abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33577542
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:45 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Zeeuwen deinzen niet terug voor een beetje sneeuw
Over zeeuwen gesproken, ik was met Stein enige gebeurtenissen voor de geest aan het halen in Vogelwaarde ooit waar jij bij was

Herinner je dat nog?
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_33578045
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:43 schreef notepad het volgende:
Ik heb zojuist met vanbellen gebeld, maar de combi forum bjorn leines + forum bindingen was eigenlijk niet juist op de site. Wel kon hij mij een Bjorn Leines (overjarig model, andere print dan op de site) aanbieden voor 319,-
- of inclusief santa cruz zerocks bindingen (overjarig) L/XL (past dat met maat 44?) voor 400,-
- of inclusief Drake Fifty bindingen (van dit jaar) voor 450.

Ik zit zelf te denken aan de laatste optie, die F-50's schijnen wel heel goed te zijn, en de zerocks zijn eigenlijk beginnersbindingen. Wat zal ik nemen?
De Drake F50's. ik heb er zelf 2 jaar op geboard, zijn ok bindingen. Ik denk dat je er nog wel iets af moet praten, 225 voor de set ofzo.
pi_33578095
425 bedoel je denk ik?
pi_33578382
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:46 schreef notepad het volgende:
425 bedoel je denk ik?
ja 425.
pi_33579608
Heb hem net besteld, inderdaad nog wat korting bij gekregen, nu voor 440 inclusief verzendkosten.
pi_33580390
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:24 schreef notepad het volgende:
Heb hem net besteld, inderdaad nog wat korting bij gekregen, nu voor 440 inclusief verzendkosten.
Vet board, ga maar vast wat squats doen We zien de piccas wel als je hem hebt
pi_33580628
Die vriend van mij waar het board van gejat is, had ik toen een Warrior ( = bjorn leines ) aangerade en die heeft hij dus gekocht. Nu wel gejat maar hij vond hem zo goed dat hij nu weer op zoek is naar hetzelfde board.

Erg vet board.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_33581422
En jullie kunnen me nu zeker wel wat meer eigenschappen vertellen over de forum bjorn leines?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_33584771
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:19 schreef Steven184 het volgende:
En jullie kunnen me nu zeker wel wat meer eigenschappen vertellen over de forum bjorn leines?
Het is een van mijn all-time favoriete boards. Het is een all mountain freestyle board. Hij is vrij stijf omdat het iets meer een freerideboard is dan freestyle. Het is een directional twin (dwz twin shape, maar wel een stijvere tail dan nose) Ik heb hem gedemo-ed een vond het een heerlijk agrressief, solide en stabiel board. Je kunt alles, overal goed hard rijden. De nose is iets spitser en langer dan de andere Forum boards, wat hem ook goed geschikt maakt voor poeder. De constructie is top, sintered base, rvs staalkanten, carbon inlays etc. Het board stond in de 'Top 10 goodwood 2004' http://www.transworldsnow(...)13009,491251,00.html
pi_33586297
Klinkt als een lekker boardje, maar misschien toch nog te veel freestyle voor mij. Ik ben eigenlijk al uit mijn board gegroeid en ben bezig te kijken naar een nieuwe. Alleen komende winter ga ik nog ff op me eigen door, dan heb ik het geld er wel uit. Dus als jullie nog tips hebben voor leuke boardjes die ik zeker keer moet checken, je weet dit forum wel te vinden;)
  zondag 1 januari 2006 @ 00:21:35 #111
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33594253
fipo
  zondag 1 januari 2006 @ 14:33:29 #112
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33601398
Gelukkig nieuwjaar, ouwen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_33602651
Jullie ook allemaal gelukkig jaar he! Laten we er een mooi snowboard en poederjaar van maken!
pi_33603453
net terug van een weekje tsjechien, heerlijk geboard en veel sneeuw gehad. Later nog wel een uitgebreide revieuw en wat vragen nu eerst nog uitrusten van gister

de beste wensen in ieder geval
pi_33604207
Ja, gelukkig nieuw jaar, ik ga zo naar de boot, en aan de andere kant staat de bus naar Oostenrijk op ons te wachten.

Tot volgende week.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_33608131
Net teruggekomen van mijn oud&nieuw weekendje in Limbo-land, Landgraaf. Heerlijk gegeten en gesnowboard.

En een kadootje van mijn vriendin gekregen een Oakley Wisdom

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  zondag 1 januari 2006 @ 19:56:52 #117
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33608363
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:47 schreef GenesiZ het volgende:
Net teruggekomen van mijn oud&nieuw weekendje in Limbo-land, Landgraaf. Heerlijk gegeten en gesnowboard.

En een kadootje van mijn vriendin gekregen een Oakley Wisdom

[afbeelding]
Voor dat soort kadootjes zoek ik ook nog een vriendin.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_33610187
Die bindingen (drake 5ifty) die ik heb besteld zijn maat L. Ik kan nergens vinden of die inderdaad geschikt zijn voor boots maat 10,5 US (43 1/3 NL). Weet iemand hoe dit zit?

Die squats ga ik maar niet aan beginnen, veel te zwaar allemaal :-) Ik bereid me liever psychisch voor...
  zondag 1 januari 2006 @ 22:01:07 #119
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33611196
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:20 schreef notepad het volgende:
Die bindingen (drake 5ifty) die ik heb besteld zijn maat L. Ik kan nergens vinden of die inderdaad geschikt zijn voor boots maat 10,5 US (43 1/3 NL). Weet iemand hoe dit zit?

Die squats ga ik maar niet aan beginnen, veel te zwaar allemaal :-) Ik bereid me liever psychisch voor...
Ik heb altijd maat L bindingen gehad met US size 10, die pasten altijd makkelijk. Moet lukken dus!
  zondag 1 januari 2006 @ 22:17:06 #120
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33611606
* NoComment meldt zich weer, terug van vakantie!

Nou, goed... Val Thorens dus. Het was een lekker weekje wel, alleen de pistes waren echt verschrikkelijk ijzig. Eerste dagen vielen wel mee maar naarmate de week vorderde (en mijn staalkanten botter werden) was het steeds meer glijden geblazen... Dus heel vaak dezelfde pistes opgezocht, waar de ijsplaten nog wel meevielen. Het was nog f*ckin koud ook nog, -26 ware temp. met behoorlijk harde wind is echt niet fijn meer voor het gezicht Tijdens één van de afdalingen op de dag dat het zo koud was had ik een klein stukje van mijn wang onbeschermd (4cm^2 ofzo) waar de blaren naderhand op stonden Foto's heb ik nog niet en zullen er ook heel weinig komen, ikzelf had geen fototoestel bij, en de digicam die een vriend van me bij had vond temperaturen onder de -10 niet zo leuk (hele tijd lens error ) dus tja..

Ik weet trouwens niet wie die opmerking maakte over z'n missions over het naar beneden klappen van de high back bij de lift, maar dat is gewoon een kwestie van wennen... eerste dag vergat ik het wel eens, maar vanaf dag twee werd het eigenlijk wel zo'n beetje standaard routiene. Had trouwens wel het idee dat ik ze nog wat beter moet afstellen trouwens, die capstraps zitten volgens mij nog niet 100% goed eigenlijk.

Owja, gelukkig nieuwjaar, dat het weer veel mag sneeuwen in onze wintersportgebieden (in Val Tho begon het met sneeuwen toen we vertrokken btw ) en dat er weer veel boardspul gekocht mag worden

En nu ga ik slapen, morgen om half 6 vertrekken richting Delft... )
Life's like music, get the rhythm..
pi_33611920
Hmmm, wij vertrekken 7 januari naar Val Thorens, hoop dan dat het nog even doorsneeuwt.
Ik zag inderdaad dat er 30 cm sneeuw verwacht werd voor het afgelopen weekend, en de gevoelstemperaturen waren zo belachelijk laag dat ik het eigenlijk niet geloofde, maar het klopte dus wel.

Heb je trouwens de skipas voor les 3 vallees genomen of alleen van val thorens? Ik hoorde dat alleen Val Thorens wel groot genoeg was, maar goed dat was van een vriend met 2 jaar snowboardervaring.

[ Bericht 26% gewijzigd door notepad op 01-01-2006 22:47:06 ]
  zondag 1 januari 2006 @ 22:50:21 #122
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33612551
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:28 schreef notepad het volgende:
Hmmm, wij vertrekken 7 januari naar Val Thorens, hoop dan dat het nog even doorsneeuwt.
Ik zag inderdaad dat er 30 cm sneeuw verwacht werd voor het afgelopen weekend, en de gevoelstemperaturen waren zo belachelijk laag dat ik het eigenlijk niet geloofde, maar het klopte dus wel.

Heb je trouwens de skipas voor les 3 vallees genomen of alleen van val thorens? Ik hoorde dat alleen Val Thorens wel groot genoeg was, maar goed dat was van een vriend met 2 jaar snowboardervaring.
Je ziet met een pas voor alleen Val Thorens een aantal pistes een aantal keer, de vraag is echter in hoeverre dat erg is. Helemaal niet in mijn ogen. Er is meer dan genoeg variatie in het gebied en er is ontzettende goede offpiste in het gebied van Val Tho zelf. Ook de gidsen eisen dus geen 3 vallees-passen.
pi_33612766
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:50 schreef XL het volgende:

[..]

Je ziet met een pas voor alleen Val Thorens een aantal pistes een aantal keer, de vraag is echter in hoeverre dat erg is. Helemaal niet in mijn ogen. Er is meer dan genoeg variatie in het gebied en er is ontzettende goede offpiste in het gebied van Val Tho zelf. Ook de gidsen eisen dus geen 3 vallees-passen.
Precies, zoiets hoorde ik al. Dan wordt het waarschijnlijk geen aanvulling op de standaard skipas.
  zondag 1 januari 2006 @ 22:58:50 #124
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33612767
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:17 schreef NoComment het volgende:
Leuke week gehad dus, op de ijsplaten lekker kunnen werken aan je techniek! Welkom terug
  zondag 1 januari 2006 @ 22:59:54 #125
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33612794
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:58 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Leuke week gehad dus, op de ijsplaten lekker kunnen werken aan je techniek! Welkom terug
Je had hem in de sjamps moeten zien staan vanmorgen
  zondag 1 januari 2006 @ 23:00:46 #126
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33612826
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:58 schreef notepad het volgende:

[..]

Precies, zoiets hoorde ik al. Dan wordt het waarschijnlijk geen aanvulling op de standaard skipas.
Gewoon afstemmen op wat je gaat doen. Zonder gids/leraar zal je niet zo gek veel (echte) offpiste zien. Kilometervreten is ook leuk Dan is wat variatie nooit weg.
  zondag 1 januari 2006 @ 23:01:31 #127
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33612852
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:59 schreef XL het volgende:

[..]

Je had hem in de sjamps moeten zien staan vanmorgen
Ik had de verhalen al gehoord
  zondag 1 januari 2006 @ 23:01:47 #128
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33612865
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:00 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Gewoon afstemmen op wat je gaat doen. Zonder gids/leraar zal je niet zo gek veel (echte) offpiste zien. Kilometervreten is ook leuk Dan is wat variatie nooit weg.
Dat is zo en de mooiste kilometervreter pistes liggen in het naastgelegen Les Menuires.
  zondag 1 januari 2006 @ 23:03:31 #129
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33612912
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:01 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Ik had de verhalen al gehoord
Ik heb het proberen te filmen met mijn telefoon maar het is zo verrekte donker in die toko. Zonde.
  zondag 1 januari 2006 @ 23:05:33 #130
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33612986
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:03 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb het proberen te filmen met mijn telefoon maar het is zo verrekte donker in die toko. Zonde.
Ach, ik ken de pose zo onderhand wel \
  maandag 2 januari 2006 @ 07:19:43 #131
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33618429
Ach ja, ik was echt compleet gesloopt Ook het eten heeft niet echt mee geholpen, we begonnen om 18:00 met champagne (Moët ) Daarna bij elke gang wijn (4 dus...) en na de koffie was het twaalf uur (Champagne! ) en toen die fles leeg was is er nog eentje open gegaan
En ach, je moet je reputatie toch in stand houden heh, ook in het nieuwe jaar...

Twas trouwens wel erg rustig op de weg naar Delft toe, echt geen minuut vertraging gehad Zou iedereen vrij zijn ofzo? Ik kan zelf niet eens bij mijn eigen werkplek, alles zit nog op slot
pi_33619524
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:17 schreef NoComment het volgende:
* NoComment meldt zich weer, terug van vakantie!

Nou, goed... Val Thorens dus. Het was een lekker weekje wel, alleen de pistes waren echt verschrikkelijk ijzig. Eerste dagen vielen wel mee maar naarmate de week vorderde (en mijn staalkanten botter werden) was het steeds meer glijden geblazen... Dus heel vaak dezelfde pistes opgezocht, waar de ijsplaten nog wel meevielen. Het was nog f*ckin koud ook nog, -26 ware temp. met behoorlijk harde wind is echt niet fijn meer voor het gezicht Tijdens één van de afdalingen op de dag dat het zo koud was had ik een klein stukje van mijn wang onbeschermd (4cm^2 ofzo) waar de blaren naderhand op stonden Foto's heb ik nog niet en zullen er ook heel weinig komen, ikzelf had geen fototoestel bij, en de digicam die een vriend van me bij had vond temperaturen onder de -10 niet zo leuk (hele tijd lens error ) dus tja..

Ik weet trouwens niet wie die opmerking maakte over z'n missions over het naar beneden klappen van de high back bij de lift, maar dat is gewoon een kwestie van wennen... eerste dag vergat ik het wel eens, maar vanaf dag twee werd het eigenlijk wel zo'n beetje standaard routiene. Had trouwens wel het idee dat ik ze nog wat beter moet afstellen trouwens, die capstraps zitten volgens mij nog niet 100% goed eigenlijk.

Owja, gelukkig nieuwjaar, dat het weer veel mag sneeuwen in onze wintersportgebieden (in Val Tho begon het met sneeuwen toen we vertrokken btw ) en dat er weer veel boardspul gekocht mag worden

En nu ga ik slapen, morgen om half 6 vertrekken richting Delft... )
Hoe is het mogelijk voor de mensen die daar bij de liften werken om te overleven? Die temperaturen is toch alleen te doen als je aan het bewegen bent? Damn, het lijkt me echt verschrikkelijk om met die temps naar buiten te gaan.
pi_33619784
Is er intresse over een revieuw van Tsjechien, ben nu in drie jaar tijd ongeveer wel op de beste pistes in het reuzengebrgte geweest, maar heb geen zin om het voor niks te gaan schrijven. Heb zelf al wel het een en ander beschreven als herinering enzo, maartoch...

Heb nog wel een aantal vraagjes want met mijn nieuwe schoenen zijn er een aantal probleempjes bijgekomen . Ik heb dus de boader X schoenen van burton en tijdens het passen en inlopen waren ze perfect. Maar na de eerste dag boarden kreeg ik erg veel last van mijn scheenbeen en de kuiten. Waarschijnlijk doordat ze zo strak om mijn been zaten. Na de tweede dag echter kreeg ik blauwe plekken om mjin kuit en heb ik schaaf/brandwonden op mijn scheen been. Het ziet er echt nasty uit, en het is niet de bedoeling dat dit vaker voor gaat komen.

Ik heb de rest van de week natuurlijk gewoon doorgeboard, want echt pijn deed het niet, zeker niet als je bezig bent, ik heb echter geen zin om telkens zo terug te komen van een board avontuur .

Ik heb ze dus een maand geleden gekocht bij the old man in Amsterdam en omdat ik daar niet regelmatig kom vraag ik eerst wat advies hier. Wat kan ik het beste doen?? aftapen, langer inlopen, proberen te ruilen, oid?

Daarnaast nog een ander probleempje, door de stijfheid van mijn schoenen raken mijn bindingen de hele tijd los. Ik heb de F-50 van drake en als plank de burton frontier, voorheen met mijn vans had ik hier nooit last van, dus waarschijnlijk hadden die meer speling als de Boarder X boots. Ze zitten bevestigd met 3 schroeven, misschien dat de oplossing dus is om achter zo'n plaatje te gaan met vier schroefgaten..?
  maandag 2 januari 2006 @ 11:13:53 #134
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_33619994
tvp/gelukkig nieuwjaar met maar veel snowboarden en gear kopen toegewenst dan maar.
  maandag 2 januari 2006 @ 11:14:28 #135
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33620003
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:00 schreef Bramvanlith het volgende:
Is er intresse over een revieuw van Tsjechien, ben nu in drie jaar tijd ongeveer wel op de beste pistes in het reuzengebrgte geweest, maar heb geen zin om het voor niks te gaan schrijven. Heb zelf al wel het een en ander beschreven als herinering enzo, maartoch...

Heb nog wel een aantal vraagjes want met mijn nieuwe schoenen zijn er een aantal probleempjes bijgekomen . Ik heb dus de boader X schoenen van burton en tijdens het passen en inlopen waren ze perfect. Maar na de eerste dag boarden kreeg ik erg veel last van mijn scheenbeen en de kuiten. Waarschijnlijk doordat ze zo strak om mijn been zaten. Na de tweede dag echter kreeg ik blauwe plekken om mjin kuit en heb ik schaaf/brandwonden op mijn scheen been. Het ziet er echt nasty uit, en het is niet de bedoeling dat dit vaker voor gaat komen.

Ik heb de rest van de week natuurlijk gewoon doorgeboard, want echt pijn deed het niet, zeker niet als je bezig bent, ik heb echter geen zin om telkens zo terug te komen van een board avontuur .

Ik heb ze dus een maand geleden gekocht bij the old man in Amsterdam en omdat ik daar niet regelmatig kom vraag ik eerst wat advies hier. Wat kan ik het beste doen?? aftapen, langer inlopen, proberen te ruilen, oid?

Daarnaast nog een ander probleempje, door de stijfheid van mijn schoenen raken mijn bindingen de hele tijd los. Ik heb de F-50 van drake en als plank de burton frontier, voorheen met mijn vans had ik hier nooit last van, dus waarschijnlijk hadden die meer speling als de Boarder X boots. Ze zitten bevestigd met 3 schroeven, misschien dat de oplossing dus is om achter zo'n plaatje te gaan met vier schroefgaten..?
Een kleine review van Thechie ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, is het een beetje leuk boarden daar? (blijkbaar wel als je er 3 jaar achter lekaar geweest bent ) Op zich wel interessant, aangezien de prijzen daar belachelijk laag zijn (toch?) zodat het best wel eens te doen zou zijn om er met de auto heen te gaan

Over je schoenen, je kunt ze natuurlijk iets losser aantrekken.. En wat voor sokken gebruik je? Kan misschien wel wat schelen als je goede sokken gebruikt, Falke bijvoorbeeld maakt wel erg goede.. Maar die kosten 20 euri per paar ofzo

En 4 schroeven in een Burton plank gaat niet lukken geloof ik, maar er zit meestal wel iets aan de punt van de schroeven om lostrillen tegen te gaan. Misschien is dat spul er vanaf door het vaak (de-)monteren van je bindingen?
pi_33622101
gelukkig nieuwjaar allemaal, en veel board plezier en alles wat daarbij hoort !

Iemand ervaring met de RED Trace helm? Denk dat dit een goede helm is om mee te beginnen met helmen? Moet hem alleen wel ergens passen, en dan moet ik weer met de trein naar groningen. Aangezien mijn Goggle extrasmall is 3)
Fingerspitzgefühl
  maandag 2 januari 2006 @ 13:31:25 #137
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_33623311
Even een vraagje als krenterige nederlander: iemand een idee wanneer de uitverkoop begint van de wintersport spullen zoals jassen en broeken?
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  maandag 2 januari 2006 @ 13:46:55 #138
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33623738
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:31 schreef WaSTeiL het volgende:
Even een vraagje als krenterige nederlander: iemand een idee wanneer de uitverkoop begint van de wintersport spullen zoals jassen en broeken?
De cheap-ass sportzaken zonder wintersportspecialisatie beginnen nu.
De niet wintersportzaken van grote ketens (intersport, perry) beginnen over 2 weken.
De betere shops beginnen half februari voorzichtig met kleding.

Schat ik
  maandag 2 januari 2006 @ 13:50:03 #139
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33623838
Bram, vertel maar over Tsjechie inderdaad.

Ik zal mijn verwachtingen posten:
* Relatief veel sleepliften
* Veel trage liften
* Veel pistes (ook rood genoemd) met veel vlakke stukken
* Passen voor 100 euro per week
* Veel beginners en veel Oost Europeanen

Conclusie: No-Go

Verbaas me maar

edit---
En review komt inderdaad niet uit het frans en mag dus zonder u. Revieux zou me een lekker alternatief met u lijken.
pi_33624243
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:50 schreef XL het volgende:
Bram, vertel maar over Tsjechie inderdaad.

Ik zal mijn verwachtingen posten:
* Relatief veel sleepliften
* Veel trage liften
* Veel pistes (ook rood genoemd) met veel vlakke stukken
* Passen voor 100 euro per week
* Veel beginners en veel Oost Europeanen

Conclusie: No-Go

Verbaas me maar

edit---
En review komt inderdaad niet uit het frans en mag dus zonder u. Revieux zou me een lekker alternatief met u lijken.
Moet je "December" eens bekijken ;-)
  maandag 2 januari 2006 @ 14:02:54 #141
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33624272
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:02 schreef notepad het volgende:

[..]

Moet je "December" eens bekijken ;-)
Is dat een film?
pi_33624495
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:02 schreef XL het volgende:

[..]

Is dat een film?
yep

http://www.blue-tomato.at(...)KpgpPVqQEBWgen8Aie-1

maar verwacht geen big mountain en champagne poeder :-)
  maandag 2 januari 2006 @ 14:13:20 #143
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33624654
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:09 schreef notepad het volgende:

[..]

yep

http://www.blue-tomato.at(...)KpgpPVqQEBWgen8Aie-1

maar verwacht geen big mountain en champagne poeder :-)
en die stelt dat de wintersport in Tsjechie beter is dan die in Oostenrijk en Italie, waar ze ook vertoeven? Ach ja, King Kong is ook niet echt.
pi_33624831
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:13 schreef XL het volgende:

[..]

en die stelt dat de wintersport in Tsjechie beter is dan die in Oostenrijk en Italie, waar ze ook vertoeven? Ach ja, King Kong is ook niet echt.
Het grootste deel van de film speelt in het oostblok.
Ik geloof dat ze op het einde van de film in Oostenrijk of Italie zijn, waar ze even laten zien dat ze het wel kunnen: "You just nailed every trick in the book".
  maandag 2 januari 2006 @ 14:46:49 #145
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33625780
Hoogtekaart:

Willekeurige pistekaarten uit diverse bergketens:

Niet echt bijzonder dus, erg kleine gebieden.

En of het bier in de Tsjechische wintersportplaatsen net zo goedkoop is als de rest van Tsjechie (Praag daargelaten) is maar de vraag..
  maandag 2 januari 2006 @ 14:51:05 #146
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33625930
Wel sneeuwzeker trouwens.
  maandag 2 januari 2006 @ 14:52:04 #147
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_33625957
Heeft bijna iets weg van Winterberg als ik zo het gebied even zie. Al zal dat nog iets lager zijn qua hoogte.

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_33628563
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:00 schreef Bramvanlith het volgende:

Het is mischien wel leuk als er mensen goede revieuws kan schrijven van diverse wintersport gebieden. Deze revieuws kunnen dan ingevoerd worden bij de OP. Is wel interessant voor vele personen. Het is dan wel makkelijk om wat richtlijnen aan te houden, zoals accomodatie (indicatie)prijzen, prijzen van de skipas, uitgaansgelegenheden, sneeuwzekerheid, voorzieningen op de berg en in het plaatsje.
  maandag 2 januari 2006 @ 16:22:14 #149
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33629012
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:08 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Het is dan wel makkelijk om wat richtlijnen aan te houden, zoals accomodatie (indicatie)prijzen, prijzen van de skipas, uitgaansgelegenheden, sneeuwzekerheid, voorzieningen op de berg en in het plaatsje.
Dan is het scorebord-journalistiek. Juist de eigen mening is interessant, de statistieken vind je wel in reisgidsen.
  maandag 2 januari 2006 @ 17:40:49 #150
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33631361
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:22 schreef XL het volgende:

[..]

Dan is het scorebord-journalistiek. Juist de eigen mening is interessant, de statistieken vind je wel in reisgidsen.
Ja en nee. Reisgidsen blijven reisgidsen, zo citeerde ik een paar maanden terug een regeltje over 'modern ingericht dorp', terwijl het over Le Corbier ging (=jaren '60 architerctuur). Blijft allemaal een beetje subjectief. Zelfs over het aantal km piste lijken de reisgidsen van elkaar af te wijken. En horeca/supermarktprijzen vind je er meestal niet in terug (hoewel ik er altijd vanuit ga dat het te duur is).

Op zich vind ik het wel een aardig idee van GenesiZ, alleen.. we krijgen wel een flinke OP als we alle gebieden waar men is geweest gaan plaatsen! Daarbij kan je op een aantal websites ook meningen van anderen lezen. Aan de vormgeving van die meningen kan je meestal wel zien of deze is geplaatst door een Snowfever-huishoudhuppelkut of een fatsoenlijke wintersporter.

Als we beginnen met de gebieden, dan volgen daarna de meningen over de gear.. Dat wordt zoiets als het hele topic in de OP samenvatten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')