Het staat me niet tegen, maar ik vind het geen meesterwerk maar gewoon een leuke plaat. De plaat grijpt me niet echt aan, dat zal wel een kwestie zijn van smaak.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Waarom niet biggie? Wat staat je tegen?
Blader het topic wat door zou ik zeggen... en evt. de vorige topics... Succes en veel plezier met je ontdekkingsreis.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:03 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb net Hard-Fi 'ontdekt'. Valt dat Indie te noemen? Ben verder nog helemaal niet bekend met de term eigenlijk. Wat zijn artiesten waarmee je goed kunt beginnen? Ik heb al wat van Maximo Park binnengehaald, wil het wat verder ontdekken.
Hee Bigshadow, ik ben vermoedelijk morgenochtend rond een uur of elf in de Velvet. Dus als je wakker bent...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:14 schreef bigshadow het volgende:
Ik weet het niet, ik heb het nooit zo met yo la tengo kunnen vinden![]()
Oeh, dat is wel een uitdaging MM, ik ga mijn best doen, ik moet toch nog langs de velvet en wat andere dingen in de stad doen.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hee Bigshadow, ik ben vermoedelijk morgenochtend rond een uur of elf in de Velvet. Dus als je wakker bent...
Band in a box MM?quote:
Nou de meningen zijn daarover wel verdeeld hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 16:09 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb het vorige topic al doorgebladerd. Maar daar staan zoveel namen in, het is geen doen alles binnen te halen. En jullie weten vast wel wat een beetje de beste bands zijn. Maar zal wat van de vorige topics zeker meenemen
Yeps en zeer goed plan dat je die gaat halenquote:
quote:Tiny Mixtapes: getekende hoesjes top 25
>>> Lees en kijk verder
Hehe, ik had een heel ander iemand in gedachtenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:43 schreef methodmich het volgende:
http://www.velvetmusic.nl/shopping/product_details.php?id=1012728
Leuk!
Ik ga zo afsluiten, wellicht zie ik morgen Bigshadow nog wel dan.
Ja en Hij Leeft wordt misschien opnieuw uitgebracht, zodat ik mijn verzameling kan completeren. Staat in bestelling voor me, evenals Fiery Furnaces.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:09 schreef Wepeel2 het volgende:
Er is ook alweer een nieuwe Gorki uit, te weten Homo Erectus. Te vinden op internet of in uw betere platenhandel.
Ja, ik had het verteld dat ik iemand ging ontmoeten die reviewde, dus ed vroeg naar je naam, en ik zeg, euh, michiel? michael? iets in die richting nav je naam (eigenlijk geen idee dus). Hij verwarde je toen eerste met de webmaster en pas naderhand had ie door dat het dus om jou ging nadat ik meer had gezegd over muzikale smaak enzo. En je commentaar had ik niet gehoord, zat nog half te slapen en luisteren. Maar ik zag dat de Editors op 1 stonden dus daar zul je ongetwijfeld iets over hebben gezegd! (dat bleek ook achteraf) ! Volgende keer beterquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:03 schreef methodmich het volgende:
Dan had je vorige keer dus toch niet de goede voor je?
Ik heb nog wel de subtiele hint laten vallen dat ik bij Editors zin kreeg om Interpol te draaien. Die zin heb ik hier ook vaak laten vallen.
En dan nog een stapel met Zita, Ryan en Jana Hunter...
Maar wel jammer dan inderdaad. Had je Ed gevraagd dan? Ik weet niet of Ed mijn naam weet, heb vaker gesprekken met Peter-Paul eigenlijk.
Nu ja, volgende keer beter dan. Ik zet voorlopig in op 27 januari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |