Gast, pak even een stoel en ga even rustig zitten. Alles op zijn tijd!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:55 schreef Leujel het volgende:
Ik voel me nu ook wel weer best wel kut...
Een meid die ik leuk vind heeft al een paar dagen niets van zich laten horen terwijl ik dacht dat de gevoelens wel wederzijds waren... Dit soort dingen brengt je dan weer aan het twijfelen...
Ik ben jammergenoeg iemand die zich dat heel erg aantrekt.. Ik wou ook dat dat anders was. En over die verliefdheid op iemand die je never nooi zal krijgen... Ook dat is bekend ja... En ik kan je zeggen dat dat nog erger is als wat ik nu voelquote:Op donderdag 29 december 2005 15:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gast, pak even een stoel en ga even rustig zitten. Alles op zijn tijd!![]()
Je moet je humeur niet laten verpesten door een meisje wat wel of niet wederzijdse gevoelens heeft. Wees blij dat je in ieder geval de twijfel nog hebt. Grote kans dat het nog goed gaat komen ook, misschien hoor je voor oud&nieuw nog wat en eventueel erna...![]()
Er zijn ook mensen die weten dat ze verliefd op iemand gaan worden die never de nooit niet wederzijdse gevoelens kan krijgen. Ik noem geen namen.![]()
Ik ken het probleem, al heb ik er door de jaren heen steeds meer vrede mee gekregen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:07 schreef Leujel het volgende:
[..]
Ik ben jammergenoeg iemand die zich dat heel erg aantrekt.. Ik wou ook dat dat anders was.
En over die verliefdheid op iemand die je never nooi zal krijgen... Ook dat is bekend ja... En ik kan je zeggen dat dat nog erger is als wat ik nu voel![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |