Dat komt volgens mij vanzelf!quote:
Die is echt super.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:49 schreef optifree het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij vanzelf!
Ik heb het vriendelijk lachen ook eens getest en de reactie was overweldigend!![]()
een watquote:Op donderdag 29 december 2005 22:16 schreef het-is-mij het volgende:
ik heb nog wel een paiq invite over![]()
ttssskkkquote:Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef Mauro het volgende:
Ben ook niet zo aktief daar.
Moet er eigenlijk nog goed mee beginnen.
Pas 3 speeddates gedaan
Da's dus geen probleem. Ik verveel me niet zo snel.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:42 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
ttssskkk
Ach zo geweldig vind ik het ook weer niet maar t is wel grappig als je je verveelt....
Having ugly men having sex since 1832 ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:19 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]altijd nat je kunt er meerdere achterelkaar pakken staat altijd voor je klaar
FOK!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Da's dus geen probleem. Ik verveel me niet zo snel.
Altijd wel wat te doen namelijk.
Lol, ben helaas niet ouder dan 27quote:Op donderdag 29 december 2005 23:25 schreef Classics het volgende:
[..]
hey leuke FOK!ster
kan ik jullie tweetjes niet koppelen
![]()
het is heel erg ontopic hequote:Op donderdag 29 december 2005 23:35 schreef Copycat het volgende:
Kappen met slowchatten!
Dat is nou juist het probleem!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:42 schreef Copycat het volgende:
Het is heel erg slap gelul. Da's net even iets anders.
Daarvoor is [R&P SC] Feliciteert hier Twisted_Fok .
Ik haak af bij de espresso moet ik zeggen, maar dat is omdat ik het nog nooit geprobeerd hebquote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef SHE het volgende:
nou, deze combi is anders best lastig te vinden![]()
Daar ga je al. Vijtienjarigen, dat zeg ik je!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:16 schreef Mauro het volgende:
Ik zoek dus geen meisje.
Leeftijd moet wel 27+ zijn. Dus een vrouw.
jij pimpquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:26 schreef Skazminko het volgende:
Je mag de mijn vriendin wel lenen, ze is 14 en een schatje...
En je gaat haar binnekort een vakantie naar Polen aanbieden en haar daar als grenshoertje een baan bezorgen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:26 schreef Skazminko het volgende:
Je mag de mijn vriendin wel lenen, ze is 14 en een schatje...
Ik zou het ook willen doen, maar ik ben ook zo'n passieve droogkloot, ik durf niet te lachen of emoties te tonen. Ik heb enorme moeite met het tonen van emoties.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die is echt super.
Ik ga dat voortaan iedere dag doen. Geweldig die reacties
Maakt niet uit waar.
Vandaag bij de bank, in de supermarkt, gewoon op straat. Het maakt niet uit.
Dat kwetsbaar opstellen herken ik wel ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:36 schreef Taproot het volgende:
[..]
Ik zou het ook willen doen, maar ik ben ook zo'n passieve droogkloot, ik durf niet te lachen of emoties te tonen. Ik heb enorme moeite met het tonen van emoties.
Ik kijk wel heel vaak naar vrouwen, bv in de bus zorg ik er steeds voor dat ik rechtover een knappe meid zet of zet me steeds in zo n positie dat ik oogcontact kan hebben met een vrouw.
Meestal kijk ik haar dan aan met een heel doordringende blik en blijf ik vaak naar hen kijken.
Ik zie dat ze dan ook wel vaak gecharmeerd zijn, door gewoon te kijken. Dan lachen ze zo en dan zou ik zo graag teruglachen maar nou ja k kan om de een of andere reden niet zomaar lachen. Dan heb ik het gevoel dat ik me kwetsbaar opstel enzo
Ik weet niet wat jij met mijn vriendin van plan was maaare...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
En je gaat haar binnekort een vakantie naar Polen aanbieden en haar daar als grenshoertje een baan bezorgen?
ligt eraan of ze lekker is. Post eens een foto van haar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:41 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij met mijn vriendin van plan was maaare...![]()
As you wish.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ligt eraan of ze lekker is. Post eens een foto van haar.
Ziet er toch wel uit als een Poolse.quote:
Jij hebt geen smaak, en ze is een Nederlandse en lief, en geen breezah.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:52 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ziet er toch wel uit als een Poolse.
Ze heeft een beetje te dikke wangen, sorry maat!
als ze maar kan pijpen toch?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak, en ze is een Nederlandse en lief, en geen breezah.![]()
Je kan natuurlijk ook gewoon honing aan je reet smeren, gaat een stuk snellerquote:Op donderdag 29 december 2005 09:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Liefde is als een vlinder. Hoe meer je er op jaagt, hoe verder zij zich van jou verwijdert. Maar als je je aandacht aan andere dingen besteedt, komt zij vanzelf op je schouder zitten.![]()
Ja, ik hoef mijn moeder er niet voor te vragen, in tegenstelling tot jou.quote:
Nu zeg je dat je partyyboyy nodig hebt voor een blowjob.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef Skazminko het volgende:
Ja, ik hoef mijn moeder er niet voor te vragen, in tegenstelling tot jou.
Je snapt de boodschap wel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:40 schreef Capa het volgende:
[..]
Nu zeg je dat je partyyboyy nodig hebt voor een blowjob.
Het is jij.![]()
ja daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ja, ik hoef mijn moeder er niet voor te vragen, in tegenstelling tot jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |