Wat moet hij dan? Als Feyenoord aanklopt en zegt we willen je hebben gaat hij echt niet zeggen nee ik ga niet naar jullie ik wil naar Ajax maar ik mag daar niet heen van pappa Dirk.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:40 schreef F1Bas het volgende:
Vlaar? Ook al vond ik hem een wereldtopper maar een speler die eerst erg graag naar Ajax wil en dan vervolgens 'gewoon' naar Feyenoord gaat, die neem ik niet serieus. Liever kwijt dan rijk zeggen ze ook wel eens.
Dan had 'ie maar een arbitragezaak aan moeten spannen, als 'ie zo graag naar Ajax had gewild. Had 'ie met gemak gewonnenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik neem Vlaar niets kwalijk, hij wilde graag naar Ajax en als az een normale voorzitter had gehad was dit ook gebeurt, maar helaas...
De vraag is, wil jij iemand die liever naar Ajax zou willen? Ik moet er niet aan denken, iemand die de laatste maanden zijn voorkeur voor Feyenoord zou uitspreken en dan opeens naar Ajax komt.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat moet hij dan? Als Feyenoord aanklopt en zegt we willen je hebben gaat hij echt niet zeggen nee ik ga niet naar jullie ik wil naar Ajax maar ik mag daar niet heen van pappa Dirk.
Ze hebben er in Rotterdam niet zulke problemen mee. Ze voetballen ook met Greene en Kalou. En Cart_man ligt nog 's avonds te snikken dat Huntelaar naar Ajax gaat.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De vraag is, wil jij iemand die liever naar Ajax zou willen? Ik moet er niet aan denken, iemand die de laatste maanden zijn voorkeur voor Feyenoord zou uitspreken en dan opeens naar Ajax komt.
Dat zou goed kunnen ja, want Ajax was ineens niet meer zo happigquote:Op woensdag 28 december 2005 20:46 schreef Radegast het volgende:
Jongens, Danny Blind wilde Vlaar niet. Van Geel wel maar Danny moest de beslissing nemen.
Zeg jij dat? of heb jij dat van iemand gehoord?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:46 schreef Radegast het volgende:
Jongens, Danny Blind wilde Vlaar niet. Van Geel wel maar Danny moest de beslissing nemen.
Nee, ze hadden hem kunnen halen dmv een arbitragezaak, maar Blind ziet het echt niet in hem zitten.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:51 schreef twi het volgende:
Dat lag aan de vraagprijs denk ik.
Waarschijnlijk van Teletekstquote:Op woensdag 28 december 2005 20:52 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zeg jij dat? of heb jij dat van iemand gehoord?
quote:
Stond ergens op Ajax Netwerk. Van Geel heeft dat ergens gezegd/toegegeven.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:52 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zeg jij dat? of heb jij dat van iemand gehoord?
Dit is de enige eigenschap die de Jong van Boukhari had mogen overnemenquote:Blind op de bres voor Boukhari
Danny Blind is de onderschatting van de rol van Nourdin Boukhari goed beu. De Marokkaan speelde tegen Groningen opnieuw een goede wedstrijd, maar werd na één verkeerde actie een aantal minuten uitgefloten door de supporters. Na een hoogstandje hield dat fluitconcert weer op.
Blind nam het tijdens de persconferentie na afloop voor hem op en gaf aan juist heel erg tevreden te zijn over Boukhari. Dit omdat hij altijd welwillend posities invult waar problemen zich voordoen.
Ik heb altijd gezegd, Vlaar is leuk om erbij te hebben, goed voor de breedte voor een team mits hij niet teveel kost, en ik vond 3,5 miljoen te veel.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Echt mooi om te lezen dat 2 maanden terug iedereen Vlaar (volgens vele hier de nieuwe Stam) naar Ajax zou zien komen en dat dat een geweldige aankoop zou zijn, en nu opeens niet meer nodig isAls hij naar jullie was gegaan dan was het opeens wel een goede aankoop geweest. Echt zo triest
![]()
Maargoed, ik vind het persoonlijk geen topaankoop van Feyenoord, want we hebben al 2 centrale verdediggers + 2 talentvolle dus we hebben hem eigenlijk niet nodig. Ze hadden beter 2 goede backs kunnen halen.
9 mil voor Huntelaar niet dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd, Vlaar is leuk om erbij te hebben, goed voor de breedte voor een team mits hij niet teveel kost, en ik vond 3,5 miljoen te veel.
Jawel.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
9 mil voor Huntelaar niet dan?
Ja, dat is ook te veel. Maar ja, wat doe je eraan.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Alleen Cart_man's blik na die transfer was die 9 miljoen al meer dan waardquote:Op woensdag 28 december 2005 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wanneer je een willekeurige GGD-veldspeler vraagt of 'ie bij Ajax in het doel wil staan, doet 'ie dat ook met liefde.quote:lind nam het tijdens de persconferentie na afloop voor hem op en gaf aan juist heel erg tevreden te zijn over Boukhari. Dit omdat hij altijd welwillend posities invult waar problemen zich voordoen.
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wanneer je een willekeurige GGD-veldspeler vraagt of 'ie bij Ajax in het doel wil staan, doet 'ie dat ook met liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |