Het feest zal wel niet in het water vallen danquote:Op donderdag 29 december 2005 09:27 schreef Oom_Agent het volgende:
het wordt wel erg gevaarlijk morgen met al die neerslag en een naar zuid draaiende wind. In het binnenland zal de dooiaanval een stuk langzamer gaan en wordt het superglad. Daar valt niet tegenop te strooien. Morgenmiddag en avond maar niet de weg op gaan.
[reclame]
En dat terwijl in Nijmegen een groot feest wordt gehouden op het Keizer Karelplein, ter gelegenheid van de afsluiting van het 2000 jarig bestaan van de stad. Maar eens zien of Lange Frans, Baas B, Frans Bauer, Jan Keizer en anderen nog thuis kunnen komen.[/reclame]
Hier in Hellevoetsluis is weer genoeg gevallen zo lijkt het. Er komt nu niets meer uit de luchtquote:Op donderdag 29 december 2005 10:53 schreef Webcrowler het volgende:
Haarlem meldt ook sneeuw!! Eindelijk, nu hopen dat er veel gaat vallen!!!!
Wow, ben net wakker maar hier heeft het vannacht ook flink doorgesneeuwt! Niet normaal meerquote:
fot/o? Ben wel benieuwd waar ik straks weer in terecht kom als ik haarlem inrij..quote:Op donderdag 29 december 2005 11:04 schreef Webcrowler het volgende:
Het is al weer minder aan het worden..... Was dat het voor vandaag???
[edit]
nee dus, het is alweer meer aan het sneeuwen!!!
[/edit]
quote:Amtliche UNWETTERWARNUNG vor STARKEM SCHNEEFALL und
SCHNEEVERWEHUNGEN
für Land Berlin
gültig von: Mittwoch, 28.12.05 18:00 Uhr
bis: Donnerstag, 29.12.05 12:00 Uhr
ausgegeben vom Deutschen Wetterdienst
am: Mittwoch, 28.12.05 17:16 Uhr
In den Abendstunden von Südosten her ergiebiger Schneefall.
Zunächst bis Donnerstagmittag um 15 cm, örtlich um 20 cm
Neuschnee. Dabei Verwehungsgefahr!
Ab Donnerstagmittag noch weitere Schneefälle.
Hinweis auf mögliche Gefahren:
- Strassen und Schienenwege stellenweise unpassierbar
- Gefahr, dass Bäume unter der Schneelast zusammenbrechen
Autofahrten vermeiden!
Nur mit Winterausrüstung fahren!
DWD / RZ Potsdam
Echt waar?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:53 schreef Webcrowler het volgende:
Haarlem meldt ook sneeuw!! Eindelijk, nu hopen dat er veel gaat vallen!!!!
Het was vannochtend -6 bij mij in de tuin..lijkt me heel sterk dat het nu alweer boven nul isquote:Op donderdag 29 december 2005 11:20 schreef Robar het volgende:
[..]
Echt waar?
Maar ik neem aan dat het ook direct weg aan het smelten is, of is het nog niet zo warm?
Jammer dat ik nu in Amsterdam zit
En het is weer droogquote:Op donderdag 29 december 2005 11:21 schreef Lariekoek het volgende:
Heerhugowaard meldt dwarrel sneeuwvlokjes met nog een zonnetje erbij
Nee, de sneeuw blijft zover ik kan zien wel liggen op de straat en het gras.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:20 schreef Robar het volgende:
[..]
Echt waar?
Maar ik neem aan dat het ook direct weg aan het smelten is, of is het nog niet zo warm?
Jammer dat ik nu in Amsterdam zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |