goed nederlands hèquote:
1.haal jij eerst maar 'ns je diplomaquote:
*kuch*quote:
Nu jij weer.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:17 schreef Royal_Flush het volgende:
Scheringa zal nooit meer 'n speler naar AZ laten gaan....
1-0quote:
Milano Koenders.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:30 schreef Nashje het volgende:
Trouwens, is Ajax eigenlijk al bezig met orienteren op een rechtsback?
Wie?quote:
Die komt gewoon, wees gerustquote:Op woensdag 28 december 2005 19:39 schreef Badabingea het volgende:
Hoe staat het nou met Klaasie?
2,5 miljoen las ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef Tvduijn het volgende:
Vlaar![]()
Hoeveel dokt Fnoord eigenlijk voor hem?
Idd. Stuur de ouwe maar door naar Eindhoven!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, ik zou daar niet aan beginnen.
Idd..quote:
een kat in het nauw maakt vreemde sprongenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Idd..
Ron Vlaar komt per 1 januari 2006 uit voor Feyenoord. De verdediger tekende een contract voor 3,5 jaar. Naar verluidt maken de Rotterdammers 2,5 miljoen euro over naar AZ.
Ik heb van het begin af aan gezegd dat ik Vlaar overbodig had gevonden.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Echt mooi om te lezen dat 2 maanden terug iedereen Vlaar (volgens vele hier de nieuwe Stam) naar Ajax zou zien komen en dat dat een geweldige aankoop zou zijn, en nu opeens niet meer nodig isAls hij naar jullie was gegaan dan was het opeens wel een goede aankoop geweest. Echt zo triest
![]()
Maargoed, ik vind het persoonlijk geen topaankoop van Feyenoord, want we hebben al 2 centrale verdediggers + 2 talentvolle dus we hebben hem eigenlijk niet nodig. Ze hadden beter 2 goede backs kunnen halen.
Klopt er waren ook tegenstanders, maar het is leuk om te zien dat (ja daar hebben we hem weer) de teletekst supporters hier gewoon met alles mee lullen en geen eigen mening hebben.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb van het begin af aan gezegd dat ik Vlaar overbodig had gevonden.
Voor het dealtje waarmee Feyenoord 'm heeft kunnen binnentrekken had ik Vlaar graag gehad. Maar voor de prijs die Ajax moest betalen, had ik ervoor gepast. Maar het is een hele leuke speler voor de toekomst.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt er waren ook tegenstanders, maar het is leuk om te zien dat (ja daar hebben we hem weer) de teletekst supporters hier gewoon met alles mee lullen en geen eigen mening hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |