ik kan toch moeilijk alles gaan lezenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef demins het volgende:
[..]
Gelukkig kun je mooie filmpjes maken!![]()
Dopeboy...aka Alberto ...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben geen kloon
Van wie zou ik een kloon motten wezen dan![]()
quote:
Okay okay...t is wat min dat geef ik toe.......quote:Op woensdag 28 december 2005 23:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik ze al had zou ik ze nog niet de schuld van het een en ander in de schoenen proberen te schuiven![]()
Dan is ut zijn zuster....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:56 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Jappie.. Ik kan je verzekeren dat Beertje echt een vrouwtjesbeer is en beslist geen parken loopt te tsjekken
Viet bek ?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:59 schreef PC eend het volgende:
Ik lees net dat dit forum over een paar minuten sluit, Bommie staat onderaan en ik sta bovenaan, aan beter eind kun je je niet wensen![]()
alleen waar moet ik eventuele filmpjes nog kwijt?![]()
Wil je der over praten ?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben geen van beide
ben hem niet en heb geen broers of zussen
Ik zat eigenkijk te denken aan Cultuur & Historie, maar dat kan ook iddquote:
niet zo voorbarig....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:59 schreef PC eend het volgende:
Ik lees net dat dit forum over een paar minuten sluit, Bommie staat onderaan en ik sta bovenaan, aan beter eind kun je je niet wensen![]()
Fuck iets te snel jaquote:Op donderdag 29 december 2005 00:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
niet zo voorbarig....Vrijdag sluit het forum
Komt omdat ie nog van voor de overgang is...quote:Op donderdag 29 december 2005 00:06 schreef teamlead het volgende:
Ik kan verdorie de alberto-reeks zo snel niet vinden zodat Beertje ook weet waar het over gaat...
Je hebt mijn emailadres toch? Ik wil het wel zien/horen als je weer iets hebt gemaaktquote:Op woensdag 28 december 2005 23:59 schreef PC eend het volgende:
Optiefen...dit forum moet dicht ...en rap ook......de gasten van de riolering hebben de boel ook al afgesloten en dat ga je toch ruiken op den duur...quote:Op donderdag 29 december 2005 00:09 schreef cuall het volgende:
Iedereen moet zijn stem laten horen, als je wilt dat het BB forum open blijft , we gaan protesteren
![]()
Breng hier je stem uit
bak een taart en ga het vieren, mytyl!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:45 schreef Jappie het volgende:
Lieve mensen ....ik weet dat dit een slowchatforum is, maar jullie nemen die term wel erg letterlijk.
Dag lekkere stinksnolquote:Op donderdag 29 december 2005 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
bak een taart en ga het vieren, mytyl!![]()
OK ik neem het terugquote:Op donderdag 29 december 2005 00:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dag lekkere stinksnol![]()
Toch een stuk minder intelligent als dat je dacht he eend ?![]()
Hoe origineelquote:Op donderdag 29 december 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
IK kwam eigenlijk alleen kijken of al die josti's nog echt het spel gingen spelen ook
Give it up...quote:Op donderdag 29 december 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
IK kwam eigenlijk alleen kijken of al die josti's nog echt het spel gingen spelen ook
*zucht*quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |