nah reeeally?quote:
Enge film gekeken?quote:
Keischattigquote:Op woensdag 28 december 2005 02:16 schreef davidov het volgende:
Ah ok ik kon idd het verschil niet meer zien tussen de meet en het ECHTE homo topic![]()
Kheb liever Ryan Reynolds Morrisettequote:Op woensdag 28 december 2005 02:17 schreef TehRockstar het volgende:
Guidow:
[afbeelding]
Issie nu weg?
nee ik ben er nogquote:Op woensdag 28 december 2005 02:17 schreef TehRockstar het volgende:
Guidow:
[afbeelding]
Issie nu weg?
heej verrek dat was ik een paar jaar geledenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:17 schreef TehRockstar het volgende:
Guidow:
[afbeelding]
Issie nu weg?
wel in die volgorde?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga Firefly opzetten, pissen en in bed liggen
weltrusten allen, wonderer ik ben het niet met je eens vond het toch wel orginele films, maar goed, gelukkig verschillen smaken.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:25 schreef wonderer het volgende:
Nou, Saw 2 was net zo weinig soeps als de eerste
Het script hangt van toevalligheden aan elkaar, zelfs Bassie en Adriaan heeft minder plotgaten.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weltrusten allen, wonderer ik ben het niet met je eens vond het toch wel orginele films, maar goed, gelukkig verschillen smaken.
Zo heb ik vanavond geweldig genoten van Bad Santa, zelden zo'n zwarte kerstfilm gezien.
Heerlijk.![]()
kvind het meer tijd voor veel koffiequote:
*Blik inwerp*quote:
Haiquote:Op woensdag 28 december 2005 10:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
*Blik inwerp*
Moet ik nu ook gaan reageren?![]()
Fierce, bijna goedquote:Op woensdag 28 december 2005 10:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan dat geurtje weer op!![]()
Burn!
lijkt beetje een screenshot uit the shining.... HERESSSSSSSSSSSSSS JOHNNYquote:
Ik schrok.quote:
Ohw.. ik zie het bloed nu pasquote:Op woensdag 28 december 2005 11:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik schrok.
Maar toen had ik mij bij het scheren in mijn neus gesneden en toen riep men hiero om een foto.
Weghalen?
RRRRRRRAAAWWWWWWWWWWRRRRR MAAR IK HEET GEEN JOHNNYYYYY........quote:Op woensdag 28 december 2005 11:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
lijkt beetje een screenshot uit the shining.... HERESSSSSSSSSSSSSS JOHNNY
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:58 schreef wizarddragon het volgende:
Say angel come
Say lick my thirst
BWeheheheheh, wat een lelijk gedrochtquote:Op woensdag 28 december 2005 02:17 schreef TehRockstar het volgende:
Guidow:
[afbeelding]
Issie nu weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |