quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef Serendips het volgende:
Weet iemand dat? Kun je een man z'n pik eraf bijten? Altijd handig om te weten....![]()
Ik heb ook niet gezegd dat ik Sean Penn mooi vind....maar ik zie een gelijkenis...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:28 schreef rena het volgende:
Sean Penn is lelijk! Hij is 100 keer knapper dan Sean Penn.
Met een keukenmes nog wel, auwquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:26 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel. Als je hard genoeg bijt.
Er is ook een bekend geval, dat was alleen niet door bijten![]()
On the night of June 23, 1993, Bobbitt cut off her husband's sex organ with a kitchen knife as he lay sleeping in their Manassas, Virginia, home.
Ik vind hem ook vaag iets hebben van een jongere, knappere Michael Douglas. Zal het haar wel zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:27 schreef Serendips het volgende:
Inderdaad! Hij lijkt een beetje op Sean Penn...maar dan nog stukken mooier!
[afbeelding]
lol, ik dacht eerst dat het Sean Penn wasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:32 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat ik Sean Penn mooi vind....maar ik zie een gelijkenis...
[afbeelding]
ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:59 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
lol, ik dacht eerst dat het Sean Penn was
snap ik ook niet helemaal eigenlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:42 schreef Zhenar het volgende:
Wat geilt iedereen toch op die dokter?!![]()
Ontelbaar veel keren gezien... fijne film, lekker 80'squote:Op woensdag 11 januari 2006 12:29 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen die Patrick Dempsey leuk vindt moet even Can't buy me love gaan kijken. Toen was hij nog een tiener. Leuke film
verrek, dat is hijquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:29 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen die Patrick Dempsey leuk vindt moet even Can't buy me love gaan kijken. Toen was hij nog een tiener. Leuke film
Het ziekenhuis is ook meer een achtergrond, idd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb het gister gezien. Het is opzich meer een verhaal over het personeel zelf dan dat de serie zo gefocused is op het ziekenhuis zoals bij ER het geval was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |