nee, ik slacht mensen met een zwaard af, en drink hun bloedquote:Op woensdag 28 december 2005 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij steekt ook nooit 20 keer op iemand in om daarna zijn keel door te snijden? Dan mis je echt wat hoor
succubes of incubusquote:Op woensdag 28 december 2005 17:32 schreef wonderer het volgende:
Gisteren had ik nog een erotische droom over een spooksel/onzichtbare man (en dat ie man was, was erg duidelijk voelbaar) Vannacht ook maar die was lucide, dat vind ik niet zo leuk.
Geen van beide, hij zag eruit alsof hij van ijs was gemaakt, met een blauw/paarse gloed. En hij had al heel lang geen seks gehad omdat niemand hem kon zien, alleen ik. Was allemaal erg vrolijkquote:
Heeft dat nou met die dromen te maken of is dit een random comment?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:47 schreef Burner82 het volgende:
kerels.... kzou der bijna hetero van worden ...
zoals iemand op lowlands, toen we in de rij voor de bussen stonden te wachten, en er allemaal mensen voorbij liepen, die dachten vooraan te kunnen staan, door langs de rij af te lopen, en niemand wat gooide richting hun, riep: TROETELBEERTJES: STRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op woensdag 28 december 2005 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Mag t nou over zijn met al dat bespreken over jullie freaky dromen?
das ff randomquote:Op woensdag 28 december 2005 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heeft dat nou met die dromen te maken of is dit een random comment?
U riep?quote:
nee, k ben katholiek, maar bij dat soort verhalen, schakel ik ook al snel af hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 17:59 schreef Waxxer het volgende:
Ga je elf dagen op vakantie, en het enoige dat je te vertellen hebt is seksekseksekseksekseks...Ben ik nou zo gereformeerd aangelegd of zijn er meer mensen hier die het liever bij andere indrukken houden?
Jij bent te lief voor een boze bonkige leernichtquote:
My God was jij dat??quote:Op woensdag 28 december 2005 18:01 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Door zwolle gelopen vanmiddag?
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
My God was jij dat??![]()
Ik dacht ff dat ik je gespot had
Herkén ik jou?! Je was met een ander homoachtig type
En ik zie er fokking niet uit ongeschoren en verkeerde gel
Goed, weer iemand die me afgeschreven heeft
En mij ook récht aankijken hequote:
hehe ja ik kan mensen zo fijn aankijkenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En mij ook récht aankijken he
En ik had haast
Gewoon álles wat tegen kan zitten in een situatie als dit, zat tegen
Naja, hai... dan...
IK BEN NIET LIEF!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:01 schreef davidov het volgende:
[..]
Jij bent te lief voor een boze bonkige leernicht
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:06 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
hehe ja ik kan mensen zo fijn aankijken
ja ook hoi![]()
Volgens mij moet je bij mij echt met ziektes gaan gooien, verbaal, voor ik écht geloof dat jij boos zou zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK BEN NIET LIEF!
EN ik kan best bozig zijn! En bonkig!
En leer, dat doenw e d'r dan maar bij!!!
Of dat je bij de meet gewoon WEER weggaat voor het dansen ......quote:Op woensdag 28 december 2005 18:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bij mij echt met ziektes gaan gooien, verbaal, voor ik écht geloof dat jij boos zou zijn
Is hij niet aandoenlijk als hij driftig is?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK BEN NIET LIEF!
EN ik kan best bozig zijn! En bonkig!
En leer, dat doenw e d'r dan maar bij!!!
NEEEEEEEEquote:Op woensdag 28 december 2005 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of dat je bij de meet gewoon WEER weggaat voor het dansen ......
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NEEEEEEEE![]()
Ik zorg óf voor een slaapplek, of ik ga de hele nacht door
Jij! Gaat! Mij! Leren! Maar! Dan! Ook! Echt! Leren! Dansen! A! La! Jou!!
Hij heeft dicht-klap-ogenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
J-D als je in Amsterdam loopt moet je t ff laten weten
O verrek ja, ik heb WEL leer!!! In de kast!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:12 schreef davidov het volgende:
[..]
Is hij niet aandoenlijk als hij driftig is?![]()
En leer laat je maar thuis in de kast![]()
Jah, ik zit hier in een joggingbroek, sweatshirt, badjas, op sokken, geen gel in, 3 dagen niet geschoren, bril nog op.... en dan ineens zegt Cairon/Kug dta ie vanaaf langskomt!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:11 schreef Waxxer het volgende:
En ik dacht vanmiddag nog wel, kut, het is druk, als ik maar geen bekenden tegenkom.![]()
Sounds like een uitdagingquote:Op woensdag 28 december 2005 18:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij heeft dicht-klap-ogen
Ik weet nu al:
- Liegen tegen J-D is ónmogelijk
- Hem tactisch weg willen sturen is ónmogelijk
- Nep-aardig en "gemaakt" doen tegen J-D is ónmogelijk.
Hij heeft álles door.
Dan zul jij er vast ook 1 hebben?quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O verrek ja, ik heb WEL leer!!! In de kast!
[afbeelding]
ik merk dat je je laatste geld aan dat gothic vingertje hebt uitgegeven in plaats van aan humor.....quote:Op woensdag 28 december 2005 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zul jij er vast ook 1 hebben?
Ik ben benieuwd!
Is dat eenquote:
Lieve schat, ik heb dat gothic vingertje gekregenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik merk dat je je laatste geld aan dat gothic vingertje hebt uitgegeven in plaats van aan humor..... zonde, je kon het gebruiken!
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat eenals in:
1. Waxxer leert dansen?!![]()
3. Dansen zoals angel?!![]()
je hapt wel weer leuk in ieder gevalquote:Op woensdag 28 december 2005 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb dat gothic vingertje gekregen
En het was een foto van carnaval. (what's in a name of a JPG)
Vind je't gek?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hapt wel weer leuk in ieder geval
MAAAAAAAARRRR Cybart:quote:Op woensdag 28 december 2005 18:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hapt wel weer leuk in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |