Ja dat dacht ik ook tot mijn 22stequote:Op donderdag 29 december 2005 12:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
tanden poetsen, is er nix aan de hand
uit de usa hoeft nietquote:
ze klinken zo heerlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 12:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]is dat zo erg..
(I)TB's zijn geweldig
niet als het genetisch is vastgelegd en dat is bij mij zoquote:Op donderdag 29 december 2005 12:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
tanden poetsen, is er nix aan de hand
Wat zijn die ptaers toch allemaal makkelijk en goedkoopquote:
bij TG dinsdag was zo'n kansloos figuur die in z'n gepimpte 306 een 3.0 V6 24V voorin had geproptquote:Op donderdag 29 december 2005 12:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
[..]
wat is dat toch met die 3liter V6-en?
ja ik doe het graag meteen goedquote:Op donderdag 29 december 2005 12:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat zijn die ptaers toch allemaal makkelijk en goedkoop![]()
Behalve Fugie met z'n carrera en M5 met z'n m5
Maarja moet nog gaan selecteren ofdat ze wel lief zijn![]()
ik heb hem sinds 5 aprilquote:Op donderdag 29 december 2005 12:04 schreef eer-ik het volgende:
haha,
hoelang heb je dat ding eigenlijk al?
ik wil er ook een hebben, heb laatst een proefrit gemaakt in een 106 rallye bij de dealert in alphen aan den rijn, maar die was een beetje gammel.
En toch 6950 eurp voor vragen
de 2.5 krijg je niet zonder turbo als ik het goed heb van dat bouwjaarquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:03 schreef Fugie het volgende:
8 liter v12 V10 van de viper erin leggen !
2.5?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
de 2.5 krijg je niet zonder turbo als ik het goed heb van dat bouwjaar
stoplicht: GAAAAAAS BOAAAAAAP lekker snelquote:Op donderdag 29 december 2005 12:05 schreef M5 het volgende:
[..]
bij TG dinsdag was zo'n kansloos figuur die in z'n gepimpte 306 een 3.0 V6 24V voorin had gepropt
Kan natuurlijk ook elk ander blok zijn, maar ik dacht ff 't zwaarste peugeot blok pakken dat er momenteel te krijgen is
Ik zoek een 1.6, Km-stand kan me niet zo heel veel schelen eigenlijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb hem sinds 5 april
wat voor rallye zoek jij?
Kijk anders even op www.team106xtreme.nl, en dan vooral op het forum, er staan nog wel een paar 106-jes te koop. Ook nog een hele mooie GTi
Oh ik dacht dat alleen de US versies een turbo haddenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
de 2.5 krijg je niet zonder turbo als ik het goed heb van dat bouwjaar
literquote:
mn ex had die en die was niet zonder turboquote:Op donderdag 29 december 2005 12:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat alleen de US versies een turbo hadden![]()
toevallig heeft een ex-collega een rallye te koop, een bleu santorin 1.6 8v uit 1998 als ik het goed heb. Sportuitlaatje, luchtfilter, veerpootbrug, andere nokkenas enzo, ding is echt lekker snelquote:Op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zoek een 1.6, Km-stand kan me niet zo heel veel schelen eigenlijk.
als ie maar goed onderhouden is, en niet te erg afgeragd, zoals je wel vaak hoort bij dit soort karretjes
Ik ga iig effe kijken op dat forum.
Bedankt voor de tip![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |