Een 4.9!!!
Maar gezien de aard van de vragen vind ik zoiezo niet dat je d.m.v de uitslag van deze test een uitspraak kan doen over het al dan niet ingeburgerd zijn van een persoon. De feit -vraagjes (wat doet de koningin, waar moet je je tl lamp weg gooien etc. had ik volgens mij allemaal wel goed...).. Zit 'm bij mij denk ik meer in de 'etiquette' vragen.. In mijn ogen zijn veel Nederlanders wat stugger in de sociale omgang dan buitenlanders.. Ben zef half/half
![]()
en neig wat dat betreft meer naar de niet -Nederlandse kant, geloof ik..
![]()
Maar sinds wanneer ben je dan niet ingeburgerd? Ging dat begrip eerder niet over het al dan niet in je eigen 'buitenlanderskliekje' blijven hangen etc. ?
Vind het bijna beledigend dat ik er zo slecht vanaf kom, aangezien ik vrij zeker ben over de feitvraagjes
![]()
.
Hadden ze beter aan het begin van de test kunnen vragen of je 100% Nederlands bent of niet, en zo niet, hoeveel procent van je vrienden Nederlands of niet Nederlands is.. Kom je al een stuk verder mee dacht ik zo.
Nu ben ik 'niet ingeburgd' (een begrip met een naar mijn mening toch ietwat negatieve nasmaak) om zo'n flutreden.
![]()
.
Onzintest.
[ Bericht 58% gewijzigd door Cutebutpsycho op 29-12-2005 01:20:43 ]
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."