daar dacht ik dus ook aan.. toen ik het zagquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:26 schreef golfer het volgende:
Rosenberg begint ook al de streekjes van Zlatan over te nemen, qua elleboogjes en geniepige schopjes uitdelen.
Ach, zelfs Zlatan mislukte half bij Ajax. Dan is het niet meer dan logisch dat 95% van de spelers dat doet.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hij krijgt een halve kans, meer was het niet. In die halve kans laat hij toch zien een leuke spits te zijn, met eventueel leukere perspectieven nog. Lijkt een goeie prof ook nog, gemotiveerde jongen.
Wat moet je in godsnaam doen daar om te slagen.
Wie hebben liever cricketers, kofballers of hockeyers.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Als de supporters het nou eens voor het zeggen kregen bij Ajax, zouden clubjes als Feyenoord, PSV en AZ ieder seizoen weer kansloos zijn voor de landstitel. Maar goed, ze hebben liever cricketers, korfballels of hockeyers aan het roer, dan gaat de club kapot.
Lijkt me ook ja.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:55 schreef M0NTANA het volgende:
Dat bedoel ik, die cricketers, korfballers of hockeyers worden aangesteld door iemand die er overduidelijk geen verstand van heeft. Ajax moet naar een structuur toe zoals bij Bayern München, waar de belangrijke mensen allemaal in het verleden ook als voetballer iets voor de club betekend hebben.
quote:Ook Vonk gaat Ajax verlaten
Hans Vonk heeft de clubleiding van Ajax laten weten dat hij zijn aflopende contract niet zal verlengen. De reservedoelman is daarmee de zesde speler geworden die na dit seizoen transfervrij uit Amsterdam zal vertrekken. Eerder werd bekend dat ook Nigel de Jong, Hatem Trabelsi, Steven Pienaar, Yannis Anastasiou en Maxwell hun loopbaan bij een andere club zullen voortzetten.
"Hans wil graag op zoek naar een nieuwe impuls en dat respecteren wij", verklaart Ajax' technisch directeur Martin van Geel in AD Sportwereld. Vonk keepte tot dusverre 35 officiële wedstrijden voor Ajax. De 35-jarige sluitpost werd door Ajax in de zomer van 2004 overgenomen van SC Heerenveen.
Oh was dat One step beyond, ik kon het niet echt horen wat voor lied het was.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
Madness met "One step beyond" is dus de nieuwe tune na een treffer, net als vroeger in De Meer en sowieso honderdmaal beter dan "Ajax is oké". Nu nog dat oude logo terug en buitenspelers, dan ben ik weer tevreden. Juanfrán mag van mij trouwens wel blijven, dat is tenminste verdedigen, gewoon die bal naar voren rossen!
Oh?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:13 schreef DeeBee het volgende:
iedereen loopt maar te zeiken op die jongen
En dat zegt een Kuijt fanquote:Op woensdag 28 december 2005 13:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In de samenvatting ja.... Daar zie je niet de dingen die mislukken.
Blijkt maar weer dat je op TV veel meer zietquote:Op woensdag 28 december 2005 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Was jij in het stadion dan??
Hij speelde gewoon goed hoor, geen mislukte acties gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |