Wel okquote:Op woensdag 28 december 2005 00:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat vindt jij van "anouk - one word" ?
Onze shag onder de arm tuinbroek dragende medemens?quote:Op woensdag 28 december 2005 00:25 schreef TehRockstar het volgende:
Anouk.
Is dat geen muziek voor lesbiennes?
Oh.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onze shag onder de arm tuinbroek dragende medemens?
Neh.
EDIT: Mega deja-vu
ik stop er liefde inquote:Op woensdag 28 december 2005 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo bang voor
Ik heb toch al geen reputatie meer over nu G_E de SM-kelder heeft ontdekt.
Sugar Lee natuurlijk slimmerikquote:Op woensdag 28 december 2005 00:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh.
Wat is dan wel lesbo-muziek?
Mannelijk: Marianne Weberquote:Op woensdag 28 december 2005 00:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh.
Ieuw.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mannelijk: Marianne Weber
Vrouwelijk: The Pussycat dolls
Idd.. straks word jij ook schandalig versierd.. meissiequote:Op woensdag 28 december 2005 00:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ieuw.
Ik moet uitkijken voor lesbiennes.
"Kijk, Bertha, wat zit daar voor lekker jong ding? Die zal ik vanavond eens flink mijn tapijtje laten schoonlikken."quote:Op woensdag 28 december 2005 00:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idd.. straks word jij ook schandalig versierd.. meissie![]()
je bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 00:32 schreef Stroekie het volgende:
Sweet Dreams allemaal![]()
ik ben naar me nest toe om morgenvroeg weer de hardwerkende burgerman te kunnen spelen![]()
Melissa Etheridge en zo.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh.
dan hoor ik toch al een paar calls achter de rug te hebbenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoor
ik moet al om 9:30u werken
trusten
like the way i doooooooooooooquote:Op woensdag 28 december 2005 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Melissa Etheridge en zo.
VRaag maar een DM, die weet dat
Maar die muziek is ondertussen al bijna ouder dan TRS zelfquote:Op woensdag 28 december 2005 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Melissa Etheridge en zo.
VRaag maar een DM, die weet dat
Lesbo.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
like the way i dooooooooooooo
oehoehoehoehoeooooooooooooooooo
hehe.. bel zequote:Op woensdag 28 december 2005 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan hoor ik toch al een paar calls achter de rug te hebben
als NS ten minste mee wil weken en mij niet vanochtend tussen Den Bosch en Vught tot 2 keer toe op en neer laat gaan omdat ze de wissels niet ontdooit krijgen
kreeg er het heen en weer van![]()
Was de popcorn wel lekker?quote:Op woensdag 28 december 2005 00:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat een pauperfilm zeg.. morgen naar HP5
..... je nieuwe vriend is niet aziatisch! ...quote:
ssssssshhhh niet zo stuiteren en doe voorzichtig!quote:Op woensdag 28 december 2005 00:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga nu wedding crashers kijken en dan vriend thuis afzetten fijne avond nog.. een vriend ja daaagniet mijn vriend dus
Dat wordt lekker opruimen morgenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:11 schreef petre86 het volgende:
ruim ik de keuken op ( vaatwasser uitpakken, inpakken, aanzetten, aanrecht schoonmaken, pannen schoonmaken...) rent er ineene een muis van onder de waatwasser naar het gasfornuis ( piep zei de muis in het vooor huis, onder't gasfornuis..)
en nu staat er weer een lekker hapje kaas klaar voor de muis
op de muize val
Awwwquote:Op woensdag 28 december 2005 01:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dat wordt lekker opruimen morgen.. Kill it.. Kill it
net alsof jij in jouw boerderij geen muizen hebtquote:
Gewoon opruimen als je net wakker bent, dan zit je hoofd nog half in dromenlandquote:Op woensdag 28 december 2005 01:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
net alsof jij in jouw boerderij geen muizen hebt
dit is een oud huis..
en als ik vannacht "pets" hoor, dan ga ik het 1e kwartier niet kijken.. laat dat beest eerst maar doodt zijn..![]()
Hmm verder paneren en friturenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:16 schreef Ang3l het volgende:
Tuurlijk heb ik muizen
Tim trok gister de bloem uit de kast............ overal bloem ineens! Bleek dat Mickey zomaar aan de bloemzak had zitten knagen![]()
dan moet ik opschietenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gewoon opruimen als je net wakker bent, dan zit je hoofd nog half in dromenland
Sesamstraat is ook al kei lang afgelopen johquote:
Ik pakte dat ding gewoon met veger en blik op. Het opruimen ging wel, schoonmaken niet zo, omdat dat muisje wat bloed op m'n destijds lichtgrijze tapijt achterlietquote:Op woensdag 28 december 2005 01:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan moet ik opschieten
neej ik pak dat beest en de klem niet met blote handen aan
boterhamzakjes om en weg in de kliko
en dan ontbijten
Nee.quote:
Haaai ik ben hete carla, stiekem live meeluisteren?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Van het smsen naar al die grietjes op tv??
maar ik wil de klem wel hergebruikenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik pakte dat ding gewoon met veger en blik op. Het opruimen ging wel, schoonmaken niet zo, omdat dat muisje wat bloed op m'n destijds lichtgrijze tapijt achterliet![]()
Ik ben 21, blond haar en heb enorme borstenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Haaai ik ben hete carla, stiekem live meeluisteren?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |