quote:Op woensdag 28 december 2005 10:40 schreef Nuna het volgende:
Mij lijkt het wel een leuke serieAangezien Desperate Housewives stopt, moet ik een nieuwe serie vinden om te volgen
![]()
quote:
Ja, dat vond ik eigenlijk ook alquote:Op woensdag 28 december 2005 15:16 schreef rena het volgende:
[..]
Het is toch zo, je moet toch wat met je leven![]()
Wat een lelijke foto's van de cast, in het reclamefilmpje zien ze er een stuk knapper uit
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:49 schreef Kang-He het volgende:
Ik hoop niet dat het een soort veredelde Scrubs is.
Ok ik vond het al zo vreemd.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:51 schreef Radeon_NL het volgende:
Kate Walsh - Dr. Addison Shepherd komt pas in Season 2 in de serie.
En de reden dat het eerste season maar 9 eps heeft komt dat ze pas in maart waren begonnen in de USA. Maar is echt een top serie is echt af en lache, volg hem al vanaf het begin vanuit de US.
daar is het dan ook een woordspeling op, voor de mensen die weten wat dat isquote:Op woensdag 28 december 2005 14:41 schreef einfach_mich het volgende:
De titel lijkt veel op het anatomie boek wat wij gebruiken (Gray's Anatomy) maar hopelijk heeft het niet dezelfde inhoud... Lijkt me een leuke serie. En Rome er ook nog bij... het wordt weer een seriejaar dus
Ik zag net de trailer en het is duidelijk iets heel andersquote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Molluck het volgende:
Ik dacht aan een serie over buitenaardse wezens
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:23 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
dude, ga meteen even een spoilertje plaatsen over de eerste aflevering
Ik had ook meteen vanaf het begin dat ik vergeten was dat Desperate Housewives de komende tijd niet op tv komtquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:03 schreef Insomaniac het volgende:
Toch knap dat het Net5 wéér is gelukt om een serie aan te kopen die dinsdag-avond-waardig is. Ik ben nu alweer over het gemis van Desperate Housewives heen.
Erg fijne veelbelovende serie dit, al is het geslis van Meredith nu al irritant.
Ik vond haar eruit zien als een co-schapper die een ruige avond had gehadquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:13 schreef ioko het volgende:
Niet echt opvallend dat de hoofdrolspeelster al wat ouder is, ik had haar geen 36 gegokt.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |