quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:29 schreef Roeji het volgende:
Same problem here.
Ik krijg het ze niet afgeleerd. Bakje 1 staat in de gootsteen, bakje 2 op het aanrecht.
Het was voor mij de enige manier om te voorkomen dat ik elke keer de vloer van de kattenkamer kon dweilen..quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:03 schreef Roeji het volgende:
@faithz: das eigenlijk best wel een goeie. Ik denk dat ik dat eens ga proberen. Alhoewel dat maar 1 deel van het probleem oplost. Het natte poten uitkloppen en aan de vloer afvegen zal wel blijven bestaan.
Gezien de hoeveelheid van die andere fonteintjes die aangeboden worden op marktplaats; ik denk het wel. Maar je kunt hem dus altijd op marktplaats zetten...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:48 schreef Roeji het volgende:
Dus ik zou graag willen weten of die dierenshop moeilijk is met het terugnemen van dit soort artikelen.
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:49 schreef Bucko het volgende:
Beide katten hebben de gewoonte wanneer ik vers water neerzet dat ze dit eruit gaan gooien met hun poten. Het begint met voorzichtig het pootje erin en dan lekker rond laten spetteren. Ze gaan nu zo ver dat de hele inhoud rond om de bakken ligt. Wat ze ook leuk vinden is om de brokjes in het waterbakje te gooien (even voorweken) en dan opeten. We hebben al een dienblad onder bakjes gelegd, maar dat weert ze niet.
Iemand bekend met dit probleem?Ik heb wel eens gelezen dat je een drinkbakje niet naast het voerbakje mag zetten, omdat dit in de natuur ook niet zo is (prooi is nooit in de buurt van water)
ze zijn nu bijna 10 maanden oud. Maar in het begin deden ze dit nog niet. Het is wat van de laatste paar maanden. Gisteren heb ik de voerbak en drinkbak uit elkaar gezet. Even dacht ik dat het beter ging, maar toen we gisteravond naar bed gingen en zij gingen drinken, gooiden ze weer de helft van het water eruitquote:Op maandag 2 januari 2006 01:07 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je katten eigenlijk? Als ze jong zijn is het mss wel kittengedrag?
Zo te horen is het gewoon kattenbaldadigheid.quote:Op maandag 2 januari 2006 09:39 schreef Bucko het volgende:
[..]
ze zijn nu bijna 10 maanden oud. Maar in het begin deden ze dit nog niet. Het is wat van de laatste paar maanden. Gisteren heb ik de voerbak en drinkbak uit elkaar gezet. Even dacht ik dat het beter ging, maar toen we gisteravond naar bed gingen en zij gingen drinken, gooiden ze weer de helft van het water eruitdus.....ik ga sowieso een fontein halen, maar wat ik me daarbij afvroeg is dat je twee soorten hebt, eentje met uitstroomgedeelte en eentje alleen een fontein. Het lijkt mij als ik met uitstroom gedeelte zou pakken dat ze daar ook in gaan spetteren met de poten
![]()
Dat lijkt mij ook een erg leuke uitdaging voor de katten, maar niet voor jou natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 09:39 schreef Bucko het volgende:
[..]
ze zijn nu bijna 10 maanden oud. Maar in het begin deden ze dit nog niet. Het is wat van de laatste paar maanden. Gisteren heb ik de voerbak en drinkbak uit elkaar gezet. Even dacht ik dat het beter ging, maar toen we gisteravond naar bed gingen en zij gingen drinken, gooiden ze weer de helft van het water eruitdus.....ik ga sowieso een fontein halen, maar wat ik me daarbij afvroeg is dat je twee soorten hebt, eentje met uitstroomgedeelte en eentje alleen een fontein. Het lijkt mij als ik met uitstroom gedeelte zou pakken dat ze daar ook in gaan spetteren met de poten
![]()
Haha dat méén je nietquote:Op maandag 2 januari 2006 18:55 schreef Bucko het volgende:
ik heb sinds gisteren geprobeerd de bakjes uit elkaar te halen omdat ik gelezen had dat het onnatuurlijk is als je voerbak en waterbak bij elkaar zet. Wat hebben die boeven nu gedaan.......hebben ze zelf het etensbakje terugeschoven naar het drinkbakje![]()
ja zo schiet het niet echt op![]()
Eigen willetjequote:Op maandag 2 januari 2006 18:55 schreef Bucko het volgende:
ik heb sinds gisteren geprobeerd de bakjes uit elkaar te halen omdat ik gelezen had dat het onnatuurlijk is als je voerbak en waterbak bij elkaar zet. Wat hebben die boeven nu gedaan.......hebben ze zelf het etensbakje terugeschoven naar het drinkbakje![]()
ja zo schiet het niet echt op![]()
Helaas is het geen baldadigheid die over gaat. een van de 2 sopt zn poot in t water en likt t af. De andere mept t water er gewoon voor de fun uit. Want die druppeltjes lopen toch zo grappigquote:Op maandag 2 januari 2006 17:04 schreef Dissolved het volgende:
[..]
Zo te horen is het gewoon kattenbaldadigheid.Ik denk dat het wel over gaat naarmate ze ouder worden (en jij blijft zeggen dat het niet mag).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |