150 clips?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:45 schreef Backhander het volgende:
4500$ lichter voor 150 clips voor mijn magnum
Dan weet je precies wanneer je een "duurdere" crime kan doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef ZigoSOS het volgende:
Hoezo zou het dan makkelijk zijn om aan centen te komen?
Je kan toch wel aan je lvl zien welke crimes je kan doen?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:50 schreef PPL het volgende:
[..]
Dan weet je precies wanneer je een "duurdere" crime kan doen.
Dat betekent dat degene met de meeste online tijd op een gegeven moment de rijkste is.
Je hebt namenlijk nooit meer een gefaaklde crime dan (als je het een beetje goed aanpakt).
Nu kan je dat compenseren met tactiek, strategie en/f de keuzes die je maakt.
Nu is er ook nog een toevals-factor' die een en ander in balans houdt en die je ervan weerhoudt teveel risoco's te nemen.
Zonder risico geen uitdaging.
Zonder uitdaging geen euforie als een missie succes is.
Zonder euforie geen plezier in het spel.
Zou idd heel veel handiger zijn ja.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Je kan toch wel aan je lvl zien welke crimes je kan doen?
Ohhhh zo, maar wat ik bedoel, is dat je kan zien wanneer je een lvl omhoog gaat, zoals bij omerta heb je een '%-balk' of hoe dat dan ook heet, kon je zien op hoeveel procent je zat, en hoelang je nog bezig was om lvl up te gaan
Misschien kan manlief jou ook effe zeggen dat je mij $ 10.000 moet geven.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:50 schreef Backhander het volgende:
geen ideeZigoSOS zij tegen mij dat ik er maar 150 moest kopen
![]()
Ben je iig veel turns kwijt om te herladen.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:50 schreef ZigoSOS het volgende:
Kan je even vooruit
En van magnums zijn ze nogal klein, zitten maar 6 kogels in...
Okay.. ik snap je idee.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Je kan toch wel aan je lvl zien welke crimes je kan doen?
Ohhhh zo, maar wat ik bedoel, is dat je kan zien wanneer je een lvl omhoog gaat, zoals bij omerta heb je een '%-balk' of hoe dat dan ook heet, kon je zien op hoeveel procent je zat, en hoelang je nog bezig was om lvl up te gaan
en wat heb je eraan?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:45 schreef Backhander het volgende:
4500$ lichter voor 150 clips voor mijn magnum
had je ook wel ff eerder mogen postenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en wat heb je eraan?
vrijwel niks, 5 clips is meer dan voldoende. Bijkomend leuk feitje: je kan ze niet meer verkopen
Ik oefen macht op hem uitquote:Op woensdag 28 december 2005 22:53 schreef PPL het volgende:
[..]
Misschien kan manlief jou ook effe zeggen dat je mij $ 10.000 moet geven.
Luister je dan ook meteen ?
Grof binnenlopen met die dogfights zegquote:Congratulations! You won the bet! IchiMaRu_Gin_ won the dog fight against Mombette. You bet $30,000 and won $36,730.
Als alleen gr8w8 en ik zoiets gaan doen lukt het natuurlijk nooit. Moet minimaal een derde man bij. Ik zit nu fijn vast in ieder gevalquote:Crime Details:
Here is the detailed view on this crime:
Name: Bomb Threat
Time: 29/12/05
3:03 AM
Result:
1. Paxlie leaves the Faction Building with the team.
2. Upon turning the corner the FBI were waiting with a team of their own.
3. While trying to run away Paxlie got tackled to the ground and pinned.
4. The rest of the team leave Paxlie for dead with the FBI and make it back to the building, accepting the failure.
Result: OPERATION FAILED
Hospitalized: None Jailed: Paxlie
ik ben een overzicht aan het makenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:14 schreef gr8w8 het volgende:
Welke vijf mag ik nu toelaten tot de factie, zijn we er al uit?
Ik ben net een beetje het markt-stalletje aan het lastigvallen.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:39 schreef LostFormat het volgende:
Zwervers bestelen lukt aardig nu. Kinderen nog niet echt.
ik zou ipv wolfje gaan voor RCHY, die heeft in heel wat minder dagen, meer succesful crimes gehad..quote:Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef Paxlie het volgende:
na wat vergelijking van statistieken en overleg tussen gr8w8 en mij is het volgende lijstje eruit gerold.
Graag hoor ik van zoveel mogelijk mensen of ze zich hierin kunnen vinden:
Kastanova, Ceased2be, Wolfje, Gizart, PPL
Als hier verder geen klachten over zijn zullen deze vanavond geaccepteerd worden in de Faction
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |