Nou mijn Wesley Sonck topic vergeet je dan evenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:29 schreef cultheld het volgende:
Ik voorzie parallellen met mijn Robert-topic
Nou Sonck is gewoon een hele slechte speler. Rosenberg is een prima speler, maar niet voor het typische Ajax-voetbal. Een topper in 4-4-2 en een grote mislukking in 4-3-3.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou mijn Wesley Sonck topic vergeet je dan even
Dat bedoel ik, nu het vervolg nog.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hij heeft wel fraaie kapbewegingen.![]()
Nee z'n hoofd is omgedraaidquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij heeft ie zijn shirt verkeerd om aan
hij zal toch niet alle 5 die wedstrijden slecht spelen....en je kan hem toch na 1 helft of 1 uur wissellen ?quote:
aha...daar wringt hem de schoenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:31 schreef tong80 het volgende:
Precies, trouwens ik las bij jou 5 Minuten .
Offtopic: Neen, pa heeft excuses aangeboden. En geld gegeven, dus ik blijf.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
offtopic: Hoor jij niet een doos onder de brug te zitten?![]()
Je moet zakenvrouw worden.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:40 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Offtopic: Neen, pa heeft excuses aangeboden. En geld gegeven, dus ik blijf.
En ja, ik ben om te kopen.
Ben ik al.quote:
Uhm tekst en uitleg?quote:Op woensdag 28 december 2005 00:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
offtopic: Hoor jij niet een doos onder de brug te zitten?![]()
Uhm leer eens lezen?quote:
headcasequote:
Het is inderdaad heel logisch om in een topic over een middelmatige ajax spits iets te gaan vragen over het wonen in een doos...quote:
.....in een ander topic ofzo, dat waarschijnlijk helemaal niets met voetbal te maken heeftquote:Op woensdag 28 december 2005 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel logisch om in een topic over een middelmatige ajax spits iets te gaan vragen over het wonen in een doos...
Daar is vast niks aan vooraf gegaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |