abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 december 2005 @ 07:56:30 #51
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_33461840
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:20 schreef PLAE@ het volgende:

Ik zag het wel weer even aankomen na die 3-2 pfff
  woensdag 28 december 2005 @ 08:58:38 #52
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33462141
Dat gekut bij die cornervlag, dat heeft Ajax toch helemaal niet nodig?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 28 december 2005 @ 10:13:04 #53
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_33463109
quote:
Charisteas mogelijk kind van de rekening, Ajax wil Babel niet kwijt 27 december 2005

Ajax-trainer Danny Blind liet vandaag in AD Sportwereld optekenen dat hij van mening is dat een topploeg twee opties voor twee type spitsen nodig heeft. Technisch directeur Martin van Geel is dat niet met hem eens. De Brabander vindt drie spitsen genoeg. Slagen Ajax en SC Heerenveen erin de transfer van Klaas Jan Huntelaar af te ronden, dan verwelkomt Blind op 8 januari zijn vijfde spits. Markus Rosenberg, Angelos Charisteas, Ryan Babel en Yannis Anastasiou staan al onder contract.

Van Geel laat echter weten dat hij drie spitsen voor de selectie meer dan genoeg vindt. Al ziet hij Huntelaar uiteraard als meerwaarde. "We willen Huntelaar hebben omdat hij een diepe spits is die past in het Ajax-systeem", aldus Van Geel. "Hij scoort gemakkelijk. Zo iemand hebben we nog niet. Maar met hem erbij hebben we wel te veel spitsen. Dat moeten we oplossen."

De meest voor de hand liggende oplossing is een spits te verkopen. Zo kan Ajax nog iets terugverdienen aan de drie aankopen die de club in één jaar deed voor ongeveer twintig miljoen euro. Charisteas werd in de vorige winterstop voor vijf miljoen euro gekocht, Markus Rosenberg kwam in de zomer voor zes miljoen euro naar Amsterdam, en Huntelaar kost een slordige negen miljoen euro.
Van Geel: "Het is niet zo dat al dat geld weggegooid is. We zijn geen handelshuis, maar we kunnen spelers wel doorverkopen. Het is niet zo dat ze geen geld meer waard zijn." Wel laat de technisch directeur weten dat hij niet van zins is een vertrek van spelers te forceren. Charisteas, door Blinds voorganger Ronald Koeman naar Ajax gehaald, zou wel eens het kind van de rekening kunnen worden. In tegenstelling tot Rosenberg is de Griek geen aankoop van Blind. Daarnaast is Rosenberg een ander type spits dan Huntelaar, voor Charisteas geldt dit niet. Ajax is niet voornemens om Babel, tot medio 2008 onder contract, te verhuren.

Mocht Ajax de tweede seizoenshelft wel met vijf spitsen doorgaan, dan vreest Blind geen moeilijkheden met de huidige spitsen. "Het is pas confronterend voor de jongens als je ze niet goed begeleidt", aldus de Zeeuw. "Ze mogen ontevreden zijn, het gaat er alleen om hoe ze dat uiten."
pi_33463122
Galasek gaat niet weg, meldt De Telegraaf vanochtend.

En Ajax en Heerenveen zijn nog in onderhandeling over de opleidingskosten van Huntelaar. Ajax wil dat dit in de 9 miljoen is ingegrepen, Heerenveen wilt de kosten nog toevoegen aan de 9 miljoen.
pi_33463252
quote:
Galasek blijft toch in Amsterdam

AMSTERDAM, woensdag
Tomás Galásek blijft nog een jaar bij Ajax. De Tsjechische middenvelder bereikte met de clubleiding een akkoord over verlenging van zijn aflopende contract. Galásek is 32 en bezig aan zijn vijfde jaargang in Amsterdamse dienst.

Hij begon aanvankelijk slecht aan dit seizoen, verloor zijn basisplaats en ook zijn aanvoerdersband. Daarop sprak de international openlijk zijn twijfel uit, maar al snel keerde hij terug in het elftal.

„Gaandeweg is het goede gevoel weer bij hem gegroeid. We zijn respectvol met elkaar omgegaan. Tomás wil graag blijven en wij zien hem nog steeds als een volwaardig lid van de selectie”, aldus technisch directeur Martin van Geel, die negen jaar geleden al met Galásek werkte bij Willem II.

Binnenkort wordt de overeenstemming op papier bezegeld. Zdenek Grygera en Nicolae Mitea zullen Van Geel voor 1 februari duidelijkheid moeten verschaffen omtrent hun toekomst. De contracten van de centrumverdediger en de langdurig geblesseerde linkerspits lopen in 2007 af, maar Ajax wil niet nog eens – zoals dit seizoen – geconfronteerd worden met negen contracten die op hetzelfde tijdstip eindigen.
pi_33463365
Galasek
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_33464171
quote:
Huntelaar moet nog even wachten

AMSTERDAM, woensdag
Klaas Jan Huntelaar weet nog niet of hij vrijdag, wanneer SC Heerenveen thuis tegen Ajax speelt, zijn nieuwe contract bij de Amsterdammers club al heeft gesigneerd. De spits is persoonlijk rond, maar beide clubs zijn nog steeds bezig enkele plooien glad te strijken. Knelpunt tijdens de onderhandelingen is de gebruikelijke opleidingsvergoeding voor alle clubs waar Huntelaar in het verleden speelde. Dat percentage is vijf procent. Ajax wijst op de reglementen, waarin staat dat de bewuste vijf procent in de transfersom (circa negen miljoen) moet zijn verwerkt. SC Heerenveen echter wil het bedrag er nog eens bovenop.
  woensdag 28 december 2005 @ 11:15:43 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33464467
Madness met "One step beyond" is dus de nieuwe tune na een treffer, net als vroeger in De Meer en sowieso honderdmaal beter dan "Ajax is oké". Nu nog dat oude logo terug en buitenspelers, dan ben ik weer tevreden. Juanfrán mag van mij trouwens wel blijven, dat is tenminste verdedigen, gewoon die bal naar voren rossen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33464661
Waarom deed Heitinga niet mee?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 28 december 2005 @ 11:23:57 #61
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_33464671
Als die Babel zo doorgaat zie ik een nieuwe "Dani" aankomen.
Jawel, je keek.
  woensdag 28 december 2005 @ 11:24:10 #62
131729 jna
pi_33464673
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:23 schreef zjroentje het volgende:
Waarom deed Heitinga niet mee?
Ziek volgens mij
Jawel, je keek.
pi_33464838
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:26 schreef golfer het volgende:
Rosenberg begint ook al de streekjes van Zlatan over te nemen, qua elleboogjes en geniepige schopjes uitdelen.
Hij geeft 1 klein 'elleboogje'. Nou niet al te dramatisch gaan doen.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 28 december 2005 @ 11:31:04 #64
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33464871
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:29 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hij geeft 1 klein 'elleboogje'. Nou niet al te dramatisch gaan doen.
Inderdaad, het werd wel erg getalpafiseerd.
  woensdag 28 december 2005 @ 11:31:49 #65
131729 jna
pi_33464896

Mooi logo

[ Bericht 17% gewijzigd door jna op 28-12-2005 11:42:29 ]
Jawel, je keek.
pi_33464954
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:31 schreef jna het volgende:
[afbeelding]

Mooi logo
Een gouden kikker ja
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_33465019
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:24 schreef jna het volgende:

[..]

Ziek volgens mij
Jep.
pi_33465039
En wat ik uit de samenvatting kon opmaken, speelde Rosales best aardig.
pi_33465087
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:36 schreef zjroentje het volgende:
En wat ik uit de samenvatting kon opmaken, speelde Rosales best aardig.
In de samenvatting wel ja

De gehele tweede helft speelde hij zwak.
pi_33465147
Charisteas wordt mogelijk geloosd.

Wat zijn jullie ook dom he. Die kerel heeft een hartstikke behoorlijk gemiddelde voor een spits (1 goal in de 78 minuten). Lijkt te functioneren tegenwoordig, en TOCH wegdoen.

Succes daar!

Logisch beleid hoor!
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 28 december 2005 @ 11:40:32 #71
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33465163
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

Wat zijn jullie ook dom he. Die kerel heeft een hartstikke behoorlijk gemiddelde voor een spits (1 goal in de 78 minuten). Lijkt te functioneren tegenwoordig, en TOCH wegdoen.

Succes daar!

Logisch beleid hoor!
Onbegrijpelijk inderdaad. Eikels.
pi_33465194
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

Succes daar!

Logisch beleid hoor!
Slaat inderdaad nergens op. Ik zou hem minimaal als pinchitter behouden.
pi_33465206
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:40 schreef pfaf het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk inderdaad. Eikels.
Zo'n zet is toch allerMINST logisch?! Ik begrijp die gasten niet he.

Als ik ajacied zou zijn, zou ik er echt verdrietig van worden.
  woensdag 28 december 2005 @ 11:43:29 #74
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33465247
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Zo'n zet is toch allerMINST logisch?! Ik begrijp die gasten niet he.

Als ik ajacied zou zijn, zou ik er echt verdrietig van worden.
Ik post hier ook al sinds de geruchten dat Klaas-Jan zou komen dat ik het belachelijk vind en er verdrietig van wordt. Maarja, ze luisteren niet echt naar me daar in Amsterdam.
pi_33465252
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:41 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Slaat inderdaad nergens op. Ik zou hem minimaal als pinchitter behouden.
Hij krijgt een halve kans, meer was het niet. In die halve kans laat hij toch zien een leuke spits te zijn, met eventueel leukere perspectieven nog. Lijkt een goeie prof ook nog, gemotiveerde jongen.
Wat moet je in godsnaam doen daar om te slagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')