Ik wacht nog ff een paar uur en dan trek ik er ook een paar los...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daar zit ik al een paar uur aan, moet daar herbevoorraden ben ik bang

quote:Op woensdag 28 december 2005 16:25 schreef Ericjuh het volgende:
nu moet ik spontaan aan grolsch denken!

helemaal mee eens. Staat ook veel te laag dit nummerquote:Op woensdag 28 december 2005 16:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
echt gewoon te mooi dit nummer

C Uquote:Op woensdag 28 december 2005 16:29 schreef Terreros85 het volgende:
ik ga even een frisse neus halen
tot later !!

laterzquote:Op woensdag 28 december 2005 16:29 schreef Terreros85 het volgende:
tot later !!

Ha det braquote:Op woensdag 28 december 2005 16:29 schreef Terreros85 het volgende:
tot later !!

Je woont in een huis met meerder jongens genaamd Basquote:Op woensdag 28 december 2005 16:31 schreef I_doubt het volgende:
De bassen staan hier door de kamer te huppelen

quote:Op woensdag 28 december 2005 16:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je woont in een huis met meerder jongens genaamd Bas???

Dat bedoel ikquote:Op woensdag 28 december 2005 16:35 schreef MrBadGuy het volgende:
kedeng kedeng kedeng kedeng tuut tuut hierna![]()
![]()

quote:Op woensdag 28 december 2005 16:38 schreef djenneke het volgende:
waarschuw me maar als dat kutnummer afgelopen is. wie stemt er nou op zoiets?![]()

Ik vind hem wel leukquote:Op woensdag 28 december 2005 16:38 schreef djenneke het volgende:
waarschuw me maar als dat kutnummer afgelopen is. wie stemt er nou op zoiets?![]()

tis afgelopenquote:Op woensdag 28 december 2005 16:38 schreef djenneke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Good for you!quote:Op woensdag 28 december 2005 16:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk

quote:Op woensdag 28 december 2005 16:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
tis afgelopenniet lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik geef het toe, heb echt geen leuke herinneringen aan dit liedje.)I'm just a Soul whose Intentions are Good

Nee, dat is weer wat te iddquote:Op woensdag 28 december 2005 16:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Good for you!
Ook dat je zegt: wauw, ja dat moet echt in de top 2000, zo ergens op de helft?

En vooral als je dan nagaat hoeveel goede nummers er al geweest zijn...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, dat is weer wat te idd

quote:Op woensdag 28 december 2005 16:41 schreef Neleos het volgende:
Maar Otis is een held!

sorryquote:Op woensdag 28 december 2005 16:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
niet lief!
(Ik geef het toe, heb echt geen leuke herinneringen aan dit liedje.)

Herbert Grönemeyer is geweldigquote:

ja, maar dit nummer nietquote:Op woensdag 28 december 2005 16:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Herbert Grönemeyer is geweldig![]()

quote:Op woensdag 28 december 2005 16:48 schreef I_doubt het volgende:
Ik ken het niet
Word er wel eventjes stil van.
Heel mooi nummer, bijna een ballade![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |