abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33465282
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:26 schreef golfer het volgende:
Rosenberg begint ook al de streekjes van Zlatan over te nemen, qua elleboogjes en geniepige schopjes uitdelen.
daar dacht ik dus ook aan.. toen ik het zag
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
  woensdag 28 december 2005 @ 11:44:55 #77
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33465292
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Hij krijgt een halve kans, meer was het niet. In die halve kans laat hij toch zien een leuke spits te zijn, met eventueel leukere perspectieven nog. Lijkt een goeie prof ook nog, gemotiveerde jongen.
Wat moet je in godsnaam doen daar om te slagen.
Ach, zelfs Zlatan mislukte half bij Ajax. Dan is het niet meer dan logisch dat 95% van de spelers dat doet.
  woensdag 28 december 2005 @ 11:50:38 #78
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33465467
Als de supporters het nou eens voor het zeggen kregen bij Ajax, zouden clubjes als Feyenoord, PSV en AZ ieder seizoen weer kansloos zijn voor de landstitel. Maar goed, ze hebben liever cricketers, korfballels of hockeyers aan het roer, dan gaat de club kapot.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33465513
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Als de supporters het nou eens voor het zeggen kregen bij Ajax, zouden clubjes als Feyenoord, PSV en AZ ieder seizoen weer kansloos zijn voor de landstitel. Maar goed, ze hebben liever cricketers, korfballels of hockeyers aan het roer, dan gaat de club kapot.
Wie hebben liever cricketers, kofballers of hockeyers.

Die persoon, of personen moet je vanaf zien te komen. Het is niet de schuld van de cricketer, korballer of hockeyer, maar van de personen die aan die keuze vooraf gaan.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 28 december 2005 @ 11:55:57 #80
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33465617
Dat bedoel ik, die cricketers, korfballers of hockeyers worden aangesteld door iemand die er overduidelijk geen verstand van heeft. Ajax moet naar een structuur toe zoals bij Bayern München, waar de belangrijke mensen allemaal in het verleden ook als voetballer iets voor de club betekend hebben.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33465663
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:55 schreef M0NTANA het volgende:
Dat bedoel ik, die cricketers, korfballers of hockeyers worden aangesteld door iemand die er overduidelijk geen verstand van heeft. Ajax moet naar een structuur toe zoals bij Bayern München, waar de belangrijke mensen allemaal in het verleden ook als voetballer iets voor de club betekend hebben.
Lijkt me ook ja.

Maar doe voorlopig maar even niet, want dan gaat het vast ineens weer goed met ze en komen de grote mondjes weer terug.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 28 december 2005 @ 12:01:49 #82
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33465788
Ajax zal altijd een topclub blijven en deze dip zal ook niet lang meer duren, met Martin van Geel hebben we in elk geval al één leidinggevende waar ik vertrouwen in heb. Nu nog een voorzitter met een Ajax-hart en wat oud-spelers in het bestuur, die zorgen dan voor de terugkeer van het enige echte Ajax-logo en andere stoeltjes in het Rinus Michels-stadion. De combinatie van de geweldige jeugd van De Toekomst en enkele gerichte aankopen, zal ervoor moeten gaan zorgen dat we zelfs in Europa af en toe eens kunnen verrassen.
pi_33465937
Lekker sfeertje gisteren op 410 en ze speelden nog een lekkere wedstrijd ook. Maar wat was het laatste kwartiertje (qua spel) weer kut zeg. Ik heb me dood lopen ergeren op het eind bij die cornervlag
pi_33466041
Dat gedoe met die cornervlag geeft direct het verschil tussen de Nederlandse voetballers en de voetballers met name uit de zuidelijke landen.

Charisteas richt zich puur op de punten door vier keer naar de cornervlag te lopen, terwijl hij die bal ook aan Babel had kunnen geven, die zo de 4-2 wellicht had kunnen maken. Babel was daar achteraf ook terecht verbolgen over, alleen kan je dat Charisteas niet kwalijk nemen omdat hij niets anders gewend is.
pi_33466424
quote:
Ook Vonk gaat Ajax verlaten

Hans Vonk heeft de clubleiding van Ajax laten weten dat hij zijn aflopende contract niet zal verlengen. De reservedoelman is daarmee de zesde speler geworden die na dit seizoen transfervrij uit Amsterdam zal vertrekken. Eerder werd bekend dat ook Nigel de Jong, Hatem Trabelsi, Steven Pienaar, Yannis Anastasiou en Maxwell hun loopbaan bij een andere club zullen voortzetten.

"Hans wil graag op zoek naar een nieuwe impuls en dat respecteren wij", verklaart Ajax' technisch directeur Martin van Geel in AD Sportwereld. Vonk keepte tot dusverre 35 officiële wedstrijden voor Ajax. De 35-jarige sluitpost werd door Ajax in de zomer van 2004 overgenomen van SC Heerenveen.
pi_33467096
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
Madness met "One step beyond" is dus de nieuwe tune na een treffer, net als vroeger in De Meer en sowieso honderdmaal beter dan "Ajax is oké". Nu nog dat oude logo terug en buitenspelers, dan ben ik weer tevreden. Juanfrán mag van mij trouwens wel blijven, dat is tenminste verdedigen, gewoon die bal naar voren rossen!
Oh was dat One step beyond, ik kon het niet echt horen wat voor lied het was.

Anyway, je kan zeggen over Charisteas wat je wil, maar hij scoort ze wel gewoon en daar staat een spits toch voor. Zou toch een rare zaak zijn als hij kind van de rekening wordt. Rosales was heel goed gisteren.
Houd van een lijntje.
pi_33467473
Ajax
pi_33467897
arme Harry.. bijna 1 op 1 lopen en het is nog niet genoeg..
Nee je moet MOOI scoren. Anders telt de goal niet hoorrr.

pi_33467919
Charisteas dumpen zou echt zooo triest zijn

iedereen loopt maar te zeiken op die jongen, maar hij heeft dit seizoen 7 goals gemaakt in 8 wedstrijden in de competitie en toont echt onwijs veel inzet. Daarnaast is zijn spel ook echt verbeterd vind ik en brengt hij bijvoorbeeld eens lengte voorin. Die Rosenberg wordt omver geblazen in alle luchtduels, Charisteas heeft in dat soort duels veel meer kwaliteiten...

Maar ja, ik vind dat van Geel zich niet met dit soort dingen moet bemoeien, hij is geen trainer, en 4 spitsen is wel veel, maar dat ligt vooral aan het systeem wat je gaat spelen. Als er gekozen wordt voor 4-3-3 met één centrumspits is het overdreven om 4 spitsen te hebben, maar blijft het 4-4-2 dan kan het prima.

Verder heeft Babel ook nog nooit iets (kunnen) laten zien op de spits positie, dus of hij nou echt ZO goed is valt misschien ook nog wel te betwijfelen Maar ik zou iig Charisteas er niet voor weg doen, want dat begint steeds meer een constante factor te worden...
Jack does it in real time...
pi_33468091
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:13 schreef DeeBee het volgende:
iedereen loopt maar te zeiken op die jongen
Oh?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33468291
Ik heb niet altijd vertrouwen gehad in Harry, maar ik begin een beetje overstag te gaan. Ik zie ook wel iets in het met alledrie spelen trouwens...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33468503
Yep, hij heeft me gister ook weer positief verrast. Rosenberg had ik wel al vertrouwen in en Huntelaar zie ik ook graag komen.

Babel vind ik op zn eerste paar wedstrijden na wel echt waardeloos maar die krijgt ook weer nauwelijks kans op zijn positie. Luxe probleem, laat ze het maar lekker uitvechten daar.
  woensdag 28 december 2005 @ 13:41:40 #93
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_33468685
Mauro was idd goed bezig gister
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_33468730
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:41 schreef TimoBasso het volgende:
Mauro was idd goed bezig gister
In de samenvatting ja.... Daar zie je niet de dingen die mislukken.
  woensdag 28 december 2005 @ 13:45:13 #95
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_33468794
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

In de samenvatting ja.... Daar zie je niet de dingen die mislukken.
En dat zegt een Kuijt fan
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_33468804
Was jij in het stadion dan??

Hij speelde gewoon goed hoor, geen mislukte acties gezien
Houd van een lijntje.
pi_33468841
Babel wel gewoon verhuren, regelmatig spelen komt hem gewoon ten goede. Harry houden, is tenminste nog een beetje routine voorin. Rosenberg in de basis laten starten en huntelaar, zou mooi zijn, maar niet noodzakelijk. Als mitea vertrekt kun je voor dat geld beter een goede linksbuiten halen....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_33468877
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Was jij in het stadion dan??

Hij speelde gewoon goed hoor, geen mislukte acties gezien
Blijkt maar weer dat je op TV veel meer ziet .

In het begin was het wel ok, maar na verloop van tijd stortte hij weer helemaal in...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_33468932
Toen storte het hele elftal in, maar mislukte acties heb ik hem niet zien maken

Boukhari wel, mischien dat Blind nu ook ziet wat iedereen gisteren zag, namelijk dat Urby daar hoort te spelen. Kwam er gelijk een paar keer gevaarlijk uit.
Houd van een lijntje.
pi_33468947
Rosales speelde gewoon een prima eerste helft en de tweede helft wat minder, maar dat geldt ook voor het rest van het team. Dus gewoon goed gedaan gister, beter dan Pienaar op rechtsbuiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')