quote:Ons doel staat niet meer tussen palen (Numero_uno)
Zondag is de opnamedag, niet zaterdag. We spelen zaterdag tegen NOS SC, dan ga ik diezelfde dag echt niet zoiets toestaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:15 schreef methodmich het volgende:
Overigens nemen we zaterdagmorgen al om 10.00 op, hoorde ik net. Clip direct erna.
zijn wel een aantal die op zondag niet mogen werken van de kerk....hopeljk is daar rekening mee gehouden !quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zondag is de opnamedag, niet zaterdag. We spelen zaterdag tegen NOS SC, dan ga ik diezelfde dag echt niet zoiets toestaan.
Het is dan ook liefdadigheid en geen werkquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zijn wel een aantal die op zondag niet mogen werken van de kerk....hopeljk is daar rekening mee gehouden !
you're right.....ik zeg de ochtendmis wel af !quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dan ook liefdadigheid en geen werk
Okequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
you're right.....ik zeg de ochtendmis wel af !
Dat zijn eigenlijk gewoon de overige spelers. Maar ik zal ze er bij zettenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:28 schreef tha_dark het volgende:
Ben mijn tekst al aant het oefenen.
Coach, zou u ook even de namen voor op de bank willen plaatsen?
Zondagochtend om 10.00 uur.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:58 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik ben weer heel coach.
Wanneer moeten we naar de studio?
Ik hoor liever je gezang onder de douche dan de ontmaagdingskreet van je als je weer een keertje in SCH's zeep-opraap-truc trapt!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden kent de tekst inmiddels uit zijn hoofd
Hoop dat ik mijn teamgenoten niet gek maak met al dat zingen onder de douche
Slechte grap van SCHquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik hoor liever je gezang onder de douche dan de ontmaagdingskreet van je als je weer een keertje in SCH's zeep-opraap-truc trapt!
Wat snap je niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:09 schreef martjin het volgende:
In hoeverre is dit waar? :s
Alstie maar wel betaalt voor zn kaartje, ik speel niet voor profiteurs, ik speel voor echte fansquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:50 schreef Vom het volgende:
[..]
Wat snap je niet?
Als je het niet geloofd kom je zaterdag toch naar het sportpark...
Wil je de spelersfoto's van seizoen 2005/2006?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:09 schreef martjin het volgende:
In hoeverre is dit waar? :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |