Ja, klopt. En daar heette ze ook Isabel. Toeval?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:45 schreef Piepje het volgende:
Ik heb t net ook gekeken en ik vond t ook wel leuk
Dat ene meisje is toch van Roswell? Of niet?
Ik denk dat je de enige hier bent die het ruk vindt...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Aflevering 1 was leuk. Aflevering 2 was wel grappig. Aflevering 3 was niet boeiend. Dus ik neem aan dat aflevering 4 ronduit kut is. Ze komen eigenlijk steeds weer op de zelfde onderwerpen. Die chinees is een gevoelloos persoon die alleen maar wil snijden. Dat kleine ventje is een latente kasthomo. Grey is een arrogante teringhoer die niet wil luisteren naar de leiding. Boeiend.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:43 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ik denk dat je de enige hier bent die het ruk vindt...![]()
Mensen houden nou eenmaal van stereotypes en voorspelbaarheid.![]()
Gilmore girls kan mij weer niet boeien. Ik vind dat die twee zo geflipt praten...en het is zo 'over the top'.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:59 schreef Rosella het volgende:
Het kan mijn aandacht niet echt vasthouden ben ik bang. Bij Gilmore Girls mis ik geen seconde en ben ik altijd helemaal benieuwd naar de volgende week, maar hier boeit het me niet echt helaas. Volgende week laatste kans.
Geloof me , er komen nog een paar wrede cliffhangersquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:59 schreef Rosella het volgende:
Het kan mijn aandacht niet echt vasthouden ben ik bang. Bij Gilmore Girls mis ik geen seconde en ben ik altijd helemaal benieuwd naar de volgende week, maar hier boeit het me niet echt helaas. Volgende week laatste kans.
Ik heb helemaal niks met ziekenhuizen. Sterker nog, ik kom er niet graag ook maar in de buurt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:32 schreef Zeurberus het volgende:
Maar wellicht speelt het ook een rol dat ik momenteel in de zorg sector stage loop en dus 'affiniteit' met de 'zorgelijke' kant van het chirurg spelen heb.
Ja. Maar mietjes hebben over het algemeen wel smaak, dus dan is het de vraag of je het erg vindt dat je een mietje bent...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef EdPowers het volgende:
uhm, ik ben man en vind het een geweldige serie, ben ik nou een mietje?
Zondag of maandag weer Ep16quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef Zeurberus het volgende:
nee nee nee
Hier nog zo'n 'verwijft' type
Ik ben alleen door alle eps heen die er zijn![]()
Evelienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:47 schreef Lethe het volgende:
Evelien?
Ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef Zeurberus het volgende:
Ik ben alleen door alle eps heen die er zijn![]()
quote:
Ik ook al.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ik ookde volgende ep kan niet snel genoeg komen
![]()
Ik vond dat lachje behoorlijk irritantquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:51 schreef rena het volgende:
En Meredith lacht grappig, leuk om naar te luisteren
Volgens mij loopt het nu weer goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:11 schreef Aagje75 het volgende:
Ze zenden het gewoon achterstevoren uit geloof ik.
Nu zitten de spijkers weer terug in zijn kop?
Zit ik naar memento te kijken ofzo?
Doe niet zo begripvolquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:13 schreef rena het volgende:
Ze hebben per ongeluk het 2e deel eerst uitgezonden, foutje kan gebeuren toch? Het is beter dan dat ze het helemaal niet meer uitzenden![]()
o...m..g..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:32 schreef Skaai het volgende:
Ik vind het niet leuk, dat ze na een halfuur opeens goed gaan uitzenden
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:33 schreef QyRoZ het volgende:
Nog reclame ook. Ze hebben wel lef.
die komt nuquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:35 schreef Andoire het volgende:
Ja maar er moet nu toch nog een vervolg komen... of gaan ze gewoon door met de rest van de programmas![]()
![]()
Izzie heeft een spuitbaar buikjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:28 schreef Xurk het volgende:
Ik vond het al raar beginnen toen straks, en normaal komt er na 10 minuten reclame, ik vond het al zo lang duren
En toen ze na de reclame met zo'n lichtkrant kwamen dacht ik eerst dat ze hetzelfde gingen uitzenden, totdat ik na tien minuten nog steeds niets kende, dus toen had ik het door
Nu dus wachten totdat ik iets nieuws opmerk... al heb ik wél weer gekeken bij die scène dat Izzie uit de kleren ging in de kleedkamer![]()
Ik wist wel dat ze een leuk gezicht had, maar niet dat ze onder al die wijde dokterskleren er zó goed uitzag
de reclame was waarschijnlijk puur omdat er mensen zijn die daar grof geldt voor betalen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Die reclame om 22:30 was puur om aan te tonen dat het vanaf hier weer verder ging, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Groter hoeft natuurlijk niet op de lengte te slaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
ondanks 't foutje van net5 wel een heerlijke aflevering!!
"soms is het pijnlijk om bij jou in de buurt te zijn"
wel met een foutje:
die bijna dooie zuster zei: "je moeder was groter"
in de volgende scene stond Meredith naast haar moeder en bleek zij zelf groter te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
In het Engels heb je het onderscheid tussen 'taller' en 'bigger'...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:39 schreef Luchtbel het volgende:
Groter hoeft natuurlijk niet op de lengte te slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:53 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
k_i_m :Yay, dan zijn er dus nog 11 te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
mja dat hoeft van mij dus niet zo, krijgt 't zo'n soapgehaltequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:09 schreef Xurk het volgende:
Inderdaad, ik dacht zelfs dat Izzie en George gingen zoenen
Drie "koppels" dus...
dat was by far de leukste scènequote:Op woensdag 25 januari 2006 08:41 schreef Koningin het volgende:
"I would walk around all day - naked"![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat hoeft van mij dus niet zo, krijgt 't zo'n soapgehalte
een beetje geflirt [zoals bij die lift] is wel leuk, omdat ze het humoristisch brengen en niet te plakkerig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:15 schreef octopussy het volgende:
whehehe geef mij maar internet ipv de grilligheden van televisiezenders.
De soundtrack van Grey's anatomy schijnt trouwens erg goed te zijn, even kijken of ik die ergens kan vinden. De (uitstekende) muziek is me sowieso al opgevallen in de serie, hoewel ik wel moest wennen aan de intro-tune.
lang leve het internetquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:05 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een kuttijd.
Evelien komt er tussen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:16 schreef Fannetje het volgende:
22.00?
'k Heb 'm veel liever om 21.30, eerlijk gezegd
Jéééh,quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanaf maart verschuift de serie naar 22.00
En ik maar denken dat ik de enige Rilo Kiley-fan was in NL.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:42 schreef merry77 het volgende:
En Rilo Kiley is mijn favoriete band! Heb ze al 6x live gezien en gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |