Idd, dat is ook wat ik zo gek vind aan de filters.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:38 schreef fm139604 het volgende:
In filter moet je aanvinken wat je wilt hebben, normaliter is dat bij filters andersom...
Lees 't topic even door (en dan met name de laatste posts op pagina 2).quote:Op maandag 2 januari 2006 19:20 schreef -jos- het volgende:
Ik heb 1x met 3.7 kunnen updaten en dat was de eerste dag dat 3.7 uit was, daarna niet meer gelukt
Zowel posten als het openen van door anderen geposte\gespotte dingen werkt gewoon.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wat ik me afvraag, wij kunnen niet updaten, maar kunnen die luitjes die de posts maken dan wel in FTD hun post aankondigen?
Ja, dat zei je al eens. Maar ik heb nooit zin om met wine te klooien. Dus ik wacht wel gewoon even af of FTD4Linux het gaat doen.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
het vervelende bij FTD4Linux is dat ie blijft hangen als de server onbereikbaar is.
btw, ftd voor windows doet het onder wine! althans, het programma zelf dan he, 't updaten doet even weinig, op de handmatige manier kan 't wel.
Bij mij werkt FTD4Linux vlekkeloos (de 1.0alpha versie).quote:Op maandag 2 januari 2006 19:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al eens. Maar ik heb nooit zin om met wine te klooien. Dus ik wacht wel gewoon even af of FTD4Linux het gaat doen.
Nu maar hopen dat ik daar niet voor gebanned word.quote:Het is wel druk op de server
zelfs om 1:45 kan ik nog niet bijwerken
Gelukkig werkt het handmatig updaten wel goed, bedankt daarvoor
Wat ik me afvraag (en dit is geen kritiek maar gewoon een vraag) is het nu werkelijk nog steeds zo druk of worden de servers meer belast sinds de update naar V3.7?
Als je het forum eens leest dan zie je dat die reden al 10x genoemd is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:51 schreef kree het volgende:
Ik heb het volgende bericht in het forum gezet.
[..]
Nu maar hopen dat ik daar niet voor gebanned word.
Als je het mij vraagt worden bepaalde groepen leden simpelweg geweerd bij het update. Het is 07:37 en zodra ik op t update knopje druk krijg ik meteen de mededeling dat ik niet kan updaten. Volgens mij checkt ie helemaal niets.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:29 schreef dop het volgende:
wat mij erg verbaasd is dat het mij zelfs op dit vroege uur niet lukt om te updaten
ik snap da het soms druk is maar dinsdag morgen 7:30 ?
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:56 schreef timmeeeh het volgende:
misschien komt het omdat ik in dit lijstje sta
Blijkbaar is er wel iets aan de hand, want ik kan gewoon updaten steeds en ik hoor van veel mensen (ook buiten Fok!) dat ze niet kunnen updaten. Hoe zit dat bij jou dan, kan jij updaten?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:01 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ik ook
Ik dacht dat voor 'Vrienden van FTD' een aparte server kwam, maar kennelijk is dat idee van tafel geveegd.
En ik sta daar niet bij, dus waarschijnlijk kunnen indd alleen de vrienden van FTD op dit moment updaten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:55 schreef timmeeeh het volgende:
ik kan gewoon al heel de tijd updaten. zo ook nu net (2 sec. geleden)
Dat denk ik ook. Ik sta er ook niet bij en kan niet opdaten op welk tijdstip dan ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En ik sta daar niet bij, dus waarschijnlijk kunnen indd alleen de vrienden van FTD op dit moment updaten.
ow hmmz, ik dacht net: dan wordt ik ff lid van FTD (stort ik 15 E.) maar dat doe ik dan wel pas als FTD het weer doetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:08 schreef TheGeneral het volgende:
Ik sta er niet bij, maar kan af en toe gewoon updaten hoor.
6 euro is genoegquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:15 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ow hmmz, ik dacht net: dan wordt ik ff lid van FTD (stort ik 15 E.) maar dat doe ik dan wel pas als FTD het weer doet![]()
http://www.leechradio.com/ftdtuts/quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:05 schreef piere het volgende:
Nou ik vond de vorige versie veel beter (ik heb net gelukkig kunnen updaten). Erg jammer dat ze cam en xxx niet meer apart onderverdeeld hebben zoals bij de eerdere versies. Ook al is het gratis, enige kritiek mag best gegeven worden.
er is alweer een nieuwe geupload:: 3 Jan 2006 12:36 (gribber)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:04 schreef kikoooooo het volgende:
En mensen, lees t forum van FTD eens
Kun je zien dat idd, op de drukke tijdstippen, alleen vrienden van FTD kunnen updaten... Snachts zou iedereen erop moeten kunnen (hier iig wel)
Handmatig updaten met een .posts bestandje gaat iig prima![]()
.posts van 3 Jan 2006 12:02 (Rudolfus69)
Als je op mijn link blijft klikken krijg je telkens de nieuwste versiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:36 schreef thedude0 het volgende:
[..]
er is alweer een nieuwe geupload:: 3 Jan 2006 12:36 (gribber)
handig![]()
Dat idee heb ik ook, volgens mij doen ze dit alleen om meer donaties eruit te slepen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt worden bepaalde groepen leden simpelweg geweerd bij het update. Het is 07:37 en zodra ik op t update knopje druk krijg ik meteen de mededeling dat ik niet kan updaten. Volgens mij checkt ie helemaal niets.
Als je het forum eens leest zul je zien dat het ze niet om de donaties gaat... als je een donatie maakt duurt het namelijk 4 tot 6 weken tot je een vriend bent van FTD.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, volgens mij doen ze dit alleen om meer donaties eruit te slepen.
Je gaat mij niet wijsmaken dat ineens het zo druk is dat je zelfs midden in de nacht niet meer kan updaten.
Maargoed dat is mijn mening en ik zal het maar niet noemen op FTD want dan heb ik gelijk een ban
hoe moet je dat bestand openen? of waar moet je dat bestandje plaatsen om up te datenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:04 schreef kikoooooo het volgende:
En mensen, lees t forum van FTD eens
Kun je zien dat idd, op de drukke tijdstippen, alleen vrienden van FTD kunnen updaten... Snachts zou iedereen erop moeten kunnen (hier iig wel)
Handmatig updaten met een .posts bestandje gaat iig prima![]()
.posts van 3 Jan 2006 12:02 (Rudolfus69)
C:\Program Files\FTDv3.7\profiles\quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:36 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hoe moet je dat bestand openen? of waar moet je dat bestandje plaatsen om up te daten
Werkt perfect! Tnx!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:48 schreef denka het volgende:
Het handmatig updaten gaat inderdaad prima maar het is natuurlijk handiger om daar een klein scriptje voor te gebruiken zodat er net zoals in ftd zelf met 1 druk op de knop een update uitrolt...
Voor de mensen die hier interesse in hebben doe het volgende:
Download wget.exe naar de map profiles.
Maak in profiles een bestandje 'update.bat' met de volgende inhoud (vergeet code niet 2x aan te passen):
del code.posts
wget http://www.ikbeneenvliegtuig.nl/ftd.posts
ren ftd.posts code.posts
..\FTDv3.exe
Het dikgedrukte code moet je veranderen in de cijfercode die bij jou in profiles map staat in mijn geval is dit b4af562b9ba5d5a dus maak ik er b4af562b9ba5d5a.posts van.
Nu kun je eventueel nog een snelkoppeling maken naar update.bat en klaar is kees. Met 1 druk op de knop wordt ftd voor jou geupdated...
Met dank aan tweakers..
krijg een vette foutmeldingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:38 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Werkt perfect! Tnx!![]()
Doen die tutorials op leechradio het bij jullie eigenlijk? Bij mij krijg ik alleen het 1e plaatje te zien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |