Jij hebt de echte test gedaan of gezien? Wat is het verschil dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:24 schreef Overlast het volgende:
Er mag trouwens wel bijgezegd worden dat deze test weinig te maken heeft met de echte inburgeringstest.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef tong_poh het volgende:
Wat een ongelooflijke acherlijke test. Ik had een 5,4 . Ik ben weliswaar geen nedelander, maar woon hier wel lang genoeg om Nederland te kennen.
quote:De vragen zijn opgesteld door dezelfde deskundigen die de echte inburgeringexamens samenstellen. Zo is De Nationale Inburgering Test een realistische afspiegeling van het examen dat nieuwe Nederlanders afleggen, voordat zij echt Nederlander kunnen worden.
ik denk dat de eik-groep van deze test een stel ballen uit wassenaar waren.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:47 schreef longinus het volgende:
Wat een strikvragen, als ik doe wat mijn buurt zou doen ben ik niet ingeburgerd.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:49 schreef Mauro het volgende:
5,1...
Ik ben dus duidelijk niet ingeburgerd
Van de site: De vragen zijn opgesteld door dezelfde deskundigen die de echte inburgeringexamens samenstellen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Jij hebt de echte test gedaan of gezien? Wat is het verschil dan?
ja ik moet ook terugquote:
Natuurlijk is het niet exact hetzelfde, dat zou niet kunnen, maar het is wel representatief natuurlijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:49 schreef Overlast het volgende:
[..]
Van de site: De vragen zijn opgesteld door dezelfde deskundigen die de echte inburgeringexamens samenstellen.
De indruk wordt gewekt dat dit dezelfde test is die immigranten moeten doen. Dat is dus onjuist. Volgens mij zijn er wel enkele vragen bij die volgend jaar in de nieuwe inburgeringscursus worden geimplementeerd maar veel ervan is dus gewoon voor deze gelegenheid gemaakt.
Ik blijf hier. Tomatenplukken.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja ik moet ook terugzullen we samen in polen gaan wonen?
Hoezo "natuurlijk", die suggestie wordt wel gewekt namelijk. En hoezo is het "natuurlijk representatief"? Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:52 schreef Quarks het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet exact hetzelfde, dat zou niet kunnen, maar het is wel representatief natuurlijk.
Is het trouwens niet inburgeringstest?
eerder een burgelijke lulquote:Op woensdag 28 december 2005 22:41 schreef Fannetje het volgende:
Ik had een 10![]()
Ben dus wel ingeburgerd, lijkt me zo
Je kunt voor de gein die test toch wel even invullen. Geen idee wat daar mis mee is.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:52 schreef menesis het volgende:
WAT een totaaaaal debiel programma!!! Die vragen en dan die antwoorden![]()
Ik vind het echt dom als je daar aan mee hebt gedaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |