Dan ga ik toch echt voor de Engelsequote:Op woensdag 28 december 2005 22:20 schreef I_doubt het volgende:
Nou gaan we even kedeng op zijn Engels doen![]()
Ja, ik ken hem inderdaad wel, maar niet echt uit die tijd hoor!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Kent iemand deze nog? (Jane vast wel)
thomas het locomotiefjequote:Op woensdag 28 december 2005 22:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Chooke-chooke train![]()
[afbeelding]
Kent iemand deze nog? (Jane vast wel)
Ging me ook niet om dat stomme treintje maar om de stem hèquote:Op woensdag 28 december 2005 22:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik ken hem inderdaad wel, maar niet echt uit die tijd hoor!
Alhoewel ik wel bestond in 1974, natuurlijk.
Oh dát bedoelde je!quote:
Oh, je bedoelde dus wél Albert Hammond?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ging me ook niet om dat stomme treintje maar om de stem hè![]()
Niemandquote:Op woensdag 28 december 2005 22:21 schreef Zw0rld het volgende:
Dat achtergrond muziekje van net?
Tijdens dat mailtje
Wat is dat?
Nee om de stem van het tv-programma van Thomas the tank engine, Ringo Starr! dat weet je toch welquote:Op woensdag 28 december 2005 22:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde dus wél Albert Hammond?
Mijn God, wat een verwarring.
quote:
En het wordt alleen maar mooierquote:Op woensdag 28 december 2005 22:24 schreef Ericjuh het volgende:
pfff.. ik wil naar beneden.. maar de leuke nummers blijven komen!!!
ook weer zo'n lekker nummertje!
Volgende keer ff zeggen terwijl het te horen is, want nu heb ik niet opgelet.quote:
Volgens mij staat het ergens op de site van radio2000, is elk jaar wel een iemand die dat aan hun vraagtquote:
OMG! Ja, dat hij dat gedaan heeft weet ik wel, maar ik stond er even helemáál niet bij stil!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee om de stem van het tv-programma van Thomas the tank engine, Ringo Starr! dat weet je toch wel
Makkelijk zo'n laptop ?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:24 schreef Ericjuh het volgende:
pfff.. ik wil naar beneden.. maar de leuke nummers blijven komen!!!
ook weer zo'n lekker nummertje!
Nou daarom poste ik hem dusquote:Op woensdag 28 december 2005 22:26 schreef Jane het volgende:
[..]
OMG! Ja, dat hij dat gedaan heeft weet ik wel, maar ik stond er even helemáál niet bij stil!
Nee die niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:26 schreef Olmo het volgende:
Je bedoelt niet gewoon Tommy - Overture?
quote:01. Wat voor tunes gebruiken jullie toch steeds?
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Het gaat om de volgende tunes: Overdag aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who) 's Nachts aan het begin van ieder uur: Minor Bossanova (Nachtwacht) Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
Thanks!!!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
van de FAQ van de top 2000 site
[..]
Ja, ik heb hem hoor.quote:
Die staan idd wel erg laagquote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef Olmo het volgende:
Ging net nog even de lijst af vanaf 2000. Kwam onder andere nog twee nummers tegen die wel heel schrikbarend laag staan:
1256 - Monkees - I'm a believer
1601 - Wings - Maybe I'm Amazed
Wel de scorequote:
Wacht, ik pak mijn blokfluit er even bij.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:34 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Wel de score
[afbeelding]
Geen tekst misschien
Ken dit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |