nog nooit iets gebroken.. (van mezelf danquote:Op woensdag 28 december 2005 13:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Dus als ik mezelf wil slopen, moet ik dat gaan doen?
Pas je wel op met je botten etcetera?
Ik had me toch een wazige questquote:Op woensdag 28 december 2005 13:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nog nooit iets gebroken.. (van mezelf dan) wel een keer iemand finaal onderuit gesleet die niet aan de kant ging en ik stuurloos was
haha op welke realm speel jijquote:Op woensdag 28 december 2005 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had me toch een wazige quest"Neuk een lijk voor de voeten van de Innkeeper in Crossroads"
[afbeelding]
Nah ok dan, zo gezegd zo gedaan
Ik doe daar niet moeilijk over, alles voor XP
net als mensen die denken dat ik alle homo's in ede kenquote:Op woensdag 28 december 2005 13:44 schreef Vlarp het volgende:
Haar is weer kort
En m'n chef belt me net of ik toevallig de sollicitant ken die morgen bij hem op gesprek moet, die woont ook in Numansdorp. Alsof ik iedereen ken hier
Ken je die niet dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
net als mensen die denken dat ik alle homo's in ede ken(niet dat dat er zoveel zijn
![]()
)
Ik zit in Emerald Dreamsquote:Op woensdag 28 december 2005 13:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
haha op welke realm speel jijbij de beta had je toen het voorbij was (kwamen er uberdemons die iedereen in 1 hak doodhakten) dat iedereen naakt ging dansen
paar honderd dansende freaks
Kater he?quote:
miauw jaquote:
khoud t zelf een soort van bijquote:Op woensdag 28 december 2005 14:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
moet echt naar de kapper.. 3 maanden niet geknipt maar totaal geen zin
Als ik probeer te lachen doet mn hoofd meer zeer dan noodzakelijk isquote:
dat deed ik toen ik 5 was ook.. maar ging niet zo heel goedquote:Op woensdag 28 december 2005 14:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
khoud t zelf een soort van bij
k knip alleen de puntjes eraf van mn mohawkquote:Op woensdag 28 december 2005 14:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat deed ik toen ik 5 was ook.. maar ging niet zo heel goed
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nog nooit iets gebroken.. (van mezelf dan) wel een keer iemand finaal onderuit gesleet die niet aan de kant ging en ik stuurloos was
Lullig voor jequote:Op woensdag 28 december 2005 14:04 schreef davidov het volgende:
[..]
Als ik probeer te lachen doet mn hoofd meer zeer dan noodzakelijk is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |