da's een beste velg iddquote:Op donderdag 29 december 2005 09:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vond dit al groot
Met mn excollega
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
da's een beste velg idd
--edit mukie--
ff linkje verwijderd
hier ook nogsteedsquote:Op donderdag 29 december 2005 10:11 schreef M5 het volgende:
mogguh.
d'r ligt hier nu eindelijk eens sneeuw jah.
hier ligt teveelquote:Op donderdag 29 december 2005 10:23 schreef eer-ik het volgende:
lang leve het westen... Hier ligt helemaal niks
Hier is wel alles wit omdat alles aangevroren is, maar geen sneeuwquote:
dat ben ik een half jaar lang geweestquote:Op donderdag 29 december 2005 10:43 schreef eer-ik het volgende:
ff nieuw paspoort halen... Ben nu een soort van illegaal in nederland
tot later iig![]()
*met sneeuw smijtquote:
hier is het net leukquote:
valt best mee moet ik zeggenquote:Op donderdag 29 december 2005 10:52 schreef M5 het volgende:
[..]
hier is het net leukje kunt nog wel beetje met je fietsje door de sneeuw karren en zien waar je rijdt
en fok is weer triest traag
wat stond daar voor een linkjequote:Op donderdag 29 december 2005 10:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
da's een beste velg idd
--edit mukie--
ff linkje verwijderd
gvd....quote:Op donderdag 29 december 2005 10:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat ben ik een half jaar lang geweest
Huh, maar je moet toch nog wel nederlandse nationaliteit hebben ofzo?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gvd....
Kom ik daar op het gemeentehuis,
mag ik niet hier een paspoort aanvragen, omdat ik hier eigenlijk niet meer woon...
Dan blijf ik wel wat langer illegaal
altijd in de plaats waar je ingeschreven staat eeh.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gvd....
Kom ik daar op het gemeentehuis,
mag ik niet hier een paspoort aanvragen, omdat ik hier eigenlijk niet meer woon...
Dan blijf ik wel wat langer illegaal
mijn ex-collegaquote:Op donderdag 29 december 2005 11:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat stond daar voor een linkje![]()
quote:
In het buitenland?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:06 schreef eer-ik het volgende:
ja, ik woon op mezelf, maar ivm de feestdagen enzo ben ik bij men ouders....
Nee, in leiderdorp om precies te zijn. Maar het is een andere gemeente, zeiden ze bij het gemeentehuis, dus moet ik me in men eigen gemeente inschrijven.quote:
Oh zo.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, in leiderdorp om precies te zijn. Maar het is een andere gemeente, zeiden ze bij het gemeentehuis, dus moet ik me in men eigen gemeente inschrijven.
Ben ik wel helemaal vroeg voor opgestaan
en aanvragen is niet gelijk ophalen. dus als je in gemeente A je paspoort aanvraagt en je wilt het in B ophalen.. wordt ook niet echt handig he. en het werkt al jaaaaren zo.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:16 schreef eer-ik het volgende:
ik vind het maar dom. Die gemeenten in nederland werken niet echt samen ofzo...
Schiet toch niet op...
welke gemeente sta je bij ingeschreven?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:06 schreef eer-ik het volgende:
ja, ik woon op mezelf, maar ivm de feestdagen enzo ben ik bij men ouders....
Je weet toch dat je nu bezig bent met belastingontduiking hequote:Op donderdag 29 december 2005 11:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, in leiderdorp om precies te zijn. Maar het is een andere gemeente, zeiden ze bij het gemeentehuis, dus moet ik me in men eigen gemeente inschrijven.
Ben ik wel helemaal vroeg voor opgestaan
Ik haal dan ook niet elk jaar een paspoort, dus ik weet ook niet precies hoe het werktquote:en aanvragen is niet gelijk ophalen. dus als je in gemeente A je paspoort aanvraagt en je wilt het in B ophalen.. wordt ook niet echt handig he. en het werkt al jaaaaren zo.
Neen, ik woon in de gemeente leiderdorp, en men ouders in de gemeente ter aar.quote:welke gemeente sta je bij ingeschreven?
Bij je ouders dan nog?
je haalt het op waar je ingeschreven staat, niet meer dan logisch toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:18 schreef M5 het volgende:
[..]
en aanvragen is niet gelijk ophalen. dus als je in gemeente A je paspoort aanvraagt en je wilt het in B ophalen.. wordt ook niet echt handig he. en het werkt al jaaaaren zo.
niet waar je woont, waar je ingeschreven staatquote:Op donderdag 29 december 2005 11:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haal dan ook niet elk jaar een paspoort, dus ik weet ook niet precies hoe het werkt
[..]
Neen, ik woon in de gemeente leiderdorp, en men ouders in de gemeente ter aar.
Ligt allemaal dicht bij elkaar, maar net effe te ver bij elkaar vandaan...
Te hard gezopen gister?quote:arrgh knallende koppijn...
Daar sta ik ook ingeschreven.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet waar je woont, waar je ingeschreven staat
jepquote:Op donderdag 29 december 2005 11:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
je haalt het op waar je ingeschreven staat, niet meer dan logisch toch?
Ik woon in brunssum, dus haal ik hem daar ook op
Als je studeert en je bent uitwonend moet je nu verplicht ingeschreven staan in de gemeente waar je studentenkamer staat. Blijf je stiekum toch thuis wonen.. zit je errug fout, maar dat wordt bijna niet gecontroleerd.quote:Woon je ergens anders, dan moet je je om laten schrijven.
Veelal studeren kinderen ergens anders, maar blijven bij de ouders ingeschreven, omdat dit goedkoper is. Terwijl het beter is om het andersom te doen. Inschrijven in een andere gemeente en thuis blijven wonenDan krijg je nl extra centjes als uitwonende student
Hehe, ok...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:26 schreef M5 het volgende:
[..]
jep
[..]
Als je studeert en je bent uitwonend moet je nu verplicht ingeschreven staan in de gemeente waar je studentenkamer staat. Blijf je stiekum toch thuis wonen.. zit je errug fout, maar dat wordt bijna niet gecontroleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |