Doen allemaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:38 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Werkt perfect! Tnx!![]()
Doen die tutorials op leechradio het bij jullie eigenlijk? Bij mij krijg ik alleen het 1e plaatje te zien.![]()
Vreemd, maar het is zelf ook wel goed te doen die filters instellen. Heeft iemand als een fraaie indeling bedacht?quote:
ftd loopt vast als je de tutorials opent in een browserschermquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:19 schreef Het_Biertje het volgende:
kikooooo
hier zeiktie over longInts en loopt ftd vast
staan maar 3 bestanden. 1 eindigd op .ftd , de andere 2 eindigden op .grpsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:19 schreef dop het volgende:
[..]
C:\Program Files\FTDv3.7\profiles\
daar staat al een bestand dat begint met een nummer en eindigt op .posts
dit posts bestand weggooien en het gedownloaden ff hernoemen naar zodat het zo heet als je oude bestand
Zeker nog niet kunnen updaten ? Download het .post bestand, plaats het in de folder en pleur daar het 325325322r45hsfdiodf voor en al je posts staan in FTDquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:23 schreef Gelderland het volgende:
staan maar 3 bestanden. 1 eindigd op .ftd , de andere 2 eindigden op .grpsNerges een bestand dat einidigd op .posts
exact hier ook he gevalquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:21 schreef SterkStaaltje het volgende:
Dat post overzicht door die file te downloaden is allemaal leuk en aardig, maar de post zelf kan ik nog steeds niet bekijken. andere hier ook last van?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef Het_Biertje het volgende:
zat in de oude FTD te kutten
werkt nu wel![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef Het_Biertje het volgende:
zat in de oude FTD te kutten
werkt nu wel![]()
Standaard staat het door elkaar nu ja, maar ga je ff verdiepen in de filters. Je kan alles zelf instellen hoe je het wil hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef Gelderland het volgende:
hij doet het nu wél...maar ik vind de nieuwe FTD echt stukken minder overzichtelijk. Waar staan nu de svcd'sHoe zie je snel of iets cam/erotiek is
dat is gewoon nu allemaal door elkaar of zie ik dat verkeerd
Alleen ze werken verkeerd. Een filter bepaalt wat je niet wilt hebben, bij FTD bepaalt 't wat je wel wilt hebben. Werkt een beetje onnatuurlijk daardoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:18 schreef thedude0 het volgende:
die filters ownen
De erotiek / cam dingen moet je zelf instellen, dus veel meer op je eigen voorkeuren ingesteld. Of beter gezegd: verbetering tot de oude FTD.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef Gelderland het volgende:
hij doet het nu wél...maar ik vind de nieuwe FTD echt stukken minder overzichtelijk. Waar staan nu de svcd'sHoe zie je snel of iets cam/erotiek is
dat is gewoon nu allemaal door elkaar of zie ik dat verkeerd
quote:Ouch, dit bestand is niet gevonden.
Als u met Internet Explorer 5.0 werkt, dan kan dit veroorzaakt zijn door het opvragen van het bestand flavicon.ico dit is een bestand wat IE 5 gebruikt in de voorkeuren. Hier is helaas geen oplossing voor beschikbaar.
Ouch, this file is not found.
While working with Internet Explorer 5.0 this can occur when you create a new bookmark. It requests for a file called flavicon.ico a file not found on most servers. A solution has to come from Microsoft.
op dit moment wordt er niemand eruit gekickt... pas als ftd weer fatsoenlijk werkt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
wanneer kan ik met het best registeren?? ik krijg elke dag weer de melding dat er maar een beperkt aantal members zich per dag kunnen registreren
Owja, om 5 uur snachts schonen ze de database op, dus om 5:05 ofzo heb je t meeste kansquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
wanneer kan ik met het best registeren?? ik krijg elke dag weer de melding dat er maar een beperkt aantal members zich per dag kunnen registreren
Is het mogelijk voor niet vrienden deze versie te gebruiken als je hem ergens kunt verkrijgen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:10 schreef -jos- het volgende:
Versie 3.7.1 is net uit, alleen nog voor leden de komende tijd, jammer![]()
Neenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
Is het mogelijk voor niet vrienden deze versie te gebruiken als je hem ergens kunt verkrijgen?
| 1 2 3 4 | wget http://coolhva.quickhost.nl/ftd.posts ren ftd.posts 8d0dc3f99e39cb4.posts ..\FTDv3.exe |
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:10 schreef -jos- het volgende:
Versie 3.7.1 is net uit, alleen nog voor leden de komende tijd, jammer![]()
Boeiend? Connecten kan gewoon simpelweg niet!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:02 schreef SterkStaaltje het volgende:
Welke Error krijgen jullie nu? Op m'n laptop krijg ik namelijk dat hij iet kan connecten en als ik dan op nogmaals druk krijg ik:
invalid at the top level of the document.
line: 1
CONN_TIMEOUT.
En op m'n PC krijg ik het verhaal van de kerstdrukte en de extra server die besteld is. Wel vreemd twee verschillende errors.
Heb jij stront in je ogen? Blindequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:06 schreef JAMsper het volgende:
Gaan ze het betaald maken? gierigaards.
blijf maar lekker domquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:06 schreef JAMsper het volgende:
Gaan ze het betaald maken? gierigaards.
Ja gvd kut ik heb het gevoel dat m'n laptop niet eens PROBEERT te connecten omdat hij nog bijna voordat ik op die knop "updaten" heb geramd als mekkert dat het niet lukt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Boeiend? Connecten kan gewoon simpelweg niet!
quote:Hoi,
Een experimentele build van FTD3.7 is gereed om gedownload te worden. Naast wat kleine bugfixes en gebruikerswensen heeft deze versie een andere update techniek die hopelijk de servers minder belast. Om dat laatste te testen zou ik willen vragen of jullie deze versie willen uitproberen.
FTD3.7.1. zal standaard in C:\Program Files\FTDv3.7.1 geinstalleerd worden, het wordt niet aangeraden deze versie over een reeds geinstalleerde FTD3.7 te installeren. Verder is deze versie compleet live, dat wil zeggen; aangesloten op de echte FTD database en zou als zodanig dus ook gebruikt kunnen worden. Maar let op; deze versie is hoogst experimenteel en er kan op elk moment besloten worden om deze versie weer onbruikbaar te maken als blijkt dat de serverlast niet aanzienlijk afneemt. Eigenlijk zou het daarom ook beter geweest te zijn om te wachten tot de vijfde server beschikbaar is, maar aangezien er nog geen duidelijkheid ontstaat over de levering en installatie wil ik niet langer wachten.
Deze experimentele versie is op dit moment uitsluitend voor "Vrienden", vanwege het simpele feit dat deze groep een stuk kleiner is dan de "Niet-Vrienden" en zich dus uitstekend leent voor een geleidelijke introductie van FTD3.7.1, gelet op de serverload. Als FTD3.7.1 naar tevredenheid draait zal direct deze versie beschikbaar komen voor "niet-Vrienden".
Tot slot wil ik nog iedereen bedanken voor de vele donaties, morele steun (zowel via mail als op IRC -- ik heb alles gelezen en het heeft zaken absoluut versneld) en ik hoop echt dat als FTD weer goed draait dat de sfeer op FTD een positieve draai zal krijgen. Want hier ligt toch wel de grote kracht van FTD -- een grote groep gebruikers die elkaar willen helpen
Voor een uitstekende nieuwe tutorial over de wijzigingen in het filtersysteem : http://www.xs4all.nl/~coolhva/371filter/ (thx coolhva)
Ik ook , maar hij heeft nu tabbladen, komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef Ericjuh het volgende:
ik mis trouwens de terug knop.. (pijltje naar links)
Hehe, stom, zolang ik niet kan updaten, zal FTD4Linux ook blijven hangen op het samenvoegen van de data (die er dus niet is). Zal ik toch eerst het programma zover moeten krijgen dat er niet gelijk geupdatet wordt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Volgens mij moet zoiets, zo'n script, bij FTD4Linux ook wel werken, iets aangepast. Morgen eens naar kijken. wget heb ik in Linux in ieder geval standaard al.
Moet dan het volgende worden:quote:updatenBijOpstarten=1
Simpel.quote:updatenBijOpstarten=0
aha okej, dat zien ze dan ofzo? raar, want als je bij én je moeder én je vader woont (gescheiden ouders)....en je wilt tóch op FTD dan zit je dus ook op 2 ip-adressen erop..quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat word je gebanned, schijnt.
dan moet er 48 uur tussen de updates op verschillende IP's zitten, geloof ik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:56 schreef Gelderland het volgende:
kan je eigenlijk op 2 verschillende ip's inloggen op FTD? Want wat als ik mijn gebruikersnaam + wachtwoord aan een vriend geef zodat hij ook soms kan kijken
Tsja, je kunt niet overal rekening mee houden. En dit is wel een efficiente manier om te voorkomen dat mensen hun account uitlenen omdat vrienden niet kunnen registreren. Het is niet voor niks dat die mensen niet kunnen registreren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:00 schreef Gelderland het volgende:
[..]
aha okej, dat zien ze dan ofzo? raar, want als je bij én je moeder én je vader woont (gescheiden ouders)....en je wilt tóch op FTD dan zit je dus ook op 2 ip-adressen erop..
Maarja...
Zeer verstandig als je geen vriend bent van FTD.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:28 schreef -jos- het volgende:
Ik laat mijn pc nu snachts aanstaan en stel gewoon een geplande taak in om 5 a 6 uur en dan doet ie het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |