Ik ook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:04 schreef tcr het volgende:
Ik heb mijn FTD op drie pc's staan die op drie verschillende ip-adressen werken en nooit probs gehad met updaten...
Ik heb nu iets van een half jaar FTD en gebruik het bij m'n vader en m'n moeder (ik ben de verwezenlijking van het voorbeeld van Gelderlandquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat word je gebanned, schijnt.
Kan prima. Een huisgenoot van mijn vriendin gebruikt em ook daar, mijn account dusquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:56 schreef Gelderland het volgende:
kan je eigenlijk op 2 verschillende ip's inloggen op FTD? Want wat als ik mijn gebruikersnaam + wachtwoord aan een vriend geef zodat hij ook soms kan kijken
Jou zag ik al op de chat volges mijquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:06 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Zeer verstandig als je geen vriend bent van FTD.
Komt dat niet gewoon doordat er bijna niemand op FTD kan en er dus ook een stuk minder gepost/gespot wordt?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:51 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap nog steeds geen kut van die filters, maar dat komt vast wel goed... morgen nog maar weer eens wat aan t kloten
Volgens mij filter ik alles weg, want ik vind er maar verdacht weinig posts bijkomen elke keer
Goh, iemand moet het hier toch in de gaten houdenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:42 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jou zag ik al op de chat volges mij![]()
De filters werken een beetje vreemd idd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:51 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap nog steeds geen kut van die filters, maar dat komt vast wel goed... morgen nog maar weer eens wat aan t kloten
Volgens mij filter ik alles weg, want ik vind er maar verdacht weinig posts bijkomen elke keer
Als ik alle filters uitmik krijg ik veel meer zeut binnen heb ik het idee...quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon doordat er bijna niemand op FTD kan en er dus ook een stuk minder gepost/gespot wordt?
check mijn postquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als ik alle filters uitmik krijg ik veel meer zeut binnen heb ik het idee...
Zeg dat danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:01 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap hoé ze werken hoor SterkStaaltjeAlleen werken ze niet zoals ik ze wil
http://www.ftd4linux.2y.net/ledencount.phpquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Er was een site met een script waarmee je precies kon zien of er nog aanmeldingen worden toegestaan voor FTD. Welke link was dat ook alweer ? Volgens mij iets van FTD4Linux ofzo.
Updaten werkt bij mij nog steeds niet
Ja, duh.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:48 schreef Gelderland het volgende:
bij mij staat er ook een STUK minder op.....vooral muziek/svcd's zijn er maar vrij weinig helaas..
Dat ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:28 schreef Sjowhan het volgende:
Nieuwe versie FTD komt eraan, te lezen @ http://forum.ftd.nu/showthread.php?p=1289255#post1289255
Gozer, heb je de alternatieve update methode met het batch bestandje wel gelezen? Werkt echt perfect hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:23 schreef mcintosh het volgende:
Ik heb het voorlopig opgegeven en ga voorlopig maar naar ftn2day
Over een paar minuten is er een nieuwe, werkende versiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:23 schreef mcintosh het volgende:
Ik heb het voorlopig opgegeven en ga voorlopig maar naar ftn2day
quote:Goed nieuws; de nieuwe server is gearriveerd en 3.7.2 is bijna gereed om gedownload te worden. Deze versie is voor iedereen.
Servers anders opgedeelt, FTDv3.7.2 is klaar.
http://home.deds.nl/~dutchy/SetupFTDv3.7.2.zip (thx Dutchy)
http://home.deds.nl/~ozzybulldog/SetupFTDv3.7.2.zip (thx Ozzy)
http://www.ozzybulldog.nl/FTD/SetupFTDv3.7.2.zip (thx Ozzy)
Let op : het kan zijn dat nog niet bij iedereen de DNS naar het juiste ip wijst. Ook krijg je bij de eerste update gigantisch veel posts binnen, elke update na de eerste update zal een stuk sneller verlopen. Het forum zal in de loop van vandaag weer online komen.
Wist ik nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:50 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Over een paar minuten is er een nieuwe, werkende versie![]()
jep, zalig..quote:
SVCD staan bij MPEG lijkt me..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:12 schreef Gelderland het volgende:
hij doet het inderdaad weer...Nu alleen nog ff kijken waar de SVCD's komen te staan en verder is het een hele verbetering.
Na 40 of 60 dagen inactief zijn jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:57 schreef Boe-man het volgende:
Wordt je FTD account verwijdert als hem een tijdje niet meer gebruikt? Want ik had 3.6 en nu geupdate naar 3.7.2, maar nu kan ik niet meer inloggen.
hmmquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Na 40 of 60 dagen inactief zijn ja.
Erg irritant jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef SterkStaaltje het volgende:
Je kan in een post niet op je rechtermuisknop drukken om tekst te kopieren, dan gaat ie weer terug naar het overzicht. Beetje irriitant maar zal wel opgelost worden
je subvraag:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:00 schreef Boe-man het volgende:
[..]
hmm![]()
En opnieuw aanmelden kan weer eens niet.
Maar ben/was jij de Sjowhan van CTD?
Dan moet ik me weer naar mijn toetsenbord begeven. Niet echt handigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |