quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Blind heeft binnenkort er niets meer over te zeggen
Briljant? Was wel netjes, maar tegenstander sprong ook maar een beetje over hem heen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Rosenberg weer redelijk gisteren. Die tackle was briljant...
Ik kijk al uit naar volgens seizoen, laat ze het dan please weer op de rails hebben..quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Denk je? Ik denk dat hij heeft laten zien dit seizoen in de basis te horen. Hij leeft ook op als linksbuiten, dat kan niemand binnen Ajax zijn ontgaan...
Een kinderhand is.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is nu al weer redelijk hoor. Met wat aanpassingen die al in huis gehaald zijn heeft Ajax gewoon de toekomst.
Ach, het gaat inderdaad minder slecht.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Had ik ook gezegd als het niet over mijn club ging. Maar je kan niet ontkennen dat er weer 'schwung' in Amsterdam is.
Inderdaad handig dat ze dat oefenterrein van hun zo genoemd hebbquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is nu al weer redelijk hoor. Met wat aanpassingen die al in huis gehaald zijn heeft Ajax gewoon de toekomst.
Het klinkt ook semi-gayerotisch, maar ik vind het een prachtige speler om naar te kijken. Hij heeft een mooie lichaamstaal als hij aan de bal is. Weet niet, de stijl/schwung die hij uitstraalt is gewoon tof.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef pfaf het volgende:
Komt op tijd naar binnen, heeft een lekkere cross met rechts, een scherpe steekpass en is erg doelgericht. Een moderne buitenspeler.
Haha, klopt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
En hij durfde Materazzi te duwen
Markus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |