Dat kan nu toch ook al meer of minder via webmail. Je Gmail haal je bijv op je PDA en computer op via HTTP en via de GSM via WAP.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:46 schreef __Saviour__ het volgende:
e-mail zoals we het nu kennen bestaat niet meer.
Veel messengerdiensten zijn geintegreerd en volledig multimediaal en worden gestuurd naar waar je op dat moment bent.
Ben je onderweg, dan wordt het gestuurd naar je PDA. Ben je thuis, dan leest de computer het voor of toont het op het dichtsbijzijnde scherm.
MMS zal ten einde komen, maar het simpele SMS zal langer blijven bestaan denk ik. En email per SMS ontvangen kan ook al een jaar of 8, dus echt nieuw is dat niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:58 schreef DIMENSION82 het volgende:
Dat denk ik ook. SMS en ook MMS zal langzamerhand teneinde komen en plaats maken voor E-mail.
Nee meer wat ik bedoel is dat als je byv een Qtek smartphone heb s100 ofzo dan is het typen van een mail of sms of mms precies het zelfde. Dus ja als straks mensen steeds meer dit soort mobieltjes gaan gebruiken zal de sms hoeveelheid erg afnemen.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
MMS zal ten einde komen, maar het simpele SMS zal langer blijven bestaan denk ik. En email per SMS ontvangen kan ook al een jaar of 8, dus echt nieuw is dat niet.
Nu betaal je met abbo hooguit 7 cent voor een smsje. Voor die 9 euro kun je dan aardig wat smsjes versturen hoor...quote:Op woensdag 28 december 2005 15:04 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee meer wat ik bedoel is dat als je byv een Qtek smartphone heb s100 ofzo dan is het typen van een mail of sms of mms precies het zelfde. Dus ja als straks mensen steeds meer dit soort mobieltjes gaan gebruiken zal de sms hoeveelheid erg afnemen.
Althans denk ik dan.
Waarom 15cent betalen als je voor 9euro per maand alles hebt zegmaar.
Wat is het nu ervan om je mails op de server opgeslagen te laten? Dat is alleen nuttig als je veel op reis bent en in inet cafe's je mail checked. Maar dat is dus nu ook al zo. Je titels in een database op je hdd heeft dan ook niet veel nut. Ik wil m'n mails op m'n hdd, toch ruimte zat en dan kan ik ze altijd bekijken en hoef ik niet te wachten tot ze weer opgehaald zijn van de server. Laat staan als de server down is of ik geen beschikking heb over internet.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik denk steeds minder webbased, dat is ook de trend van de afgelopen 5 jaar. Straks wel al je mails op een server opslaan, maar alleen de titels in een database op je hdd, zodat je wel snel en zonder internet door je titels kan zoeken, maar dat de berichten zelf op de server staan.
Daarnaast denk ik dat vooral coderingen meer in beeld komen, en dat wachtwoorden niet meer als plain tekst worden verzonden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |