Ze gaan natuurlijk niet elke immigrant dezelfde 36 vragen stellen en zeker niet dezelfde 36 die uitgebreid op tv zijn geweestquote:Op woensdag 28 december 2005 23:49 schreef Overlast het volgende:
Van de site: De vragen zijn opgesteld door dezelfde deskundigen die de echte inburgeringexamens samenstellen.
De indruk wordt gewekt dat dit dezelfde test is die immigranten moeten doen. Dat is dus onjuist. Volgens mij zijn er wel enkele vragen bij die volgend jaar in de nieuwe inburgeringscursus worden geimplementeerd maar veel ervan is dus gewoon voor deze gelegenheid gemaakt.
Het is door dezelfde deskundigen samengesteld, maar het is niet 'exact' delfde test als de echte inburgeringstest (anders kunnen ze van te voren de antwoorden opzoeken).quote:Op woensdag 28 december 2005 23:55 schreef Overlast het volgende:
[..]
Hoezo "natuurlijk", die suggestie wordt wel gewekt namelijk. En hoezo is het "natuurlijk representatief"? Dat betwijfel ik.
ik ga zo ff online me uitkering voor 2006 aanvragenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik blijf hier. Tomatenplukken.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik ga zo ff online me uitkering voor 2006 aanvragen
joh ik sta onder 3 verschillende namen bij de stufi allemaal uitwonend en max lening...quote:Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
![]()
Goed plan. Misschien kan je de studiefinancering ook nog ernaast houden als je een vals postadres neemt.
De administratie van de IBG is toch langzaam en waardeloos. Daar komen ze nooit achter. Dat zit je allang weer in Polen. Met een dikke zak geld.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
joh ik sta onder 3 verschillende namen bij de stufi allemaal uitwonend en max lening...
ow laat ook maar. Ik heb een 4.1quote:Op woensdag 28 december 2005 23:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je kunt voor de gein die test toch wel even invullen. Geen idee wat daar mis mee is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjah. Normen en waarden enzo.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:15 schreef zoalshetis het volgende:
wat zetten we onzelf toch ook te kakken he? in dit landje.
het blijft maar doorgaan met het langzaam afbreken van de koek. tot er een paar kruimels overzijn die we onze roots noemen.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Tjah. Normen en waarden enzo.
Pim.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het blijft maar doorgaan met het langzaam afbreken van de koek. tot er een paar kruimels overzijn die we onze roots noemen.
ehm nee; realiteit...quote:
bedankt!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:14 schreef ranja het volgende:
De goeie antwoorden waren wel op tv te zien...
Het waren idiote vragen ja. En ik zag ergens dat je 80% van de vragen goed moest hebben ofzo, dus dan zijn 4 foute vragen al een heleboel.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:43 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
bedankt!
Ik begrijp alleen niet hoe ik met 4 fouten een 5,1 kan scoren? Ik heb nog geen kinderen, weet ik veel in welke week je dan naar de dokter moet als je vrouw zwanger is... en ik gooi frituurvet bij de groente in de bak, maar die stond er niet bij en ik heb dus chemisch afval gekozen... En als vader zou ik de andere ouders vragen hoe het met de kinderen in de klas gaat (maar nu ik er over nadenk is dat typisch iets voor mensen uit een andere cultuur om het zo te doen).
Ach, het zal allemaal wel.
Ik had dat met die CWI-vragen. Weet ik veel wat je daar mee moet, ik heb nog nooit een uitkering aan gevraagd en dan ga je je daar echt niet in verdiepen. Ik had toch nipt een 5,5 gescoord ik heb vast een paar keer goed gegoktquote:Op donderdag 29 december 2005 00:43 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
bedankt!
Ik begrijp alleen niet hoe ik met 4 fouten een 5,1 kan scoren? Ik heb nog geen kinderen, weet ik veel in welke week je dan naar de dokter moet als je vrouw zwanger is... en ik gooi frituurvet bij de groente in de bak, maar die stond er niet bij en ik heb dus chemisch afval gekozen... En als vader zou ik de andere ouders vragen hoe het met de kinderen in de klas gaat (maar nu ik er over nadenk is dat typisch iets voor mensen uit een andere cultuur om het zo te doen).
Ach, het zal allemaal wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |