abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 december 2005 @ 23:56:19 #51
13973 ranja
image means nothing
pi_33490360
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:49 schreef Overlast het volgende:

Van de site: De vragen zijn opgesteld door dezelfde deskundigen die de echte inburgeringexamens samenstellen.

De indruk wordt gewekt dat dit dezelfde test is die immigranten moeten doen. Dat is dus onjuist. Volgens mij zijn er wel enkele vragen bij die volgend jaar in de nieuwe inburgeringscursus worden geimplementeerd maar veel ervan is dus gewoon voor deze gelegenheid gemaakt.
Ze gaan natuurlijk niet elke immigrant dezelfde 36 vragen stellen en zeker niet dezelfde 36 die uitgebreid op tv zijn geweest Voor mij betekent dit dus juist dat de test wel representatief was. Maar ja, ik had dan ook een onvoldoende
  woensdag 28 december 2005 @ 23:58:35 #52
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33490455
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:55 schreef Overlast het volgende:

[..]

Hoezo "natuurlijk", die suggestie wordt wel gewekt namelijk. En hoezo is het "natuurlijk representatief"? Dat betwijfel ik.
Het is door dezelfde deskundigen samengesteld, maar het is niet 'exact' delfde test als de echte inburgeringstest (anders kunnen ze van te voren de antwoorden opzoeken).
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  woensdag 28 december 2005 @ 23:58:36 #53
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33490456
een 5.3, maar dat kan wel kloppen. Ik heb denk ik veel gewoonten vragen fout, ik vind dat Nederlanders dan ook rare gewoonten hebben. Topografie, historie en staatsinrichting heb ik absoluut allemaal goed namelijk.

Ik voelde me toch al nooit Nederlander
pi_33490515
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:52 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ik blijf hier. Tomatenplukken.
ik ga zo ff online me uitkering voor 2006 aanvragen
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  Donald Duck held donderdag 29 december 2005 @ 00:00:20 #55
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33490525
een 5.1
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_33490566
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

ik ga zo ff online me uitkering voor 2006 aanvragen

Goed plan. Misschien kan je de studiefinancering ook nog ernaast houden als je een vals postadres neemt.
pi_33490639
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Goed plan. Misschien kan je de studiefinancering ook nog ernaast houden als je een vals postadres neemt.
joh ik sta onder 3 verschillende namen bij de stufi allemaal uitwonend en max lening...
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_33490691
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

joh ik sta onder 3 verschillende namen bij de stufi allemaal uitwonend en max lening...
De administratie van de IBG is toch langzaam en waardeloos. Daar komen ze nooit achter. Dat zit je allang weer in Polen. Met een dikke zak geld.
pi_33490749
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:56 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Je kunt voor de gein die test toch wel even invullen. Geen idee wat daar mis mee is.
ow laat ook maar. Ik heb een 4.1
de ene helft van mn familie komt al generaties lang uit Amsterdam. Misschien is dat het
pi_33491012
ik had een 5.1 ???

Maar wat zijn dan de goede antwoorden? Jammer dat je niet een correctie krijgt te zien achteraf.
  donderdag 29 december 2005 @ 00:14:34 #61
13973 ranja
image means nothing
pi_33491046
De goeie antwoorden waren wel op tv te zien...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_33491065
wat zetten we onzelf toch ook te kakken he? in dit landje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33491146
Ik, die in de categorie aardappeleter viel, scoorde een 6.1.
Ik weet niet of het al genoemd is maar je kan je mening geven welke ze doorsturen naar de verantwoordelijken van deze test.
Wat moet je doen als er een inbreker is bij de buren? Ik kan wel raden wat de overheid graag wil van ons makke lammetjes van burgers die niet te veel zelf moeten nadenken maar dat is toch geen vraag meer!!!!
Hoe ziet de voortuin van een Nederlander er uit? Bij sommige mensen staan er meer meubels in de voortuin dan in de huiskamer en in zulke wijken wonen de gemiddelde net in ons land binnengekomen buitenlander ook dus die vraag is veelste ingewikkeld voor deze mensen.
Wat moet je doen als je dochter wil verder leren? Ik mis het antwoord: "Als je nog 1 keer zoiets zegt sla ik je het hele huis door en doe je burka eens recht " want dat is toch waar hier op word gedoeld.

ik ga wel met sinterklaas mee naar Spanje
Ik heb altijd gelijk.
pi_33491167
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:15 schreef zoalshetis het volgende:
wat zetten we onzelf toch ook te kakken he? in dit landje.
Tjah. Normen en waarden enzo.
pi_33491213
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:17 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Tjah. Normen en waarden enzo.
het blijft maar doorgaan met het langzaam afbreken van de koek. tot er een paar kruimels overzijn die we onze roots noemen.
pi_33491249
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het blijft maar doorgaan met het langzaam afbreken van de koek. tot er een paar kruimels overzijn die we onze roots noemen.
Pim.
pi_33491348
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:19 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Pim.
ehm nee; realiteit...
pi_33491422
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ehm nee; realiteit...
Ik zou er een topic over openen.
pi_33491448
7,4, en morgen Verdonk hier op de koffie
pi_33491689
5.3

Worden dingen gevraagd die ik echt niet hoef te weten...

Dingen met zwangerschap, werkeloosheid en zo... wat moet je daarmee... op het moment dat het daar is kom je er wel achter...

p.s.
De Chinezen steken vuurwerk af om kwade geesten te verjagen... Wij doen het gewoon omdat we het leuk./mooi vinden...
pi_33492035
4.6, ik ben niet ingeburgerd
pi_33492102
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:14 schreef ranja het volgende:
De goeie antwoorden waren wel op tv te zien...
bedankt!

Ik begrijp alleen niet hoe ik met 4 fouten een 5,1 kan scoren? Ik heb nog geen kinderen, weet ik veel in welke week je dan naar de dokter moet als je vrouw zwanger is... en ik gooi frituurvet bij de groente in de bak, maar die stond er niet bij en ik heb dus chemisch afval gekozen... En als vader zou ik de andere ouders vragen hoe het met de kinderen in de klas gaat (maar nu ik er over nadenk is dat typisch iets voor mensen uit een andere cultuur om het zo te doen).

Ach, het zal allemaal wel.
  donderdag 29 december 2005 @ 00:54:54 #73
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33492386
Samengevat: die inburgeringstest is zwaar nationalistisch van aard, en is opgesteld door academici die geen voeling hebben met wat het "volk" denkt. Dat is waar hedendaags rechts naar toe gaat, trouwens.

Nee, het is blijkbaar belangrijker om te weten waar "muskaatnoot" vandaan komt dan te weten of je een meisje in badpak een "hoer" mag noemen of niet.
---verdwijnt---
pi_33492412
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:43 schreef snoekiesnoek het volgende:

[..]

bedankt!

Ik begrijp alleen niet hoe ik met 4 fouten een 5,1 kan scoren? Ik heb nog geen kinderen, weet ik veel in welke week je dan naar de dokter moet als je vrouw zwanger is... en ik gooi frituurvet bij de groente in de bak, maar die stond er niet bij en ik heb dus chemisch afval gekozen... En als vader zou ik de andere ouders vragen hoe het met de kinderen in de klas gaat (maar nu ik er over nadenk is dat typisch iets voor mensen uit een andere cultuur om het zo te doen).

Het waren idiote vragen ja. En ik zag ergens dat je 80% van de vragen goed moest hebben ofzo, dus dan zijn 4 foute vragen al een heleboel.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  donderdag 29 december 2005 @ 00:58:36 #75
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33492468
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:43 schreef snoekiesnoek het volgende:

[..]

bedankt!

Ik had dat met die CWI-vragen. Weet ik veel wat je daar mee moet, ik heb nog nooit een uitkering aan gevraagd en dan ga je je daar echt niet in verdiepen. Ik had toch nipt een 5,5 gescoord ik heb vast een paar keer goed gegokt
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')