ze vallen hier weer aardig door de mand met hun geborneerde gezelschapsspelletje.
Zou wel es willen weten wat verdonk zelf zou halen.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:26 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
De test is ook niet bedacht door de publieke omroepen maar door de afgezanten van mevrouw Verdonk zelf.
Als ik hier door de wijk wandel, zie ik ze alle 3 (en nog een paar varianten daarop....)quote:Welke voortuin is bij Nederlanders geaccepteerd
a Tuin met een fiets en een afvalbak
b Tuin met een koelkast, lege bierblikjes en nog wat andere troep
c Tuin met kinderspeelgoed, winkelwagentje en meerdere afvalbakken
Het antwoord op vraag 21 is echt niet goed hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 15:26 schreef alwaysthebest het volgende:
De antwoorden. 't Is een pdf-bestandje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |