toch minstens 4.5 collegaquote:op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef k_man het volgende:
ik schat drie.
toch spijtig dat je dan aan het internet breedband abbo incl voip en digitenne voorbij gaat, dat soort slordigheden kan ts natuurlijk niet gebruiken, zeker niet als het om de 2 verdiener met 3 kinderen gaatquote:op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef k_man het volgende:
nou vooruit; 3.75 maar verder ga ik niet hoor.
dan is het optie 5 dus...quote:op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef k_man het volgende:
plus dat fr het nooit eens is met de antwoorden op z'n vragen...
ik wil graag schattingen hebben van vaste lasten voor verschillende familiesquote:op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef five_horizons het volgende:
ts: ik kan wel vragen of men on topic wil gaan, maar wat wil je nu eigenlijk met dit topic?
(ja, antwoord op je vraag, maar de antwoorden zullen zo vreselijk uiteenlopend zijn, voor zover je al antwoord krijgt, dat je er niets aan zult hebben)
wat wil je ermee?quote:op woensdag 28 december 2005 23:12 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
ik wil graag schattingen hebben van vaste lasten voor verschillende families
tja, dan niet hé?quote:op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef fernando_redondo het volgende:
nee
eerste levensbehoeften bedoel je dusquote:op donderdag 29 december 2005 04:09 schreef fernando_redondo het volgende:
in nederland is een tv, internet en kabel abo inderdaad vrij noodzakelijk
het zijn nog altijd luxe-goederen. ik vind niet dat ik belasting moet betalen zodat een uitkeringstrekker een tv kan aanschaffen. dan doet diegene het maar zonder tv.quote:op donderdag 29 december 2005 04:09 schreef fernando_redondo het volgende:
in nederland is een tv, internet en kabel abo inderdaad vrij noodzakelijk
...en 't dan nog beter wetenquote:op donderdag 29 december 2005 01:24 schreef sjonnjoop het volgende:
tja belletje naar het cbs morgen dan maar, die kunnen je vast verder helpen
beide in de bijstand kan niet. je krijgt per gezin maar één bijstandsuitkering, niet twee.quote:op donderdag 29 december 2005 09:28 schreef johandeleng het volgende:
hij wil gewoon kijken wat interresanter is, allebei doorwerken, één van beide doorwerken of lekker uitkering trekken.
uit een ingevuld lijstje zou best wel eens kunnen uitkomen dan beide in de bijstand wellicht beter kan zijn dan één van beide doorwerken door alle huur/zorg/etc toeslagen en belasting kwijtscheldingen.
hoor ik net van de infoservice dat ze vandaag een of andere malloot aan de lijn hadden gehad, die de meest gedetailleerde vragen stelt, en als ze dan een antwoord geven wat een redelijke schatting is van wat de beller wil weten, ze dan meteen worden afgekapt met 'da-kannie' of 'da-klopnie'. of dat ze een volledige verantwoording moeten geven van die uitkomsten.quote:op donderdag 29 december 2005 01:24 schreef sjonnjoop het volgende:
tja belletje naar het cbs morgen dan maar, die kunnen je vast verder helpen
ach, ik herinner me nog wel dat ik eens letterlijke wetteksten heb geplaatst, linkje erbij, niks op aan te merken.quote:op donderdag 29 december 2005 17:21 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
...en 't dan nog beter weten![]()
quote:op donderdag 29 december 2005 21:02 schreef k_man het volgende:
en wat zegt fernando (toen nog diego)? 'nee hoor, de regels zijn anders.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |