abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33486727
ik heb al vaak op de site van nibud gekeken maar ik kan niet echt goede schattingen vinden van kosten van levensonderhoud

wat zijn goede schattingen voor de volgende situaties

2 ouders, 2 kinderen, bijstand

bijstand netto:
extra voorzieningen:
huur/woonlasten:
eten:
gas, water, licht:
kleding:
internet en telefoonabonnement:
verzekeringen:
ziekenfondsverzekering:

1 ouder, 2 kinderen bijstand

bijstand netto:
extra voorzieningen:
huur/woonlasten:
eten:
gas, water, licht:
kleding:
verzekeringen:
ziekenfondsverzekering:

2 ouders, 1 verdiener, 2 kinderen

netto inkomen: 1500 euro per maand:
huur/woonlasten:
eten:
gas, water, licht:
kleding:
verzekeringen:
ziekenfondsverzekering:

2 ouders, 1 verdiener, 2 kinderen

netto inkomen: 2000 euro per maand:
huur:
eten:
gas, water, licht:
kleding:
verzekeringen:
ziekenfondsverzekering:

2 ouders, 2 verdieners, 2 kinderen

netto inkomen: 3500 euro per maand:
huur:
eten:
gas, water, licht:
kleding:
verzekeringen:
ziekenfondsverzekering:
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33487284
www.cbs.nl

veel plezier.
pi_33487363
je bent zelf te beroerd om het op te zoeken dus moeten wij het doen?
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_33487462
ik vroeg geschatte aantallen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33487505
ik schat drie.
pi_33487563
quote:
op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef k_man het volgende:
ik schat drie.
toch minstens 4.5 collega
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_33487608
nou vooruit; 3.75 maar verder ga ik niet hoor.
pi_33487685
quote:
op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef k_man het volgende:
nou vooruit; 3.75 maar verder ga ik niet hoor.
toch spijtig dat je dan aan het internet breedband abbo incl voip en digitenne voorbij gaat, dat soort slordigheden kan ts natuurlijk niet gebruiken, zeker niet als het om de 2 verdiener met 3 kinderen gaat
pi_33487762
maarre... verwacht ts nu serieus dat iemand dat lijstje voor 'm gaat invullen?
pi_33487770
ts: ik kan wel vragen of men on topic wil gaan, maar wat wil je nu eigenlijk met dit topic?
(ja, antwoord op je vraag, maar de antwoorden zullen zo vreselijk uiteenlopend zijn, voor zover je al antwoord krijgt, dat je er niets aan zult hebben)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_33487787
voor
optie 1 3000
optie 2 5000
optie 3 6000 maar dan met airmiles
optie 4 2000 als er freebies wordt gespaard.
pi_33487798
pi_33487818
@fh: plus dat fr het nooit eens is met de antwoorden op z'n vragen...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2005 22:59:14 ]
pi_33487853
quote:
op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef k_man het volgende:
plus dat fr het nooit eens is met de antwoorden op z'n vragen...
dan is het optie 5 dus...
pi_33488470
quote:
op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef five_horizons het volgende:
ts: ik kan wel vragen of men on topic wil gaan, maar wat wil je nu eigenlijk met dit topic?
(ja, antwoord op je vraag, maar de antwoorden zullen zo vreselijk uiteenlopend zijn, voor zover je al antwoord krijgt, dat je er niets aan zult hebben)
ik wil graag schattingen hebben van vaste lasten voor verschillende families
pi_33488713
en heb je zelf al ergens gezocht, behalve nibud?
pi_33488747
ja, maar geen goede site gevonden
pi_33488766
quote:
op woensdag 28 december 2005 23:12 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

ik wil graag schattingen hebben van vaste lasten voor verschillende families
wat wil je ermee?
pi_33488819
kijken wat ongeveer het bestaansminimum is in nederland oa
pi_33488881
hierboven staat een goede site.

hoogte van bijstandsuitkeringen is ook niet zo lastig te vinden (bij min szw). offertes voor verzekeringen kun je online opvragen via independer en abonnmenten kun je op de site van de providers vinden.

we horen het wel als je eruit bent hè?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2005 23:22:37 ]
pi_33489050
doe jij het eten, gas, water, licht en kleding?
pi_33489262
zo gauw jij de rest hebt opgezocht bedoel je?
pi_33489293
nee
pi_33489311
overigens zijn er in wgr nog wel wat topics over wat redelijke bedragen zijn voor gwl-kosten.
pi_33489362
quote:
op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef fernando_redondo het volgende:
nee
tja, dan niet hé?

jij wilde het weten. maar als je zelf niks op wilt zoeken ga ik ook geen moeite voor je doen.
pi_33489423
ik ben aan het zoeken maar dat zal effe duren
pi_33491461
nogmaals, wat wil je ermee?
bestaansminimum?
dit wordt voor mensen op dit nivo elk jaar duurder en zal, meer dan gewenst, de pan gaan uitrijzen.
zelfs voor de 'gemiddeld'verdienenden zal het in de toekomst zo zijn dat je denkt dat je een redelijk salaris hebt, alleen zal je er elk jaar minder aan over houden o.a. door de 'dreiging' van goedkope lonenlanden en aanverwanten en alles hierbij wat een nederlandse/europese economie hiermee gaat doen.
zou je echt van een minimum willen leven, raad ik je toch een ander land aan...
pi_33491571
het is niet voor mij
pi_33491923
als het niet voor jou is hoef je het ook niet te doen.

hee! dat geld ook voor dit topic.tis niet voor ons, dus hoeven we ook niet op te zoeken.
pi_33491978
ik wil alleen een site weten waar je goede gegevens kan krijgen
pi_33492997
google doet het meestal best aardig
pi_33493190
nu niet
pi_33493218
tja belletje naar het cbs morgen dan maar, die kunnen je vast verder helpen
pi_33494200
je kan ook yahoo.com gebruiken.

neem aan dat je wel merkt dat hier niet veel mensen zijn om je karweitjes te gaan doen.
pi_33494226
edit: oke laat ook maar. ik had mooie feiten van je via nibud maar zie nu dat je het daar niet kan vinden. dat is gewoon not done zoek nog maar een keer dan.

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2005 02:03:45 ]
  donderdag 29 december 2005 @ 03:47:28 #36
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33495553
je wilt het bestaansminimum weten en gaat de prijs van een internetabonnement meerekenen?
Hup, aan het werk!
pi_33495641
in nederland is een tv, internet en kabel abo inderdaad vrij noodzakelijk
pi_33495697
quote:
op donderdag 29 december 2005 04:09 schreef fernando_redondo het volgende:
eerste levensbehoeften bedoel je dus
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  donderdag 29 december 2005 @ 04:50:47 #39
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33495768
quote:
op donderdag 29 december 2005 04:09 schreef fernando_redondo het volgende:
het zijn nog altijd luxe-goederen. ik vind niet dat ik belasting moet betalen zodat een uitkeringstrekker een tv kan aanschaffen. dan doet diegene het maar zonder tv.
Hup, aan het werk!
pi_33496724
hij wil gewoon kijken wat interresanter is, allebei doorwerken, één van beide doorwerken of lekker uitkering trekken.
uit een ingevuld lijstje zou best wel eens kunnen uitkomen dan beide in de bijstand wellicht beter kan zijn dan één van beide doorwerken door alle huur/zorg/etc toeslagen en belasting kwijtscheldingen.
pi_33500250
daar ben ik onder andere inderdaad benieuwd naar
pi_33510775
quote:
op donderdag 29 december 2005 01:24 schreef sjonnjoop het volgende:
...en 't dan nog beter weten
  donderdag 29 december 2005 @ 17:44:00 #43
3542 Gia
User under construction
pi_33511453
quote:
op donderdag 29 december 2005 09:28 schreef johandeleng het volgende:
hij wil gewoon kijken wat interresanter is, allebei doorwerken, één van beide doorwerken of lekker uitkering trekken.
uit een ingevuld lijstje zou best wel eens kunnen uitkomen dan beide in de bijstand wellicht beter kan zijn dan één van beide doorwerken door alle huur/zorg/etc toeslagen en belasting kwijtscheldingen.
beide in de bijstand kan niet. je krijgt per gezin maar één bijstandsuitkering, niet twee.
pi_33511781
quote:
op donderdag 29 december 2005 01:24 schreef sjonnjoop het volgende:
hoor ik net van de infoservice dat ze vandaag een of andere malloot aan de lijn hadden gehad, die de meest gedetailleerde vragen stelt, en als ze dan een antwoord geven wat een redelijke schatting is van wat de beller wil weten, ze dan meteen worden afgekapt met 'da-kannie' of 'da-klopnie'. of dat ze een volledige verantwoording moeten geven van die uitkomsten.
pi_33517384
interessant
pi_33518116
quote:
op donderdag 29 december 2005 17:21 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

...en 't dan nog beter weten
ach, ik herinner me nog wel dat ik eens letterlijke wetteksten heb geplaatst, linkje erbij, niks op aan te merken.

en wat zegt fernando (toen nog diego)? 'nee hoor, de regels zijn anders.'
pi_33521660
quote:
op donderdag 29 december 2005 21:02 schreef k_man het volgende:

en wat zegt fernando (toen nog diego)? 'nee hoor, de regels zijn anders.'
pi_33527252
ontopic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')