Misschien kijk ikquote:Op maandag 2 januari 2006 12:50 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond om 23.05 de HH.
tegelijk met het vervolg van paul de leeuw van gisteren...quote:Op maandag 2 januari 2006 12:50 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond om 23.05 de HH.
Paul heb ik gisteren gekekenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:19 schreef evert het volgende:
[..]
tegelijk met het vervolg van paul de leeuw van gisteren...
dan weet ik wel dat ik de herhaling niet zal zien.
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Hahahaha. Het enige grappige stukje komt van Viggo en Peter.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:20 schreef popolon het volgende:
Had 't nog niet gezien.
Die opmerking van Cruijff over het file-probleem.
Geweldig.
Ja, dat was erg leuk die parodie rond Freddy Mercuryquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:51 schreef avotar het volgende:
Wat ik wel erg leuk vond was de Bohemian Rhapsody parodie die ze gemaakt hebben. Heeft iemand die als MP3 trouwens?
Het ironische van die opmerking is dat het alleen als geniaal beschouwd wordt omdat het uit Johan Cruijff's mond komt, wanneer iemand anders zo'n opmerking zou maken, zou het als dom worden bestempeld.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:53 schreef Jonathon het volgende:
Jah![]()
"Iedereen moet gewoon 140 rijden, dan zijn ze ook eerder van de snelweg af"
![]()
[..]
Volgende week zaterdag.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:00 schreef fernando_redondo het volgende:
Wanneer kunnen we weer?
Nee, maar wel als mpg. Denk alleen niet dat de mods het goed vinden als ik die plaatsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:51 schreef avotar het volgende:
Wat ik wel erg leuk vond was de Bohemian Rhapsody parodie die ze gemaakt hebben. Heeft iemand die als MP3 trouwens?
mail me anders even.. (voor mailadres check profiel)... mp3 krijg ik daar wel uitgepeurt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee, maar wel als mpg. Denk alleen niet dat de mods het goed vinden als ik die plaats![]()
Mike ff lief aan kijk?
hij is verzondenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef avotar het volgende:
[..]
mail me anders even.. (voor mailadres check profiel)... mp3 krijg ik daar wel uitgepeurt.
oh.. enneh.. alvast thanx...
en binnen.. tanx..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |