Een link is dan ook wel handig, dus bij deze:quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:14 schreef methodmich het volgende:
Geinig Z. Dat gebeurt niet vaak.
Pretty Dress van Rosie Thomas is een downloadtip trouwens. Zo maar gratis.
En toch vind ik het jammer dat de lijst niet net iets spannender is. Het is duidelijk een lijst gemaakt door mensen die al een hele tijd gestopt zijn met actief naar (nieuwe) muziek luisteren. Het geheel zou iets dynamischer mogen zijn. Gelukkig komt Katie Melua dit jaar op nr. 23 binnen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef ranja het volgende:
[..]
En daarom snap ik de fascinatie van sommige mensen ook niet met de lijst, dat er perse Radiohead of Metallica in moet ofzo...Láát de lijst een radio 2 lijst zijn
Beste wensen allen, dat het maar weer een mooi indie-jaar mag wordenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:29 schreef methodmich het volgende:
Fijne indiejaarwisseling! Bedenk goed wat je laatste plaat van 2005 en je eerste plaat van 2006 moet worden!
Ik vind dat beetje onhandige/wereldvreemde altijd wel grappig. Vooral als hij geforceerd gaat zoeken naar de diepere betekenis achter dingen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:57 schreef Grobbel het volgende:
Albert Ayler.![]()
Arnon Grunberg kan trouwens totaal niet presenteren (voorlezen?), overigens.
Al gedaan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Een link is dan ook wel handig, dus bij deze:
http://www.rosiethomas.com/mp3/rosie_thomas-pretty_dress.mp3
Ik ga er zo ook eens naar luisteren.
Ja iedereen de beste wensen!quote:Op zondag 1 januari 2006 15:29 schreef methodmich het volgende:
De beste indiewensen voor 2006!
* methodmich is geëindigd met Antony & The Johnsons, uiteraard, als plaat van het jaar.
De eerste die ik in 2006 heb opgezet was Richmond Fontaine.
Die plaat heb ik al een aantal keer in het B&S topic genoemd. Lanegan en Campbell is natuurlijk een opvallende combinatie, maar wat mij betreft komt het op deze plaat niet helemaal uit de verf. Een aantal positieve uitzonderingen daargelaten, missen de songs simpelweg de nodige variatie. De opbouw en arrangementen van de songs zijn in veel gevallen vrijwel identiek.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:32 schreef Grobbel het volgende:
Ik zag net een advance copy op de p2p-kanalen van een binnenkort te verschijnen album van Mark Lanegan en Isobel Campbell. Ik kan me amper voorstellen dat een aantal van jullie niet al een tijdje de dagen van de release aan het aftellen zijn, maar heeft iemand er al iets van gehoord? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |