Ik zal het eens aan haar vragenquote:Evelien is lelijk!
Ze heeft het over haarzelf in meervoud, wat een eigendunk voor iemand die niet eens normaal antwoord kan gevenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:43 schreef KanDOO het volgende:
Wat is je telefoonnummer?
Ik neem aan dat u ons telefoonnummer bedoelt. U kunt ons bellen op 043 - 350 57 77. Wij zijn op werkdagen te bereiken van 8.30 tot 17.00 uur.
Zou ik eens bellen en dan naar Evelien vragen?
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:43 schreef KanDOO het volgende:
Wat is je telefoonnummer?
Ik neem aan dat u ons telefoonnummer bedoelt. U kunt ons bellen op 043 - 350 57 77. Wij zijn op werkdagen te bereiken van 8.30 tot 17.00 uur.
Ze heeft wel een betere baan dan Cees.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:51 schreef LOLBOY het volgende:
van kankerkachels en sproitjes wil ze niets weten
doen!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:43 schreef KanDOO het volgende:
Zodra ik thuis ben, bel ik met voipbuster en neem ik het gesprek op!quote:
Dus even gaan zorgen dat heel FOK! op Nutsmaas.nl komt te zitten.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:52 schreef jack4ya het volgende:
Ben je moe?
Ik ben niet zo snel moe. Zo'n 10.000 gebruikers per minuut, daar word ik wel moe van maar dat hebben we op deze site niet.
Ze kent Cees niet eensquote:Op woensdag 28 december 2005 12:53 schreef Pool het volgende:
[..]
Ze heeft wel een betere baan dan Cees.
"Wat doe je?"
Pallets sorteren "Ik beantwoord de vragen van de bezoekers op deze site. Hoeven ze niet meer te bellen."
zelfs in de virtuele wereld word je gedumpt.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:10 schreef jack4ya het volgende:
hmmm... ik krijg geen antwoord meer
check mijn profielquote:Op woensdag 28 december 2005 14:11 schreef Dirktator het volgende:
[..]
zelfs in de virtuele wereld word je gedumpt.![]()
Kennelijk is ze toch aan de 10.000 bezoekers per minuut gekomenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:09 schreef LOLBOY het volgende:
"Ik ben altijd aan het werk" ...![]()
Yeah, right![]()
Letterlijk!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef Pool het volgende:
"Mag ik een kusje?"
"Dat lijkt me niet zo'n goed idee. Overigens, ik ben aan het werk.
Vraag me maar eens iets over de diensten en producten van de Nutsbedrijven Maastricht."
Blauwtje.![]()
Ik heb de goede vragen gesteld en nu ligt ze naast me.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:10 schreef KanDOO het volgende:
Evelien is Offline
De opblaasversie zeker.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb de goede vragen gesteld en nu ligt ze naast me.
sorry?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:08 schreef Xilantof het volgende:
wat is je cupmaat?
Zeg, zou u zich willen gedragen? Op dit soort dingen ga ik niet in.
Niet precies .... wel zo goed alsquote:Op donderdag 29 december 2005 14:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zij antwoord precies 't zelfde
Die is saai ...quote:Op donderdag 29 december 2005 15:07 schreef diamant het volgende:
http://www.ikea.com/ms/nl(...)ence/restaurant.html
probeer deze anders even, ANNA
Rechts boven ( VRAAG ANNA )
Je zei: hou oud ben je?quote:
"Doet je kachel het?"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |