Ik had ook meteen vanaf het begin dat ik vergeten was dat Desperate Housewives de komende tijd niet op tv komtquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:03 schreef Insomaniac het volgende:
Toch knap dat het Net5 wéér is gelukt om een serie aan te kopen die dinsdag-avond-waardig is. Ik ben nu alweer over het gemis van Desperate Housewives heen.
Erg fijne veelbelovende serie dit, al is het geslis van Meredith nu al irritant.
Ik vond haar eruit zien als een co-schapper die een ruige avond had gehadquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:13 schreef ioko het volgende:
Niet echt opvallend dat de hoofdrolspeelster al wat ouder is, ik had haar geen 36 gegokt.
[afbeelding]
Oh hehe, die Alex ja. Ik ergerde me kapot aan hem, wat een irritant gassie zeg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond die vervelende dokter ook best lekker
Eens. Ik had stiekem gehoopt dat The OC terug zou komen op de dinsdagavond Of zelfs Everwood het is geen echte vervanger van DH maar wel aardig. Ik vond het een beetje overdreven met die competitie sfeer, daarnaast een ziekenhuisserie vergelijk ik toch al snel met ER.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:05 schreef bitch30 het volgende:
Maar vergelijking met DH is imo niet echt terecht, dat is toch wel een stuk geniepiger ( lees: leuker)
dan deze serie, maar enfin, tot die tijd, een leuke serie ter vervanging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |